Kinderen/jonge Christenen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

xsidd
Majoor
Majoor

Kinderen/jonge Christenen

Berichtdoor xsidd » 03 jul 2013 13:52

Lieve Kinderen,

Dit is Refoweb, wat nu vaak gebruikt word door ouderen, en mensen van een wat hogere leeftijd. Jullie zijn de nieuwe generatie Christenen! Met dit topic wil ik graag de ruimte geven aan de kinderen, of jongeren om te regageren!

Toen ik kind was, dacht ik als een kind, en vertrouwde als een kind op de Heere! Nu lukt me dat soms minder best!

Als je iets op je hart hebt zeg het hier gewoon, of als je vragen hebt stel ze dan gewoon. Jezus doelde specifiek op kinderen, toen hij zei. Wie zo'n kind ontvangt namen Mij, ontvangt Mij!

Dus kinderen laat de schaamte of wat je ook mag tegenhouden, weggaan van jullie, want in mijn hart ben ik ervan overtuigd dat er ook veel kinderen zijn, die op Refoweb meelezen en zien hoe de ouderen met elkaar omgaan en handelen!

Ik wil er juist voor jullie zijn, kinderen!

Groet

meiske
Verkenner
Verkenner

Re: Kinderen/jonge Christenen

Berichtdoor meiske » 03 jul 2013 15:03

Ik ben zeer benieuwt of hier kinderen op dit forum zijn. Ik vrees dat je niet zoveel reacties zal krijgen.
Of noem jij mensen tussen de 0 en de 30 allemaal kinderen. Dan heb je hier je eerste kind! :wink:
Wij hebben Hem lief, omdat Hij ons eerst liefgehad heeft!
1 Joh 4:19

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 04 jul 2013 18:59

xsidd schreef:Lieve Kinderen,

Dit is Refoweb, wat nu vaak gebruikt word door ouderen, en mensen van een wat hogere leeftijd. Jullie zijn de nieuwe generatie Christenen!

Maar xsidd het is toch zo dat deze kinderen al een geestelijke opvoeding krijgen van hun eigen ouders en op zondag naar de zondagsschool of kindergroep gaan.
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 05 jul 2013 10:25

@Schaapje

Ik wil de mensen die hier zouden willen reageren de ruimte willen geven;) Nogmaals.... Voor de derde keer nu!

Mvg.

xsidd
Majoor
Majoor

Berichtdoor xsidd » 05 jul 2013 17:14

Kinderen,

Ik was 10 jaar en ik wist dat God goed is. Ik wilde niet luisteren, maar ging mijn eigen weg. Ik smeek jullie...

Doe niet hetzelfde als mij lieve kinderen...Ik ben nu 31.

De wereld lijkt zo mooi, maar het is een niet echt. Het zal je nooit geluk brengen.

De Heere Jezus wacht juist op jullie...

Hij houd zoveel van jullie, en wacht tot jij komt naar Hem toe, en Hem eerlijk verteld wat er in je hart is:)

Hij zal jou nooit afwijzen, dat weet je toch wel?

Zegen voor jullie

Terug naar “Archief”