Oeh dat is niet fijn, waarom zo kort?
Mortlach schreef:Het gaat sinds kort de meeste nachten goed met de kleine, 19.00 naar bed, tussen 07 en 08 weer op. Prima. Maar gisteren dus niet. wel om 19.00 naar bed, maar om 01.00 ineens roepen en rechtop in bed. Ik heb haar maar naar ons bed gebracht, maar daar lag ze zo te woelen dat ik na een half uur maar met haar in haar bed ben gaan liggen. Ik zal vast in slaap zijn gevallen want toen ik weer wat merkte, was het 04.00 uur en kon ik terug naar mijn eigen bed. Gelukkig werd ze pas om 09.00 weer wakker vanochtend, dus toch nog enigszins kunnen slapen.
Hm ja, bij ons gaat de tweede ook met ups en downs. 1e jaar werd ze nooit 's nachts wakker (vanaf dat ze doorsliep, met 11 weken). Tweede jaar wat meer issues. Nu slaapt ze meestal prima maar af en toe heeft ze opeens een paar van die dagen dat ze op willekeurige tijden wakker wordt. Gaat gelukkig doorgaans wel weer slapen (slokje water, muziekje aan en terugleggen, eventueel een poos laten huilen want doorgaans is er niks aan de hand). Ze heeft het afgelopen jaar 2 of 3x in ons bed geslapen omdat het uiteindelijk echt niet anders maar dan was er ook wel wat meer aan de hand. Anders gaat dat echt niet gebeuren.
Stine gaat wel wat later naar bed, uur of 8 ligt ze er meestal in. 19:00 zouden we nooit redden
Maar 9 uur wakker worden is wel weer lekker.