Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Ikkeikkeikke schreef:Dit kwam ik tegen een aantal dagen geleden. Ziet er wel erg gaaf uit!
Heeft iemand misschien meer info?
Ikkeikkeikke schreef:Ow zonde. Wat een domper. Al moet ik wel zeggen dat de argumenten die ze gebruiken niet echt feiten zijn.
Ik heb een pm van iemand gekregen die een kennis heeft die ook in het team zat. Ik ga hem dan maar eens ondervragen.
henkie schreef:Joh, door 2 zeer voorspelbare reacties laat je je toch niet beinvloeden?
elbert schreef:Ook prof. M.J. Paul heeft zo zijn twijfels over deze "vondst", zie dit bericht.
Sowieso vind ik dat we terughoudend moeten zijn bij deze claims. Ik denk ook dat het de bedoeling is dat wat de Bijbel ons vertelt, geloofd moet worden. Dat staat in tegenstelling tot wat we zien.
Dus ik vraag me af of zo'n zoektocht naar de ark van Noach niet voortkomt uit een vorm van twijfel: naast wat we geloven, willen we er graag ook iets tastbaars van in handen hebben. Ik denk niet dat ons dat in deze bedeling al gegeven zal worden: we leven in de periode van geloof, niet van aanschouwen.
henkie schreef:
Dat bericht is me inderdaad bekend en draait grotendeels om het feit dat er nog te weinig informatie is. Dat moet dus eventueel simpel te weerleggen zijn. Ik ben erg benieuwd naar het onderzoek. Het afdoen als nep en een hoax is van hetzelfde niveau als een 100% claim van de vondst van de Ark.
Ikkeikkeikke schreef:Blijkbaar geeft de evolutionistische tegenstanders nogal rare argumenten.
Ik sluit dit inderdaad niet uit.
http://www.noahsarksearch.net/eng/
dit weekend of volgend weekend ga ik naar mijn kennis die ook in dat onderzoek team zat. Hij is er zelf bij geweest en ik ben heel erg benieuwd.
Ikkeikkeikke schreef:Ik had hem heel even gesproken zondag. Echter had hij geen tijd. Komende week zondag ga ik de hele dag naar hem toe.
Hij zei wel nog iets héél interessants:
Een aantal onderzoekers die de ark binnen zijn gegaan liggen nu op sterven. Er was iemand die zonder bescherm pak en zonder masker naar binnen was gegaan. Hij heeft nu bijna alle soorten kanker gekregen in slechts enkele weken tijd. Van huid, tot long, tot bot kanker. Echt verschrikkelijk. Het schijnt dat 4000 jaar stil staande lucht radiatie afgeeft. Bijna het hele onderzoek team ligt in het ziekenhuis.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten