Moderator: Moderafo's
liefje schreef:Huh zijn ze er af haai? Heb ik niet gedaan?!
MissF schreef:Wauw, wat een mooie foto's weer!
Jurian is vandaag weer voor het eerst sinds 2 weken naar het kdv geweest. Hij wilde niet meer mee naar huis, da's een goed teken. Maar ik vermoed dat ze hem niet hebben laten slapen, want eenmaal thuis was het drama. Zichzelf helemaal overstuur aan het huilen om niks, wilde het liefst continu bij me zitten, en later bij papa. Tijdens het eten continu aan het klieren met zijn eten. Mijn man werd er boos om, maar ik heb hem maar gewoon zijn bord afgenomen en getroost, want volgens mij was hij doodop van het opnieuw wennen zo'n hele dag en het niet slapen. Na het eten meteen naar bed, en nadat papa 'muisje' en 'kodil' had gedaan (muisje is met zijn vinger over Jurians arm lopen en dan in zijn nekje kriebelen, en de krokodil komt langzaam aangeslopen en bijt dan in zijn bil) viel hij als een blok in slaap. Arm kind
Hopelijk is hij morgen gezelliger
Sterretje schreef:Het zijn natuurlijk super drukke dagen geweest voor de kids de afgelopen tijd!
Sophie77 schreef:Wij hadden beloofd de jongens (12,10,8,8) wakker te maken. De oudste werd vanzelf wakker, maar de anderen waren niet wakker te krijgen, wat we ook probeerden! En nijdig dat ze de volgende morgen waren
!
...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten