Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Johan81, mw, Moderafo's

elbert
Moderator

Re: Hoeveel kilometer heb jij vandaag gefietst? (deel 5)

Berichtdoor elbert » 13 mar 2023 08:17

Afgelopen zaterdag scheen de zon eindelijk weer eens. Tussen de smeltende sneeuwresten door heb ik 58 km gefietst.
Jaarstand 624 km.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 17 mar 2023 13:52

Vanmorgen 61 km. Het was weer tijd om weer de korte fietsbroek aan te trekken. :)
Jaarstand 685 km.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 mar 2023 15:46

elbert schreef:Vanmorgen 61 km. Het was weer tijd om weer de korte fietsbroek aan te trekken. :)
Jaarstand 685 km.

Ja ik had vanochtend ook de korte broek voor het eerst aan op de mtb!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 mar 2023 09:37

Omdat er deze week vooral regen op het programma staat, heb ik nog een extra 41 km gefietst om alvast weer wat kilometers in de benen te hebben.
Jaarstand 726 km.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 20 mar 2023 11:14

elbert schreef:Omdat er deze week vooral regen op het programma staat, heb ik nog een extra 41 km gefietst om alvast weer wat kilometers in de benen te hebben.
Jaarstand 726 km.

Staat het mountainbiken al gepland? Dat kan dan weer prima met wat regen of een natte ondergrond (hoewel ik het vrijdag toch wel heerlijk vond om in korte broek in het zonnetje te fietsen)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 20 mar 2023 11:40

Marnix schreef:Staat het mountainbiken al gepland? Dat kan dan weer prima met wat regen of een natte ondergrond (hoewel ik het vrijdag toch wel heerlijk vond om in korte broek in het zonnetje te fietsen)
Hopelijk ergens in april of anders de meivakantie.
Ondertussen neem ik nu een weekje rust. Het fietsen afgelopen weekend heeft mijn rug wel wat zwaar belast. Sinds ik een paar jaar geleden onderweg naar de kerk tegen iemand ben opgebotst (we konden er beiden niets aan doen), schiet het er af en toe in. Dus net als MVDP moet ik soms rust nemen en oefeningen doen om de rug weer in vorm te krijgen. :wink:

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 28 mar 2023 14:38

Vandaag 58 km. Nog een beetje voorzichtig om de rug niet teveel te belasten, maar het ging verder prima.
Jaarstand 784 km.

Terug naar “Slow Chat”