RW'ers die toevallig naar schoolzicht gaan???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

RW'ers die toevallig naar schoolzicht gaan???

Berichtdoor Sanne20 » 29 mar 2006 19:28

Zijn er nog RW'ers die toevallig de laatste week van aug of de eerste week van sept naar schoolzicht gaan???????????????????????????????
www.freewebs.com/adoptieroest
Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,
Jullie groeien IN mijn hart.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 29 mar 2006 21:19

Gelukkig niet :)

oeps, sorry :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 mar 2006 08:32

Wat is dat voor iets?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 mar 2006 09:30

Een camping in Zeeland, Aagtekerke om precies te zijn.

Een 'refo-camping' zeg maar. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 30 mar 2006 14:12

yepz inderdaad, en als er hiervanuit nog wat mensen gaan wordt het vast wat gezelliger allemaal.......
www.freewebs.com/adoptieroest

Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,

Jullie groeien IN mijn hart.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 30 mar 2006 18:35

Haha ja, ikke... alleen de 1e twee weken van augustus. Ik op Schoolzicht, ik kan me er niks bij voorstellen en ik vrees dat het flink aanpassen word, maar in een gekke bui heb ik ja gezegd en wie a zegt... Afijn, het zal allemaal best gezellig worden en zo :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 mar 2006 22:19

:)

We horen tzt wel hoe 't was/of 't aanpassen gelukt is. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 30 mar 2006 22:50

Nee, ik ga niet naar SCHOOLzicht, maar naar BERGzicht! Dat uitzicht lijkt me wat beter in mn vakantie :wink: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 31 mar 2006 08:16

nee dankje, nooit meer! :oops:

maar wil je ingeleid worden in de harde kern refo's en een goed beeld krijgen van hun gedrag, dan is het zeker de moeite waard om er eens een weekje te gaan zitten
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 31 mar 2006 09:11

suus_ schreef:nee dankje, nooit meer! :oops:

maar wil je ingeleid worden in de harde kern refo's en een goed beeld krijgen van hun gedrag, dan is het zeker de moeite waard om er eens een weekje te gaan zitten

Overdrijven is ook een vak..

Ik heb twee keer twee weken in het recreatieteam gezeten op schoolzicht en het was ontzettend leuk. We zaten iedere avond met alle jeugd voor onze caravan en organiseerden strandwandelingen etc etc. Op een paar aanvaringen met de campingbaas, ons aller toch geliefde Pieter de Visser, hebben we een supergave tijd gehad!

(hij had wat problemen met onze vriendjes die zich in een halfvergane vouwwagen recht tegenover ons hadden gesettelt. De eerste zondag de was buiten hadden laten hangen en bierflesjes lieten slingeren..Tja..)

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 31 mar 2006 15:20

Corine schreef:
suus_ schreef:nee dankje, nooit meer! :oops:

Overdrijven is ook een vak..

Ik heb twee keer twee weken in het recreatieteam gezeten op schoolzicht en het was ontzettend leuk. We zaten iedere avond met alle jeugd voor onze caravan en organiseerden strandwandelingen etc etc. Op een paar aanvaringen met de campingbaas, ons aller toch geliefde Pieter de Visser, hebben we een supergave tijd gehad!

(hij had wat problemen met onze vriendjes die zich in een halfvergane vouwwagen recht tegenover ons hadden gesettelt. De eerste zondag de was buiten hadden laten hangen en bierflesjes lieten slingeren..Tja..)

de waarheid kan soms behoorlijk aan komen ja...

wat jij noemt is de ene kant...ik weet niet hoe jij je voorgesteld hebt...en hoe mensen daar mee omgingen...maar ik had duidelijk wel mijn ogen open staan....en echt waar...hier leer je de refo's kennen! zowel de jeugd als de ouderen.

maar idd..ik belichte maar een kant...het kan ook ontzettend gezellig zijn!
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 31 mar 2006 17:53

Inderdaad, ik wist niet dat het met die "echte" refo's zo ontzettend gezellig kon zijn..

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 apr 2006 08:29

Corine schreef:Inderdaad, ik wist niet dat het met die "echte" refo's zo ontzettend gezellig kon zijn..

dat kan...

ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar wat ik op dit moment meemaak op reformatorische scholen, wil ik verre weg van christelijk of reformatorisch noemen!!

sorry mods tis offtopic :oops:

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 01 apr 2006 09:30

paprikameisje2 schreef:
Corine schreef:Inderdaad, ik wist niet dat het met die "echte" refo's zo ontzettend gezellig kon zijn..

dat kan...

ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar wat ik op dit moment meemaak op reformatorische scholen, wil ik verre weg van christelijk of reformatorisch noemen!!

sorry mods tis offtopic :oops:

ja, ik ben ook vaak teleur gesteld in dit soort mensen! lekker met de kliek op elkaar, hoef je niets uit te stralen van je christenzijn en nog eens een verantwoorde vriend/vriendin ontmoeten :P

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 apr 2006 09:36

Mensen, mensen! Beetje rustig :P Het gaat hier om te melden of je naar Schoolzicht gaat, niet wat elke forummer van deze camping vindt :wink: Ik ga er overigens niet naar toe! (Ik heb ook geen mening over de camping, ben er nooit geweest daar ik persoonlijk niet de behoefte heb om als ik op vakantie ben tussen louter reformatorische mensen te zitten. Sommige mensen staan graag met een groep andere reformatorischen op de camping en anderen niet, laat ieder dat lekker voor zichzelf bepalen :))
Laatst gewijzigd door rafaell op 01 apr 2006 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”