Vakantie !!!

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: johannes1, Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Vakantie !!!

Berichtdoor Marnix » 11 jun 2021 10:43

Haaibaai schreef:Ga vooral allemaal lekker met vacantie maar als het uit de hand loopt niet gaan huilen,dan ook een grote jongen /meid zijn. :-&

Precies. Dat risico hebben we vorig jaar september ook genomen. Het enige was dat we toen in de laatste week Innsbruck niet inkonden, anders hadden we dat wel gedaan. Ik wilde graag even wat schansspringers zien trainen bij de springschans en de stad bekijken. Maar ik ben een grote jongen geweest en heb nuet gehuild toen! :-)

En jij als thuisblijver ook niet gaan sikkeneuren he :-)
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

Hannel
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hannel » 11 jun 2021 11:31

Haaibaai schreef:Ga vooral allemaal lekker met vacantie maar als het uit de hand loopt niet gaan huilen,dan ook een grote jongen /meid zijn. :-&

O geen zorgen, ik huil niet snel :)

Mijn wederhelft overleed op 21 maart, 2 dagen na zijn overlijden was ik al terug aan het werk, een weekje vakantie in september, volledig gevaccineerd, op mijn eentje en in een veilige omgeving lijkt me verantwoord.

Oordeel niet zonder de achtergrond van een situatie te kennen...

Haaibaai
Mineur
Mineur

Berichtdoor Haaibaai » 19 jun 2021 21:52

Zie reactie topic Sars, mers, corona...
Een niet pverplichte vaccinatie met als beloning je vrijheid terug krijgen heeft iets absurds. Als ik vrij ben om een vaccin te weigeren, moet dat zonder beperkingen kunnen en moeten daar ook geen beperkingen aan vast komen te zitten. Anders is het geen vrije keus meer.

Sluit je niet aan bij de ongeduldigen die waarschijnlijk een 4e golf veroorzaken,wacht tot de pandemie voorbij is en je bent vrij en kan gaan en staan waar je maar wilt.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Terug naar “Algemene Zaken”