Moderator: Moderafo's
Als je niet verandert en net zo wordt als de kinderen, zul je nooit in het Koninkrijk van de hemelen komen. Mattheüs 18:3
schelpje3 schreef:Je moet wel de context van dit Bijbelgedeelte zien!
Zie wat er boven staat:
De grootste in het Hemelrijk
Te dierzelfder ure kwamen de discipelen tot Jezus, zeggende: Wie is toch de meeste in het Koninkrijk der hemelen?
En Jezus een kindeken tot Zich geroepen hebbende, stelde dat in het midden van hen;
En zeide: Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan.
Zo wie dan zichzelven zal vernederen, gelijk dit kindeken, deze is de meeste in het Koninkrijk der hemelen.
schelpje3 schreef:Dat heel gemakkelijk 1 zinnetje volledig uit zijn context wordt gerukt. Daar zijn de j.g. altijd ook erg goed in.
MarcMichel schreef:Als je niet verandert en net zo wordt als de kinderen, zul je nooit in het Koninkrijk van de hemelen komen. Mattheüs 18:3
Wilsophie schreef:
Je citeert dezefde teksten maar blijkbaar lees ik volgens jou niet goed, maar wat haal ik dan uit de context?
Ik begrijp je echt niet Schelpje.
schelpje3 schreef:Dat heel gemakkelijk 1 zinnetje volledig uit zijn context wordt gerukt. Daar zijn de j.g. altijd ook erg goed in.
Wilsophie schreef:
Dit is gericht aan de topic-opener, maar kun je dat dan voortaan erbij zetten, want je was met mij in gesprek. Dan wordt het wat duidelijker.
schelpje3 schreef:
P.S. mag ik vragen waarom jij een nieuw onderschrift hebt en dan nog wel van een r.k. cabaretier?
Lijkt mij niet echt gepast hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten