Afgelopen zaterdag scheen de zon eindelijk weer eens. Tussen de smeltende sneeuwresten door heb ik 58 km gefietst.
Jaarstand 624 km.
Moderators: johannes1, Moderafo's
elbert schreef:Vanmorgen 61 km. Het was weer tijd om weer de korte fietsbroek aan te trekken.![]()
Jaarstand 685 km.
elbert schreef:Omdat er deze week vooral regen op het programma staat, heb ik nog een extra 41 km gefietst om alvast weer wat kilometers in de benen te hebben.
Jaarstand 726 km.
Hopelijk ergens in april of anders de meivakantie.Marnix schreef:Staat het mountainbiken al gepland? Dat kan dan weer prima met wat regen of een natte ondergrond (hoewel ik het vrijdag toch wel heerlijk vond om in korte broek in het zonnetje te fietsen)
elbert schreef:Vandaag heb ik dan een rit op de MTB gedaan. Ik had voor mijn verjaardag een bon gekregen om een mountainbike voor een dag te huren en vandaag heb ik die dan maar gebruikt. Ik heb op de Veluwe een flinke tocht gemaakt van bijna 59 km. Waar ik wel achter ben is dat een MTB kilometer niet hetzelfde is als een kilometer op de racefiets. Dat moet je ongeveer met anderhalf vermenigvuldigen. Het was dus uitdagend, maar zeker leuk en voor herhaling vatbaar. Ik heb dan ook nog tegoed op de bon voor nog zo'n rit.![]()
Jaarstand 1079 km.
Jong geleerd, oud gedaan.Marnix schreef:Ik heb zaterdag een stukje gedaan met mijn zoontje, die is nu 7 en wilde het ook wel eens proberen, op zijn 20 inch Rockrider hij vond het erg leuk dus dat doen we nog wat vaker denk ik. In juli staan we nog 5 dagen op een camping langs die route.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten