Huisje_op_de_hei schreef:Nog bedankt voor deze boekentip! Ik heb hem als kadootje aan mijn neefje gegeven van 15.
Graag gedaan! Hopelijk vindt hij het boeiend
Moderators: johannes1, Moderafo's
Huisje_op_de_hei schreef:Nog bedankt voor deze boekentip! Ik heb hem als kadootje aan mijn neefje gegeven van 15.
Jess schreef:De Biblebelt van Jonah Falke
Lalage schreef:Mooi, Marnix. Ik ga binnenkort ‘Publieke werken’ herlezen, inmiddels ook een klassieker, die we gaan bespreken met een groepje op Signal
Lalage schreef:@Marnix misschien vind je 'Het onzichtbare leven van Addie LaRue' van Victoria Schwab dan wel tof, dat is zowel historisch als een beetje fantasy. Ik vond het fantastisch. Iets heel anders is 'Suster Bertken’ van Frans Willem Verbaas over een vrouw die zich liet inmetselen in Utrecht, waargebeurd. En ken je de boeken van Becky Chambers al? Ik noem die sociale sf.
Lalage schreef:Dune vond ik zo saaaaai, daar ben ik in gestrand
Van die trilogie van Lewis heb ik de eerste twee delen al jaren in de kast staan, helemaal vergeeld en versleten, om ooit nog eens te lezen...
Marnix schreef:Bedoel je door anderen versleten, of bedoel je met "nog eens lezen" dat je dat al een keer hebt gedaan? Anders is het absoluut de moeite waard en met jouw leestempo ben je daar zo doorheen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten