Moderator: Moderafo's
mw schreef:Dat hoop ik toch niet. Was eigelijk niet van plan om volwassen te worden
mw schreef:Ooit heb ik eens hard gelachen om deze uitspraak, maar dat hij waar is staat voor mij als een paal boven waten:
Je stopt niet met spelen omdat je oud(er) wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Daarom ben ik een volwassene die zich af en toe nog puberaal gedraagt
Mortlach schreef:
Puberaal draagt alleen zo'n negatieve lading: alles stom vinden, roekeloosheid, niet uit bed kunnen komen, etc, etc. (nou heb ik van dat laatste nog wel eens last).
jamillah schreef:Mortlach schreef:
Puberaal draagt alleen zo'n negatieve lading: alles stom vinden, roekeloosheid, niet uit bed kunnen komen, etc, etc. (nou heb ik van dat laatste nog wel eens last).
Hoe kun je nu last hebben van etc. etc..
Speedy schreef:jamillah schreef:Mortlach schreef:
Je neemt mij de woorden uit de mond, ik vroeg me dat ook al af.
Speedy schreef:jamillah schreef:Mortlach schreef:
Je neemt mij de woorden uit de mond, ik vroeg me dat ook al af.
mw schreef:(net als ze zeggen dat mannen soms net grote kinderen zijn![]()
).
mohamed schreef:mw schreef:(net als ze zeggen dat mannen soms net grote kinderen zijn![]()
).
Ja en dat beschouw ik als een groot compliment!
TheKeimpe schreef:mohamed schreef:mw schreef:(net als ze zeggen dat mannen soms net grote kinderen zijn![]()
).
Ja en dat beschouw ik als een groot compliment!
Maar daar hoef je niet vrijgezel voor te blijven hoor!Alleen als vader moet je wel eens spelen dat je iets niet leuk vind...
mohamed schreef:TheKeimpe schreef:Maar daar hoef je niet vrijgezel voor te blijven hoor!Alleen als vader moet je wel eens spelen dat je iets niet leuk vind...
Kun je dat geloofwaardig?
TheKeimpe schreef:mohamed schreef:TheKeimpe schreef:Maar daar hoef je niet vrijgezel voor te blijven hoor!Alleen als vader moet je wel eens spelen dat je iets niet leuk vind...
Kun je dat geloofwaardig?
Meestal wel. Het fijne is dat ik in mijn dagelijks werk voor de klas ook vaak eenzelfde houding aan moet nemen. Ik noem het altijd maar "professioneel boos zijn" in tegenstelling tot "emotioneel boos zijn".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten