Refowebkids deel 21

* Vriendschap * Verliefdheid * Verkering * Liefde *
(Off Topic wordt verwijderd)

Moderators: Memmem, Sterretje, Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Johan81 » 19 okt 2020 14:15

inmiddels zijn er weer "normale" weken voor de kinderen om en nu herfstvakantie, blij dat de kinderen nog naar school mogen, hopelijke helpen maatregelen nu afdoende en blijft school gewoon open.
Vorig jaar augustus Is onze zoon Joël geboren, na 3 dames Hannah, Elianne, en Irene
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 21 okt 2020 14:06

Johan81 schreef:inmiddels zijn er weer "normale" weken voor de kinderen om en nu herfstvakantie, blij dat de kinderen nog naar school mogen, hopelijke helpen maatregelen nu afdoende en blijft school gewoon open.
Vorig jaar augustus Is onze zoon Joël geboren, na 3 dames Hannah, Elianne, en Irene

Ah hier is het al achter de rug. Wij zijn denk ik zo ongeveer het zuidelijkste stukje van Nederland dat nog bij regio Noord hoort, wat wel vreemd is als je bedenkt dat ik vanuit huis binnen 5 minuten in de provincie Utrecht kan zijn als het moet :-)

Leuk trouwens, een jongetje na al die meisjes. Toch wel weer heel anders he. Ik heb er van beiden eentje (4 en 2 zijn ze en Olaf is de oudste) maar ik zie nu al wel flinke verschillen die toch wel een beetje passen bij de bekende stereotypen. Hij is heel ondernemend, wild, komt onder de modder en met gaten in de kleren thuis, wil rennen, klimmen, voetballen etcetera. En Stine kan veel beter zichzelf vermaken, lekker rustig in een hoekje zitten spelen etc.

Maar pff, de lockdown was dan vast ook wel pittig, met 4 kids waaronder zo'n kleintje thuis en dan maar proberen te werken? Of werkte je wel op locatie.
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 23 okt 2020 13:27

Marnix schreef:Ah hier is het al achter de rug. Wij zijn denk ik zo ongeveer het zuidelijkste stukje van Nederland dat nog bij regio Noord hoort, wat wel vreemd is als je bedenkt dat ik vanuit huis binnen 5 minuten in de provincie Utrecht kan zijn als het moet :-)

Leuk trouwens, een jongetje na al die meisjes. Toch wel weer heel anders he. Ik heb er van beiden eentje (4 en 2 zijn ze en Olaf is de oudste) maar ik zie nu al wel flinke verschillen die toch wel een beetje passen bij de bekende stereotypen. Hij is heel ondernemend, wild, komt onder de modder en met gaten in de kleren thuis, wil rennen, klimmen, voetballen etcetera. En Stine kan veel beter zichzelf vermaken, lekker rustig in een hoekje zitten spelen etc.

Maar pff, de lockdown was dan vast ook wel pittig, met 4 kids waaronder zo'n kleintje thuis en dan maar proberen te werken? Of werkte je wel op locatie.

Ik heb vanaf half februari alleen maar thuis gewerkt, normaal ging ik nog 1x per week naar de zaak en werkte rest van de dagen al thuis. maar die 1e dag mocht niet meer toen maatregelen werden aangescherpt. Ik zat boven achter m'n bureau en de kids meestal beneden.
Inmiddels ben ik na reorganisatie per 1 oktober werkloos :-x :roll:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 23 okt 2020 14:58

Johan81 schreef:Ik heb vanaf half februari alleen maar thuis gewerkt, normaal ging ik nog 1x per week naar de zaak en werkte rest van de dagen al thuis. maar die 1e dag mocht niet meer toen maatregelen werden aangescherpt. Ik zat boven achter m'n bureau en de kids meestal beneden.
Inmiddels ben ik na reorganisatie per 1 oktober werkloos :-x :roll:

Ah vandaar dat je weer hier bent. Maar balen. Direct gevolg van de corona-crisis?
I think that if God forgives us we must forgive ourselves. Otherwise, it is almost like setting up ourselves as a higher tribunal than Him.
C.S. Lewis

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 24 okt 2020 09:06

Marnix schreef:Ah vandaar dat je weer hier bent. Maar balen. Direct gevolg van de corona-crisis?

Ja zeker balen, onze afdeling is het in januari al verteld dat het er aan zat te komen, nog voor corona dus.

Uiteindelijk tot 1 juli doorgewerkt en 3 maanden vrijgesteld van werk

Terug naar “Relaties”