Moderator: Moderafo's
suus_ schreef:nee dankje, nooit meer!![]()
maar wil je ingeleid worden in de harde kern refo's en een goed beeld krijgen van hun gedrag, dan is het zeker de moeite waard om er eens een weekje te gaan zitten
Corine schreef:suus_ schreef:nee dankje, nooit meer!![]()
maar wil je ingeleid worden in de harde kern refo's en een goed beeld krijgen van hun gedrag, dan is het zeker de moeite waard om er eens een weekje te gaan zitten
Overdrijven is ook een vak..
Ik heb twee keer twee weken in het recreatieteam gezeten op schoolzicht en het was ontzettend leuk. We zaten iedere avond met alle jeugd voor onze caravan en organiseerden strandwandelingen etc etc. Op een paar aanvaringen met de campingbaas, ons aller toch geliefde Pieter de Visser, hebben we een supergave tijd gehad!
(hij had wat problemen met onze vriendjes die zich in een halfvergane vouwwagen recht tegenover ons hadden gesettelt. De eerste zondag de was buiten hadden laten hangen en bierflesjes lieten slingeren..Tja..)
paprikameisje2 schreef:Corine schreef:Inderdaad, ik wist niet dat het met die "echte" refo's zo ontzettend gezellig kon zijn..
dat kan...
ze zijn niet allemaal hetzelfde, maar wat ik op dit moment meemaak op reformatorische scholen, wil ik verre weg van christelijk of reformatorisch noemen!!
sorry mods tis offtopic
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten