Ik vroeg mij af het volgende af: zou er in Nederland animo zijn voor een christelijke trouwwebsite?
Hoe kom ik daar achter? En toen dacht ik; ik schakel jullie hulp in!
Wat vinden de vrouwen van refoweb? Zouden jullie zo'n site bezoeken en hier interesse in hebben?
Wat moet je je voorstellen bij zo'n site?
Het zou dan een (professionele) site zijn waar je van alles kan vinden,
zeer gevarieerd en zeker niet saai. Maar wel met een christelijke achtergrond.
Zo kan je er aan de ene kant van alles vinden over bruidsjurken, trouwkaarten, moodboards, decoratie, do it yourself, columns van bride to be of zelfs van een groom to be (want ja; hoe vinden die mannen dit alles eigenlijk?) en ga zo maar even door. Gewoon heerlijk dus om rond te snuffelen... Maar je zou er bijvoorbeeld ook Bijbelstudies kunnen vinden over 'een vrouw naar Gods hart' of hoe om te gaan met seksualiteit als je een christen ben?
Zitten de meiden en vrouwen van (christelijk) Nederland op zo'n site te wachten?
Een site vol inspiratie, maar ook een site met dingen die het hart aangaan. Dingen die echt belangrijk zijn in het leven en die ook op je bruiloft een zeer belangrijke rol spelen! De dag waarin je God vraagt om jullie huwelijk te zegen en samen met Hem als drievoudig snoer een nieuw leven in te gaan.
Een website die de twee kanten van het huwelijk ziet. De liefde zoals God het heeft bedoelt. En de liefde, lol en energie die een vrouw uitstort in het organiseren van jullie perfecte dag!
Ik ben benieuwd!
Liefs, Elsa
En als jullie tips hebben, dingen die zo'n site echt zou moeten hebben.
Dingen die je bij andere website's over trouwen bijvoorbeeld mist... Barst los!
Verbazingwekkend... Inmiddels al 77 mensen die het hebben bekeken, maar nog geen een die reageert..

Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover! Ook als jullie dit idee niet nodig of onzin vinden (met onderbouwing