Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Ik wil wel, maar er is iets dat me tegenhoudt. Misschien ben ik wel gewoon lui, want ik heb nergens zin in en kan me nergens lang op concentreren. Blegh.
joris schreef:De woestijnreisfase noemen ze dat in mijn gemeente. Helemaal geweldig maar erg vervelend. Helemaal in de gloria zijn als God je door de rode zee heeft laten trekken, maar gaan mopperen en zwoegen als je in de woestijn bent belandt.
joris schreef:ik ben gisteren begonnen met lezen in OPenbaringen. meestal sla ik dat over, maar de hele bijbel lijkt nieuw te zijn voor mij, dus ik vertrouw er op dat God ook openbaringen voor mij wil openen.
Gister las ik in 2:4 deze indringende boodschap die wel echt voor mij daar staat denk ik:
maar wat ik tegen u heb, is dat u me niet meer zo liefhebt als eerst> bedenk van hoe hoog u gevallen bent. Keer terug van die weg en laat uw daden zijn als die van voorheen. Zo niet, dan kom ik naar u toe en neem uw kandelaar van zijn plaats weg.
Zo dan! Dus opz ich gaat het wel goed met je, maar niet meer zoals het was! Zou het beeldendienst zijn geworden ipv echte aanbidding? Buitenkant godsdienst ipv echte relatie met God?
Tip van Cor, als je Openbaringen leest, lees dan gelijk de boeken serrie van de Laatste Bazuin, das echt gaaf.
Keer terug!!! Dat kunnen we dus blijkbaar, dat is een verantwoor4delijkheid!!!!!!
zo niet, dan kom ik naar u toe!!!!
ZOoo!!!
mijn tekst hieronder is steeds: nader tot GOd en Hij zal tot U naderen. NOu, als je je niet tot God nadert komt HIj dus ook, maar dan niet in liefde maar in recthvaardigheid!!!! Jouw kandelaar wordt weggehaald!!!!!
Uw kandelaar staat er. Niet Gods kandelaar. Het is blijkbaar onze eigen kandelaar. Hoe zit dat? Daar ga ik nog eens over bidden en nadenken!
Afat82 schreef:Tja, maar toch vind ik het heel moeilijk om God te vinden.
Ik bedoel, ik zou best heel graag bekeerd willen zijn, en bid daar ook echt wel voor, en soms zijn er ook gebeurtenissen (afgelopen week nog) dat ik heel sterk voel dat God met me bezig is, maar op dit moment is de enige reden dat ik bid het feit dat ik doodsbang ben om te sterven, en ik weet dat ik God nog niet kan ontmoeten.
Je leest vaak dat mensen niet zonder Jezus kunnen, maar zo ligt het niet bij mij. Ik kan (naar mijn eigen idee) heel goed zonder Jezus, maar wil niet naar de hel, en daarom bid ik.
Zijn er mensen die dit herkennen??
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 31 gasten