TV OPROEP - BNNVARA

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.
(Off topic en niet-serieuze posts worden verwijderd)

Moderators: johannes1, Moderafo's

welling82
Mineur
Mineur
Contacteer:

Re: TV OPROEP - BNNVARA

Berichtdoor welling82 » 01 dec 2018 02:48

StillAwake schreef:Iedereen heeft bepaalde vooroordelen. Ook jij, de vooroordelen spatten van je reactie af...

Graag mag ik te zien krijgen dat u minstens EEN vooroordeel wat ik mocht krijgen te schrijven bij welke reactie dan ook beschrijft.

pindas83
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pindas83 » 01 dec 2018 10:48

Och heden, Geert!
Ik werd zojuist bepaald bij een flash-back!
Over Henk, die zou jou bellen, weet je nog? Maar goed, als je maar één telefoontje mag plegen..... :-k

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 01 dec 2018 14:35

welling82 schreef:Graag mag ik te zien krijgen dat u minstens EEN vooroordeel wat ik mocht krijgen te schrijven bij welke reactie dan ook beschrijft.

Zie het evolutietopic...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 dec 2018 08:42

welling82 schreef:Graag mag ik uw vragen krijgen te beantwoorden. Allen niet herkenbaar in beeld, niet vanwege de mensen maar omdat er geschreven staat;

"Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, van hetgeen boven in den hemel is, noch van hetgeen onder op de aarde is, noch van hetgeen in de wateren onder de aarde is."

Wat is dat nou voor vreemde redenering. Wat heeft tv-maken (of een foto, een filmpje etc) dan nou te maken met bovenstaande? Dit gebod geeft niet aan dat je geen televisiebeeld of foto of tekening of wat dan ook mag maken. Zoals je kan lezen als je het in de context laat staan mag je je er niet voor neerbuigen, ze dienen en aanbidden. Anders zou je onherkenbaar over straat moeten gaan want als mensen jou zien, zien ze het zelfde beeld van je dat ze ook zouden zien als ze je zouden filmen en dat op televisie zou komen.
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis

lekkerbek
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor lekkerbek » 03 dec 2018 21:15

Ik mag dan in uiterst rechtse kring opgevoed zijn en erin verkeren (poeh dit is al een hele nette zin voor mij :lol: ), ik heb nog nooit mensen uit deze hoek zo horen praten of zien schrijven, hooguit schrijvers uit de vorige eeuw.
Dit is niet ultrarechts, het lijkt me meer een vertaalprogramma die niet helemaal de juiste snaar raakt.
Ik ben ook gestopt met lezen dus inhoudelijk ga ik er niet op in.
Maar als je wilt dat het leesbaar is voor iedereen zou ik het anders formuleren of een andere vertaalprogramma inzetten.
Ik ben bang dat de rechtse hoek hierdoor alleen maar meer belachelijk gemaakt wordt, ik neem niet aan dat dit je bedoeling is.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 04 dec 2018 09:00

lekkerbek schreef:Ik ben bang dat de rechtse hoek hierdoor alleen maar meer belachelijk gemaakt wordt, ik neem niet aan dat dit je bedoeling is.

Stereotypische bewoordingen, extremistische standpunten, beledigen van gesprekspartners en nauwelijks onderbouwen van meningen...

Een trol???
Wellicht is dat belachelijk maken dus wel de bedoeling...

pindas83
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pindas83 » 04 dec 2018 19:36

StillAwake schreef:Stereotypische bewoordingen, extremistische standpunten, beledigen van gesprekspartners en nauwelijks onderbouwen van meningen...

Een trol???

Nee geen trol, geloof ik niet, althans niet bewust. Dit niveau is gewoon te hoog gegrepen voor ons, gevalletje buitencategorie.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 04 dec 2018 19:41

pindas83 schreef:Nee geen trol, geloof ik niet, althans niet bewust. Dit niveau is gewoon te hoog gegrepen voor ons, gevalletje buitencategorie.

Bewust misschien niet, maar het effect is hetzelfde.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2018 11:16

StillAwake schreef:Stereotypische bewoordingen, extremistische standpunten, beledigen van gesprekspartners en nauwelijks onderbouwen van meningen...

Een trol???

Of gewoon zo geinspireerd door Ds. Pauwe dat hij zelfs zijn taalgebruik heeft overgenomen :-)
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 dec 2018 10:07

Marnix schreef:Of gewoon zo geinspireerd door Ds. Pauwe dat hij zelfs zijn taalgebruik heeft overgenomen :-)

Geindoctrineerd lijkt het betere woord. Jammer...

Terug naar “Algemene Zaken”