Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 sep 2006 10:09

Denkertje21 schreef:
Optimatus schreef:Ik hou ook niet van kleffende hetero-stellen. Kleffen in het openbaar vind ik gewoon onplezierig.

Tussen 'kleffen' en hand in hand lopen is een groot verschil!
Als ik bij een vriendje met mijn arm om z'n schouder loop, ervaar ik dat niet als kleffen, maar meer als een prettige verbondenheid!

Dat is dan ook niet iets waar ik me aan stoor. Het wordt in mijn optiek vervelend als er daadwerkelijk "op de bek gegaan" wordt.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 sep 2006 10:10

Misschien moeten we eens niet zo ontzettend op elkaar letten en verdraagzamer zijn?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 sep 2006 10:17

Het is helemaal niet erg als mensen op elkaar letten, als het maar met de intentie is "Gaat het daar wel goed?" in plaats van "Wat is hij daar aan het doen?". Positief letten op mensen in plaats van spionerend.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 06 sep 2006 10:21

Ach, ik heb toch nog altijd de insteek van leven en laten leven. Ik heb al genoeg aan mijn hoofd om me druk over te maken, dus dan denk ik: wat boeit mij dat nou dat ze staan te kleffen. Als ik me daar nu ook al druk over zou moeten maken....?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 sep 2006 10:34

Maar als ik er verplincht tegen aan meot kijken omdat ik gewoon niet weg kan van die plek stoor ik me daar wel aan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 sep 2006 10:39

Dan draai je je hoofd om, of je gaat een spelletje doen op je mobiel, of je pakt een boek, of je gaat slapen.

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 06 sep 2006 10:52

Denkertje21 schreef:
gave_meid schreef:ik zat dat pas in de bus (schoolbus ;) ) en zag een stelletje, voor een winkeldeur zoenen.. :? dan denk ik ook van: wil je nou dat iedereen ziet dat je een vriendje/vriendin hebt offe?? :roll:

Oei, wat begrijp je er weinig van! Heb jij nou nooit, dat je zo enorm veel van iemand houdt dat je even de hele wereld om je heen vergeet en hem alleen maar even wilt aanraken? Of gewoon een knuf geven?

dan begrijp ik er maar lekker weinig van! ik heb dan ook nog niet zoveel levenservaring als jou en ben ook zeker nog niet verliefd geweest :)
*ja mensen, ik ben 13 jaar jong! als jullie dat nog niet begrepen hadden :roll: *
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 06 sep 2006 10:52

Ik zat een paar weken geleden nog in de trein en toen zat er ook een stelletje (hetro) tegenover mij klef te doen. Ik uit het raam kijken, zie ik ze in de spiegeling van de ruit nog steeds :cry:
Dus ik druk in de sp!ts aan het lezen, hoor ik ze nog de hele tijd :cry:

Kwas blij dat er iemand anders na een tijdje tegen dat stel zei, willen jullie even ophouden met klef doen :lol:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 sep 2006 10:56

Ow, gisteren zat ik even lekker een peuk te roken op de markt, zie ik ook een verliefd stelletje. Hm, ik kan er wel van genieten eigenlijk :) mensen verzinnen ook de leukste manieren om hun liefde te uiten, als je er op let is het best grappig om te zien :D

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 06 sep 2006 11:57

Smurffie schreef:Ow, gisteren zat ik even lekker een peuk te roken op de markt, zie ik ook een verliefd stelletje. Hm, ik kan er wel van genieten eigenlijk :) mensen verzinnen ook de leukste manieren om hun liefde te uiten, als je er op let is het best grappig om te zien :D
jaknikken
mijn pa kan dan zeggen: 'ach ziet hoe lief ze elkander hebben...' :mrgreen:

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 06 sep 2006 12:20

Hippieblijhoofd schreef:

Juist, en die behoefte aan het uitwisselen van warmte hebben twee mannen of twee vrouwen ook wel eens!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 sep 2006 12:21

Denkertje21 schreef:
Hippieblijhoofd schreef:

Juist, en die behoefte aan het uitwisselen van warmte hebben twee mannen of twee vrouwen ook wel eens!

Punt blijft natuurlijk wel dat je een béétje rekening met andere mensen kunt houden (of je nou hetero of homo bent).

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 sep 2006 12:53

rosalie83 schreef:Dan draai je je hoofd om, of je gaat een spelletje doen op je mobiel, of je pakt een boek, of je gaat slapen.

zoals Herman al aangaf, dan nog merk je het en als je dat elke dag aan moet zien kan ik je verzekeren dat je er af en toe knetter gek en misselijk van wordt.

@smurffie .. als mensen het niet zo vreselijk overdreven doen kan ik dat ook denken ;)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 06 sep 2006 12:54

Gerdien B. schreef:
rosalie83 schreef:Dan draai je je hoofd om, of je gaat een spelletje doen op je mobiel, of je pakt een boek, of je gaat slapen.

zoals Herman al aangaf, dan nog merk je het en als je dat elke dag aan moet zien kan ik je verzekeren dat je er af en toe knetter gek en misselijk van wordt.

Maar waarom zou je dat elke dag aan moeten zien?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 sep 2006 13:05

omdat er zo'n stel bij mij thuis rond loopt! :x :|

Terug naar “Archief”