Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Hmm, wij hadden gewoon *bla* & *bla* gaan trouwen op ...
Als je erbij zegt 'Als God het wil' dan denk ik meteen: ow en als God het nou niet wil?
Trouwens, sommige mensen vinden mijn roepnaam een kaknaam, maar ik ben absoluut geen kakker
jaccootje85 schreef:Marnix schreef:jaccootje85 schreef:Ik vind t persoonlijk altijd wel heel mooi staan, die doopnamen op de kaart. tGeeft iets weer over jullie als a.s. bruidspaar... je kunt zelfs uit een lettertype al opmaken hoe iemand ongeveer is... best leuk om dat te zien. Ik hou er wel van om doopnamen met lettertype te combineren en dan te kijken hoe iemand is.
Wat zegt een doopnaam dan over mij? Volgens mij helemaal niks hoor. Bovendien heet iemand voor mij gewoon zoals zijn/haar roepnaam is. Stel, iemand heet Nel en de doopnaam is Neeltje Jacoba.... Dan zegt Nel me tien keer zoveel dan Neeltje Jacoba.
Toch kun je er wel een beeld bij vormen... hoe zou die persoon eruit zien, hoe zou haar karakter zijn...
Als ik kijk naar Marnix denk k aan een stoer jochie, vrolijk...
Dan staat er dus eigenlijk 'mede namens God' en je wilt 'mede namens onze ouders' en tja, wie zijn ouders niet lief heeft kan God ook niet lief hebbenliefie schreef:wij zetten er wel D.V. op
en dat van wederzijdse ouders vind ik echt onzin mijn vriend en ik hebben er voor gekozen om te trouwen en niet mijn ouders en mijn ouders vonden gewoon oke is onze trouwkaart wat mijn schoonouders der van vinden weet ik niet maar dat horen we dan wel weer
Gebruikers op dit forum: MSN [Bot] en 15 gasten