Wat gebruiken jullie allemaal aan cosmetica, welke merken??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:39

rosalie83 schreef:Er is ook niets mis met wit. Maar ik vind voor mezelf bruin toch leuker. Dus ik zorg altijd dat ik ietsjes bruin ben (hoewel ik het nu een beetje heb laten verslorren, dat kleurtje :()

Nou, ik heb dus een keer van dat bruin-maak-body-spul geprobeerd op mijn benen, om de ergste witheid weg te halen. Het zag er niet uit!!! Ik werd vlekkerig bruin - wat tot grote hilariteit leidde bij mijn man :?

Nee, mijn witheid heb ik geaccepteerd :mrgreen:

En verder vermijd ik de zon en draag ik bedekkende kleding. Hoe meer zon, hoe meer ik er op let dat armen en benen bedekt zijn. Jammer, maar niks aan te doen. Ik heb er wel mooie dingen op gevonden: bedekt kan ook heel sexy zijn 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:40

Galateia schreef:
rosalie83 schreef:Er is ook niets mis met wit. Maar ik vind voor mezelf bruin toch leuker. Dus ik zorg altijd dat ik ietsjes bruin ben (hoewel ik het nu een beetje heb laten verslorren, dat kleurtje :()

Nou, ik heb dus een keer van dat bruin-maak-body-spul geprobeerd op mijn benen, om de ergste witheid weg te halen. Het zag er niet uit!!! Ik werd vlekkerig bruin - wat tot grote hilariteit leidde bij mijn man :?

Nee, mijn witheid heb ik geaccepteerd :mrgreen:

En verder vermijd ik de zon en draag ik bedekkende kleding. Hoe meer zon, hoe meer ik er op let dat armen en benen bedekt zijn. Jammer, maar niks aan te doen. Ik heb er wel mooie dingen op gevonden: bedekt kan ook heel sexy zijn 8)

Ja, daar moet je echt mee oppassen, als je niet een beetje een goed merk hebt, word je één en al vlek!

Hihi van die flinterdunne laagjes kleding en zo bedoel je? ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:42

@Evelien: waarom vind je mascara lelijk bij een hele witte huid (of was dat niet wat je zei? Weet niet meer precies... :mrgreen: )

Ik vind een mascara toch wel een beetje bij de basis horen. Het maakt een blik net wat opener. Ik heb best donkere wimpers van mezelf, maar als ik de puntjes dan even met wat mascara aanzet, dan zie ik er meteen stralender en opener uit. Eenvoudige oogschaduw en zonder al te veel gedoe ga je stralend en open de wereld in 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 07 mei 2008 14:44

Mascara hoort ook bij mijn basis van elke dag, absoluut! Ik hou ervan 8)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 14:46

rosalie83 schreef:Ja, daar moet je echt mee oppassen, als je niet een beetje een goed merk hebt, word je één en al vlek!

Ja, dat werd ik dus. En ik ging echt voorzichtig te werk, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Heb het opgegeven 8)

rosalie83 schreef:Hihi van die flinterdunne laagjes kleding en zo bedoel je? ;)

Ja! Is zelfs heel dromerig, romantisch en op die manier erg sexy. Lange haren los in de wind... nou ik had zelfs naast mijn in de zomer immer schaars geklede zus genoeg mannelijke aandacht (altijd een goede graadmeter om de geslaagdheid van een outfit te bepalen) 8)

Maaike

Berichtdoor Maaike » 07 mei 2008 14:48

*vind mascara aan ramp*

Ik doe het vaak alleen op als ik 's avonds weg ga. Idem met oogschaduw en alle andere troep. 's Ochtends begin ik er niet aan, helemaal niet als ik naar school moet. Ik wil wel lekker in mn ogen kunnen wrijven als ik bijna in slaap val in de bus of in de les.

'k Heb btw. mascara van Manhattan, foundation en oogschaduw van miss helen volgens mij(van de HEMA iig).

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 07 mei 2008 14:54

rosalie83 schreef:
Galateia schreef:Ik epileer mijn wenkbrauwen wel, want anders zijn het grote borstels, maar dan gewoon een paar haartjes hier en daar. Zodat ze een normale vorm hebben. Geen dun lijntje ofzo.

Precies, dat doe ik ook. Want borstels van wenkbrouwen zijn ook vreselijk :)

Ja idd:) Maar als je gewoon paar haartjes doet is het meestal een verbetering
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2008 14:59

Galateia schreef:@Evelien: waarom vind je mascara lelijk bij een hele witte huid (of was dat niet wat je zei? Weet niet meer precies... :mrgreen: )

Ik vind een mascara toch wel een beetje bij de basis horen. Het maakt een blik net wat opener. Ik heb best donkere wimpers van mezelf, maar als ik de puntjes dan even met wat mascara aanzet, dan zie ik er meteen stralender en opener uit. Eenvoudige oogschaduw en zonder al te veel gedoe ga je stralend en open de wereld in 8)

nee ik heb niet gezet dat het lelijk is!!!

