kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mei 2008 12:45

Een paar weken geleden hadden we een bruiloft...... Ik had echt zin om er iets leuks voor te kopen ( ook al ben ik zwanger en heb ik het misschien niet zo vaak meer aan). Eeen super leuk setje gekocht, heb mij die dag nog op superhoge hakken voortbewogen ( zou nu ook niet meer lukken :D ). leuk opgemaakt, naar de kapper geweest, leuke sieraden om ( lelijk ondergoed aan, maar het gemakt dient de mens :mrgreen: ). ik voelde mij ook echt mooi en dat wil toch iedereen?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 12:47

mijn vriend vindt het juist leuk als ik er vrouwelijk uit zie. (tsja en wat is nou vrouwelijk, moet te omschrijven) Maar hij vindt jurkjes en rokjes erg mooi staan. Al vindt ik dat hij er ook best wel leuk en mooi uit mag zien.

Je mag er best goed en mooi (gekleed) uit zien. Ook als je aantal kids hebt. Voor jezelf voor je man/vriend.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 12:48

en mooi hoeft niet eens duur te zijn. (al denken veel mensen van wel).

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 12:49

Mooi hoeft zeker weten niet duur te zijn! Woei...nu moet ik echt even uitkijken, want anders dan schrijf ik weer alinea's vol over hoe je dat aan moet pakken.

Maar Evelien: je hebt helemaal gelijk :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 12:53

Omdat ik toch wel wat gezet ben (van onderen) heb ik een enorm probleem met broeken kopen. Nu heb ik er wat op verzonnen. Een driekwart broek met daarover een rokje. Ik heb de smaak nu wel wat te pakken met kleding. Vooral nu m'n vriend het toch wel leuk vindt.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 12:54

Ook zoiets: vooral lekker combineren en experimenteren. Dat is altijd heerlijk: dan ga ik gewoon even een half uurtje inspiratie opdoen vanuit mijn eigen collectie 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 12:59

hehe.. zoveel heb ik niet. :mrgreen: :wink:

Maar het is wel leuk, want een aantal jaren geleden had ik niet zoiets. Ik durfde me niet zo te vertonen en kwam ook niet vaak/veel buiten. Alleen het hoognodige. Puur omdat ik me schaamde en ik was altijd blij dat het winter was, dan kon je tenminste je lange jas aan. :oops: :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 13:01

Meisje toch :shock:
Je bent MOOI. Ook in de zomer. Gewoon ervoor zorgen dat je modellen enzo draagt die bij je figuur passen. En zelfverzekerd zijn, dan ben je op je mooist :mrgreen:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 mei 2008 13:03

Evelien, je bent een hartstikke mooie meid! :shock: Je kunt trots zijn op jezelf! Ga lekker mooie kleding dragen, kies de juiste modellen, dan voel je je echt beter!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 13:07

:oops: :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 13:11

Ja, ga anders eens shoppen met iemand die het leuk vindt en er verstand van heeft. Of duik eens met iemand je kledingkast in. Ook al heb je niet veel, je zult zien dat er altijd wel verrassende combi's te maken zijn, die het helemaal goed doen.

Meid, jarenlang heb ik mezelf zo lelijk gevonden, dat ik ook niet goed over straat durfde in de zomer. Nou, ik kan je 1 ding zeggen: dat bleek dus echt onzin, achteraf, want ik werd door het mannelijke volk bijzonder gewaardeerd. En nee, ik heb niet het figuur van een model ofzo...

Soms zit zoiets gewoon in je hoofd en slaat het nergens op. 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mei 2008 13:14

ja precies.. Mijn leven is ook nog maar pas begonnen he. (zo voelt dat eigenlijk). 8) 8)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 21 mei 2008 13:26

Ik vind kleding ook wel belangrijk. Tis toch je uitstraling naar andere toe en het zegt iets over je persoonlijkheid. Ik hou er bewust rekening mee wat ik aantrek. Als ik bijv. op maandag een rose blouse aan heb gehad kies ik voor de dinsdag niet iets rose (polo ofzo), maar voor een andere kleur. Zelfde met rokjes. Had gister een rokje aan met blauw erop, morgen doe ik het rokje aan met rood erop, zo blijft het een afwisseling... Lingerie heb ik in verschillende kleuren, maar echte setjes draag ik maar weinig. Soms boeit het me nix, soms heb ik zin om iets moois te dragen.

Kappersbezoek vind ik ook belangrijk, na een week of 6 zit het niet zo mooi meer, gaat zakken en krijg het niet meer mooi iin model. Heerlijk is het dan om naar de kapper te gaan en met een mooi hoofd terug te komen! :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mei 2008 13:27

ik heb ook geen maatje 36/38 maar ben nog altijd gelukkig met mijn lijf geweest en draag alleen maar kleren die ik echt leuk vind en niet alleen zwart wat veel iets stevigere vrouwen aandoen.
ik heb me er nog nooit voor geschaamd of wat dan ook. Ook niet voor mijn man :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mei 2008 13:31

Ik heb verschillende maten in de kast hangen.
Al dat gejojo. Al pas ik nu gewoon alles. 36,38 en 40. Al heb ik van 40 niet zoveel meer. Maar een tijdlang was 38 zelfs echt te groot, nu niet meer :)
Ik ben helemaal geen meisje meisje. Als ik draag wat ik het allerliefst draag is het een spijkerbroek met een shirt of met een enorme mannentrui.

Setjes van ondergoed heb ik nog nooit echt aangehad, nu doe ik het wel vaker, nu mijn wederhelft het ook ziet, maar ik let er echt niet altijd op. En in de zomer heb ik nogal eens zo'n oerlelijke huidskleurige bh aan, omdat die dingen anders toch doorschijnen. En daar heb ik geen onderbroeken van. Jammer dan.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”