Wel of niet ingaan op verzoek om tv interview

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Nomad
Verkenner
Verkenner

Wel of niet ingaan op verzoek om tv interview

Berichtdoor Nomad » 30 okt 2013 22:33

Heb verzoek gekregen om mee te werken aan een uitzending van de EO. Gaat dan niet zozeer om mij maar om het (vrijwilligers)werk wat ik doe.
In het verleden ben ik zwaar de fout in gegaan op het gebied van verslaving. Heb hier therapie voor gehad.Heb schuldbelijdenis afgelegd. Is inmiddels meerdere jaren geleden. Maar er zijn nog steeds mensen best boos op me. Is het handig om nu toch in de "picture"te komen en zo mensen weer aanstoot te geven?
Eigenlijk wil het het best graag doen. Ik denk dat ik best een "boodschap(je)"heb en wil graag mensen inspireren en motiveren om goede keuzes te maken.
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Pcrtje
Majoor
Majoor

Re: Wel of niet ingaan op verzoek om tv interview

Berichtdoor Pcrtje » 30 okt 2013 22:45

Ik zie niet echt een reden waarom niet. Gewoon doen! Je kunt er vast, zonder dat je het weet, een motivator zijn voor anderen!
"Een libelle zweeft over het water..."

1a2b3c
Majoor
Majoor

Re: Wel of niet ingaan op verzoek om tv interview

Berichtdoor 1a2b3c » 30 okt 2013 23:04

Nomad schreef:Maar er zijn nog steeds mensen best boos op me. Is het handig om nu toch in de "picture"te komen en zo mensen weer aanstoot te geven?
Er is verschil tussen aanstoot geven en aanstoot nemen. Mensen nemen al snel ergens aanstoot aan om maar controle over de ander te houden, zodat die doen wat zij willen.
In de Bijbel staat dat je geen aanstoot mag geven i.v.m. de zwakheid van je broeder zodat je voor hem geen struikelblok bent waardoor hij/zij valt of verloren gaat.
Daar lijkt me in dit geval geen sprake van. Als je het zelf wilt zou ik het gewoon doen als ik jou was.

Terug naar “Archief”