Sterrenregen van Jennifer Wright, over de stofstormen van 1935 in Oklahoma.
Niet iets wat ik zelf zou kiezen ( iets te veel drama) maar wel om over na te denken. Wat zou ik zelf doen, blijven of vertrekken.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Dorpeling schreef:Sterrenregen van Jennifer Wright, over de stofstormen van 1935 in Oklahoma.
Niet iets wat ik zelf zou kiezen ( iets te veel drama) maar wel om over na te denken. Wat zou ik zelf doen, blijven of vertrekken.
607 schreef:Wie heeft het dan voor je uitgekozen?
Jess schreef:Het Pauperparadijs van Suzanna Jansen
Interessant om dit stukje geschiedenis te lezen. Krijg er ook wel bepaalde gedachtes bij. Was de achterliggende gedachte ook niet wat communistisch gedachtengoed? Daar zou de mens uit de achterstandswijken wel even geleerd worden hoe ze zich hoorden te gedragen.
Zag ook op een site dat je kunt kijken of je voorouders daar gezeten hebben. De achternaam van mijn man, kwam er meer dan 600 keer voor terwijl hij een niet vaak voorkomende achternaam heeft. Mijn familie naam maar 50 keer.
Lalage schreef:ik ben de Kronieken van Narnia aan het herlezen, dat blijven aanraders!
Lalage schreef:ik ben net begonnen in Suster Bertken door Frans Willem Verbaas. Het gaat over een ingemetselde vrouw in Utrecht rond 1500. Het begint al geweldig met het optakelen van een Mariabeeld voor Maria Tenhemelopneming, maar dat loopt niet goed af...
Deze schrijver heeft ook boeken geschreven over Augustinus, Karl Barth en Calvijn.
Prisma23 schreef:Vrede op aarde
Stefan Paas
Lalage schreef:Hier ben ik ook nog in bezig. Vooral het begin boeide me, met de geschiedenis erbij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten