Sars, Mers, Corona...

Moderators: Memmem, Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Sars, Mers, Corona...

Berichtdoor Marnix » 03 mar 2025 21:25

benefietdiner schreef:Menig Nederlander heeft prikspijt, mede vanwege bijwerkingen die niet per se aan vaccin te linken zijn:

https://www.ad.nl/binnenland/menig-nede ... gn=stdc_ad

Toch nog maar even melden hier waar ik zo op tegen was en zie nu de uitwerking.

Haha. Valt nog mee gezien alle desinformatie die er in die tijd oa via jou rondging en de hoeveelheid wappies, We zouden er van alles van krijgen, van die prikken, sporters vielen bij bosjes neer, het zou verschrikkelijk slecht voor je zijn enzovoorts….. en uiteindelijk? Niets aan de hand, het middel bleek veel minder erg dan de kwaal. Dan valt 5-10% nog wel mee.

En wat lees je in het artikel? Mensen hebben spijt vanwege bijwerkingen die niet per se aan het vaccin te linken zijn.

Dat zegt wel genoeg denk ik he. Weinig veranderd ten opzichte van toen nee, mensen zijn bang voor hun eigen onzin….
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 mar 2025 21:26

Jess schreef:Zijn hier nog mensen die nog steeds klachten hebben, na corona?

Een vriendin van mij heeft longcovid, wat een lijdensweg. Al zoveel geprobeerd en ze komt er gewoon niet bovenop. Ziek gemeld op het werk met alle gevolgen van dien. Nu afgekeurd.

Ook 1 van haar kinderen heeft het, dat is helemaal sneu, die doet nu al voor de derde keer hetzelfde leerjaar. Ondanks veel hulp van school en aanverwanten.

Ik ken er ook wel een paar ja, die long covid hebben opgelopen door corona. Niet fijn nee.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 04 mar 2025 17:28

En ondertussen beginnen er weer kinderen aan mazelen te sterven. Het is nu zo erg dat zelfs RFK jr. nu (min of meer) achter vaccinaties staat. "Het helpt, maar het is je eigen keuze" want als vaccin-wappie zonder voorbehoud toegeven dat dit spul gewoon werkt, kan natuurlijk niet.

Het is wel ironisch; jarenlang ongestraft van alles kunnen roepen en alle zorgvuldig ontwikkelde systemen proberen te ondermijnen, maar als je eenmaal zelf voor verantwoordelijk bent voor de gevolgen, blijken die systemen ineens zo slecht nog niet. Een beetje zoals Wilders die ineens moet regeren in plaats van zomaar van alles vanuit de oppositie roepen; dan blijken zaken in de praktijk toch ineens wat lastiger dan hij mensen wilde laten denken.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 13 mar 2025 18:06

Man, vrienden van ons zijn blootgesteld aan mazelen. Ze hebben Amish of Mennonieten (zo'n groep die geen stroom wil gebruiken, én niet inenten) als buren en die kwamen gisteren vragen of mijn vrienden de ambulance voor hen wilden bellen omdat ze allemaal mazelen hebben en een van de kiddo's in coma was geraakt.

Ik hoop uiteraard dat het allemaal goedkomt met iedereen in dat gezin, maar ik ben boos dat ze er zelf voor kiezen om geen moderne technologie te gebruiken, maar het blijkbaar geen probleem vinden om het toch (via anderen) te gebruiken en tegelijkertijd die anderen in gevaar te brengen als de nood aan de man is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 mar 2025 19:16

Oh nee wat dubbel! Het is totaal inconsequent maar ook wel begrijpelijk…

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”