dominees uit gergem.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 10 feb 2005 13:21

waarnemer,

misschien handig als je het begin even zelf leest, want dan zie je dat het niet om mij gaat maar om willempie. ik ben zelf hervormd, maar als ik naar het buitenland op vakantie zou gaan dan nam ik een bandje mee van een nederlandse predikant uit mijn eigen kerk, waarom? omdat ik niet zo goed ben in het buitenlandse taal en omdat het fijn is een predikant te horen uit eigen gezindte.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

waarnemer
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor waarnemer » 10 feb 2005 13:37

Willempie en Johannes 1,
Prima doe waar je zin in heb. Ik versta ook geen Hebreeuws, maar het is de sfeer, het proeven, een gemeenschap ervaren. Dat vind ik het mooie in de vreemde. Doe eens niet zo eng, en verruim je blik. Maar nogmaals wil je bandjes meenemen dat is jou keus. Ik probeer jullie er te van overtuigen dat er meer is en dat zoiets meerwaarde heeft. Ik zal nooit vergeten de avondsluitingen van Karel van Oort in Jeruzalem.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 15 feb 2005 18:54

Yael schreef:
Lorijntje schreef:
joos schreef:Jawel, dominee E.Hakvoort wel. Hij was vroeger ChrGeref, maar hij is overgestapt naar de GerGem. Voor de volledigheid: hij staat in Genemuiden. :)

Ds. Hoefnagel is iig Chr. Gereformeerd ( 100% cker hahaha). Ds Hakvoort...stond die niet in Alphen?

ja hij... (hakvoort) daar heb ik fijne herinneringen aan. :mrgreen:
ds hoefnagel d:)b is idd cgk 8)
maar ik raadde ds hoefnagel aan omdat, ik dat een fijne dominee vin, en we kunnen toch wel over de kerkmuurtjes heenkijken?? :roll:

Ds. Hoefnagel is mijn dominee :) grappig dat je hem een fijne dominee vindt haha.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 15 feb 2005 19:07

Lorijntje schreef:Ds. Hoefnagel is mijn dominee :) grappig dat je hem een fijne dominee vindt haha.

vindt jij van niet dan??? :shock: :wink: misschien als ik zeg dat ik lid ben van de gemeente in alphen aan de rijn dat je begrijpt waarom?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 15 feb 2005 19:16

best leuk he, die CGK-dominee's? :D alleen jammer dat het hier niet over CGK-dominee's gaat, terug naar de Ger. Gem. dus :)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Willempie
Mineur
Mineur

Berichtdoor Willempie » 17 feb 2005 14:31

Hallo allemaal,

We zijn al op wintersport geweest, en hebben dus op zondag al bandjes geluisterd.
Dit topic zou dus gesloten kunnen worden.

Groeten Willempie
Ik geloof, Heere! Kom mijn ongelovigheid te hulp.
Markus 9:24

Terug naar “Archief”