Wat is de laatste film die je bekeken hebt???[deel 5]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Johan81, mw, Moderafo's

Erik1960
Sergeant
Sergeant

Re: Wat is de laatste film die je bekeken hebt???[deel 5]

Berichtdoor Erik1960 » 25 jan 2022 12:48

Marnix schreef:Indrukwekkend. Ik hou wel van die films waarbij je goed moet nadenken hoe het ook alweer zit. Bij deze film kom je daar helemaal niet achter en snap je het niet helemaal meer omdat je in de huid kruipt van de vader die het zelf ook niet helemaal meer snapt. Daardoor ondervind je aan den lijve iets van wat dementie met iemand doet en dat maakt de film knap en indrukwekkend.

Ja.. zo heb ik hem ook beleefd.
Gelet op jouw voorkeur: hoe vaak heb je al gekeken naar Once Upon a Time In The West?
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2022 13:01

Erik1960 schreef:Ja.. zo heb ik hem ook beleefd.
Gelet op jouw voorkeur: hoe vaak heb je al gekeken naar Once Upon a Time In The West?

1x lang geleden. Ik hou enorm van historische films maar spaghettiwesterns hebben we nooit zo aangetrokken. Doorgaans vind ik ze qua verhaal toch niet zo interessant, ook als zijn ze vanuit filmisch oogpunt wel mooi en natuurlijk vooral ook historisch. Muziek van Ennio Morricone heb ik overigens wel heel veel geluisterd :)
“He died not for men, but for each man. If each man had been the only man made, He would have done no less.”
― C.S. Lewis”

Erik1960
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Erik1960 » 25 jan 2022 14:53

Marnix schreef:1x lang geleden. Ik hou enorm van historische films maar spaghettiwesterns hebben we nooit zo aangetrokken. Doorgaans vind ik ze qua verhaal toch niet zo interessant, ook als zijn ze vanuit filmisch oogpunt wel mooi en natuurlijk vooral ook historisch. Muziek van Ennio Morricone heb ik overigens wel heel veel geluisterd :)

Ik denk dat ik de eerste keer teveel op de muziek lette. Ik heb hem nu een keer of 5 gezien en hij wordt steeds ‘duidelijker’.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Terug naar “Slow Chat”