Nu heb ik het zover dat we weer foto's op onze pc hebben staan, maar nu weet ik niet hoe ik een foto in een bericht kan plakken. Kan iemand mij helpen?
Naar http://www.imageshack.us/ bladeren naar de foto die je wilt. Grootte van de foto aanvinken. (Resize image) Dan: host it. Include details uitvinken. 2e link kopieren en plakken in je refoweb bericht, haakjes gedoe hoeft niet.
Danique-je toch! Jong geleerd is oud gedaan? Ik heb vanochtend een fietszitje achterop mn fiets gezet. Heb al een paar maanden niet gefietst want alles is ver weg en erg heuvelachtig en ik kwam er net achter dat allebei mn banden lek zijn. En laat ik nou net geen zin hebben om banden te plakken Dus dat zitje staat prachtig, maar wordt voorlopig niet gebruikt!
@ vlinder: Wat fijn dat je nu toch weet wat er is met Joshua. Nu je dit weet, weet je ook waar je rekening mee moet houden en hoe je hem het beste aan kunt pakken. Al zal het niet altijd makkelijk zijn.
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.
Heerlijke vakantie gehad. Anna Sofie heeft ook genoten. Die werd overspoeld door aandacht, dus mag afkicken hier thuis;-) Ze lacht naar iedereen en als iemand teruglacht of praat schaterd ze het soms uit. Ze wond iedereen om haar vinger en op de piste kwamen allerlei mensen naar haar toe
Laatst gewijzigd door Sterretje op 04 apr 2009 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat een leuke foto's Zonnetje, Liefje en Sterretje!
Weet iemand hier trouwens wat een 'normale' reactie is op de BMR-prik? Ik probeerde hier wat over op te zoeken op internet, maar kwam niet zoveel verder. Zelfs op de site van het RIVM staat hier amper informatie over , alleen dat ze koorts en evt. wat uitslag kunnen krijgen. Maar hoeveel en hoelang koorts is normaal?