Ik zei: als IK mascara op zou dan, dan zie IK er nog monsterlijker uit! Snap je?
(komt een beetje raar over, maar ik had het over mij zelf)

En ik kan zonder make-up leven!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 15:03

Evelien schreef:
Galateia schreef:@Evelien: waarom vind je mascara lelijk bij een hele witte huid (of was dat niet wat je zei? Weet niet meer precies... :mrgreen: )

nee ik heb niet gezet dat het lelijk is!!!

Ik zei: als IK mascara op zou dan, dan zie IK er nog monsterlijker uit! Snap je?

Owke (wist het even niet meer).
maar je bent toch niet monsterlijk?! Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:
- je gebruikt de verkeerde mascara: verkeerde kleur, of verkeerd borsteltje
- je gebruikt je mascara verkeerd: soms bereik je al een mooi natuurlijk effect als je alleen de puntjes van je wimpers een beetje kleurt met mascara. Dan zijn ze langer en net iets voller en dan opent je blik helemaal.

Zelf doe ik alleen 'zware' mascara op (wat voor mij betekent mijn hele wimpers aanzetten met mascara) voor een avond uit, of in de winter ofzo, of met Kerst... je weet wel, bij van die prachtige drama-gebeurtenissen 8)

En verder voor de dagelijkse dingen als werk enzo, gewoon de puntjes van mijn wimpers.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 mei 2008 15:09

Woei, nog iemand die zn witheid geaccepteerd heeft ;/
Ik vind het nog wel een beetje irritant omdat de halve wereld smalend over 'witte melkflessen' etc. spreekt. Maar ik word gewoon niet bruin en ik verbrand wel vreselijk snel dus ehm.. accepteren zal ook wel moeten :)

Ik heb ook wel eens van dat soort bodylotion spul van Dove geprobeerd, waar je bruin van moet worden. Bij m'n armen was het über gelukt (wat dan weer niet bij de rest van mn lijf stond hehe) alleen op m'n benen was het een ramp. Gevlekte knieen enzo. Dus dat doe ik ook maar niet meer.

Verder alleen oogpotlood en mascara, allebei zwart.
Loopt jullie oogpotlood ook zo snel uit, dat je beetje zwarte vegen in de lijntjes onder je ogen krijgt? Of ligt dat aan het crappy merk 8)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 15:11

JialiKelly schreef:Woei, nog iemand die zn witheid geaccepteerd heeft ;/
Ik vind het nog wel een beetje irritant omdat de halve wereld smalend over 'witte melkflessen' etc. spreekt. Maar ik word gewoon niet bruin en ik verbrand wel vreselijk snel dus ehm.. accepteren zal ook wel moeten :)

Ik heb ook wel eens van dat soort bodylotion spul van Dove geprobeerd, waar je bruin van moet worden. Bij m'n armen was het über gelukt (wat dan weer niet bij de rest van mn lijf stond hehe) alleen op m'n benen was het een ramp. Gevlekte knieen enzo. Dus dat doe ik ook maar niet meer.

Verder alleen oogpotlood en mascara, allebei zwart.
Loopt jullie oogpotlood ook zo snel uit, dat je beetje zwarte vegen in de lijntjes onder je ogen krijgt? Of ligt dat aan het crappy merk 8)

Joepie, nog een bleekscheet erbij 8)

Maare, ik had dus ook dat spul van Dove, en mijn benen werden ook helemaal gevlekt.

Oogpotlood... daar heb ik geen verstand van. Ik kan geen make-up dragen op mijn onderste oogleden. Ik heb een oogprobleem en moet per dag ongeveer 10 keer ooggel in mijn ogen aanbrengen, en wat er dan gebeurt met oogpotlood... daar word je niet vrolijk van :wink:

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 mei 2008 15:15

Hehe vertel, wat gebeurt er dan met oogpotlood? Geen smokey eyes? ;/
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 07 mei 2008 15:15

JialiKelly schreef:Hehe vertel, wat gebeurt er dan met oogpotlood? Geen smokey eyes? ;/

Nee, smokey-wangen 8)

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 07 mei 2008 15:35

Heerlijk zo´n tut-topic.

Ik ben ook een bleekscheet die met veel moeite (en af en toe met pijn) probeert een beetje bruin te worden. Aan het eind van de zomer heb ik meestal wel een redelijk kleurtje maar het duurt een heel poosje voordat het er zit 8) .
Makeup: Heel erg verschillend. Meestal heb ik wel mascara op en een beetje grijze oogpotlood (geen zwart want dan zie ik eruit of dat ik doodziek ben). Als ik zin heb doe ik ook nog oogschaduw op, allerlei soorten kleuren maar niet té opvallend. In de winter nog een beetje rouge op maar vanaf nu heb ik dat afgeschaft.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 mei 2008 15:36

er is een product van mylene dat je eigenlijk in maart al moet gaan smeren om de pigment in je huid naar boven te halen bij een vriendin van mij heeft dit heel erg geholpen om een gezond bruin kleurtje te krijgen.

Terug naar “Archief”