Mislukte en gelukte internetdates

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Joortje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Mislukte en gelukte internetdates

Berichtdoor Joortje » 08 jan 2008 10:59

Wie heeft er wel eens een date gehad met iemand die je via internet hebt leren kennen, die helemaal niet ging?
Je weet nog niet zo goed wie je zult ontmoeten, je gaat er vaak met grote verwachtingen heen... Maar het klikt helemaal niet..? En hoe heb je dat opgelost?

Ik heb zelf 2x een 'serieuze date' gehad, beide keren vond ik het aardige jongens, maar meer ook niet... En heb dat pas achteraf via msn kenbaar gemaakt. (En ze waren er allebei heel verdrietig van :? )
Laatst gewijzigd door Joortje op 11 jan 2008 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem mijn leven, laat het HEER,
Toegewijd zijn aan UW eer...
Maak mijn uren en mijn tijd,
Tot UW lof en dienst bereid!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 jan 2008 12:14

Logisch, dat lijkt mij niet netjes om via msn te zeggen. Daarbij kan je na 1 afspraak toch niet zeggen of het totaal niet klikt. Ik heb ook wel is irl aan mensen moeten wennen en het zijn nu mijn beste vrienden, zelfs mijn vriend.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 jan 2008 13:04

Ik ben ooit een keer naar een jongen geweest die ik nog vaag kende van vakantie, maar was niet uit op verkering ofzo. Hij wel dus dat was snel afgekapt.

Enne vlieger was gewoon vlieger voor mij, irl hetzelfde zoals hij deed toen we vnl chatten en belden. :D

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 jan 2008 13:06

via msn is niet echt netjes, maarja als je ver bij elkaar vandaan woont zal ik er ook niet voor langs gaan denk :) Maar bellen zou wat persoonlijker zijn geweest. Al weet ik wel bij de eerste ontmoeting of het klikt of niet! Heb ik bij internet-'vriendinnen' ook, is de eerste ontmoeting écht afstandelijk en hebben we totaal geen praatstof (al kan ik me dat bijna niet indenken) zal ik iig niet nog een keer afspreken....

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 08 jan 2008 13:17

haha, ja :D
Ik had alleen niet zo door dat het een date was eigenlijk. Op msn klikte het wel redelijk, de avond zelf was ook wel leuk opzich maar aan de andere kant ook vreselijk omdat ik het idee dat hij mij misschien wel leuker vond dan ik hem, dood eng vond. Toen was hij nog vrij normaal CGK'er, en nu is hij een imho nogal doorgedraaide charismatische-evangelische dus het is maar goed dat het niets is geworden.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 jan 2008 14:04

ik ben zwanger van me internetdate!!!

dus hier is et positief afgelopen!! :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jan 2008 14:14

Twee keer internetdate gehad. Maar niet voor ik die jongens eerder al ergens anders had gezien.
Bij de eerste was het meteen raak, we hadden meteen verkering.
Bij de tweede was het echt heel gaaf en gezellig, maar meer is het nooit geworden. Bij die tweede date trouwens, zeiden 3 van mijn beste vrienden toen:' Je gaat niet alleen, wij gaan met je mee. Stel je voor dat het één of andere gek is?'
Wat ik ook zei, ik kon ze er niet van weerhouden. Dus uit school gingen ze met me mee, en hebben zich even voorgesteld aan die date. Vreselijk, op dat moment baalde ik, maar later heb ik er erg om kunnen lachen, en verklaarde ik mezelf ook voor gek dat ik zomaar met iemand afspreek die ik alleen via internet ken.
Sindsdien heb ik me er ver van gehouden, en ben gewoon getrouwd met een man die ik elke week tegenkwam :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Joortje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Joortje » 08 jan 2008 14:50

Via msn is idd niet netjes van mij geweest, dat weet ik, maar ik durfde echt niet te bellen ofzo.. De één was heel begripvol, hij zei dat het van zijn kant ook zo had kunnen zijn, de andere werd boos, omdat ik hem, volgens hem, het idee had gegeven dat ik hem wel zag zitten.
Ik wist van allebei dat ze graag nog een afspraakje zouden willen, maar ik zag het helemáál niet zitten! Misschien heb ik wel beetje last van bindingsangst ofzo, maar goed, het is nu verleden tijd, en ik begin er voorlopig ook niet meer aan! (ben net 19, dus waarom zou ik?)
Neem mijn leven, laat het HEER,

Toegewijd zijn aan UW eer...

Maak mijn uren en mijn tijd,

Tot UW lof en dienst bereid!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jan 2008 14:52

Whaha, ik heb ook weleens n internetdate gehad. Maar daar kan ik beter niet meer over vertellen :mrgreen:

Hannah2006
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hannah2006 » 08 jan 2008 14:53

Ik ben getrouwd met mijn internet date. Van tevoren had ik nooit gedacht dat een internet date tot iets serieus kon leiden, maar dat zal ik nu niet meer zeggen. Al heel snel wisten we dat wij samen iets moois hadden.
Onderzoekt alle dingen en behoudt het goede (1 Tessalonicenzen 5 : 19-21)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 jan 2008 15:18

Acire schreef:Whaha, ik heb ook weleens n internetdate gehad. Maar daar kan ik beter niet meer over vertellen :mrgreen:

Als het zo leuk is wil ik het eigenlijk wel horen :mrgreen:

Ik kreeg trouwens veel negatieve reacties op mijn 'internetdate' met vlieger! Terwijl we elkaar voor het eerst op een meeting zagen en daarna pas 'samen'... niks engs aan dus, ik zal ook niet met een wild vreemd persoon ergens in een onbekende plaats durven afspreken, zou veel te bang zijn dat ie me ontvoerd ofzo :oops: :wink: Al was vlieger dat niet van plan gelukkig :lol:

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 08 jan 2008 21:23

Acire schreef:Whaha, ik heb ook weleens n internetdate gehad. Maar daar kan ik beter niet meer over vertellen :mrgreen:

Laat me raden. Met Jaop waar je ook ooit eens "verkering"mee had?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jan 2008 22:01

Onder andere ja. Dat je dat nog weet joh :)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 08 jan 2008 22:09

Zoiets onthoud ik wel. wat een schok dat het gewoon nep was. :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2008 22:44

oh ja waar is die eigenlijk gebleven?

Terug naar “Archief”