(johan81 & JeePeeCee)
Moderator: Moderafo's
SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
Cisca schreef:SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
Eenzame goudvis![]()
Dat lukt je niet hoor, er is altijd wel iemand die je aanspreekt, daar ontkom je niet aan![]()
Daarbij is er nu een unieke gelegenheid om Abdij als Schot gekleed te zien, dat kun je niet laten schieten
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Cisca schreef:SimonT schreef:Nou... ik ben nog nooit geweest en tis niet dat ik mensenschuw ben ofzo... maar ja om de hele aaf als een eenzame goudvis in een verder lege kom in een overvolle huiskamer die bruist van de gezelligheid voor me uit te gaan zitten staren... tja daar heb ik nicht gär viel zin an... dus als jullie me over kunnen halen... doe jullie bestP.S. tot wanneer kan je je inschrijven?
Eenzame goudvis![]()
Dat lukt je niet hoor, er is altijd wel iemand die je aanspreekt, daar ontkom je niet aan![]()
Daarbij is er nu een unieke gelegenheid om Abdij als Schot gekleed te zien, dat kun je niet laten schieten
Ik kan je melden; het is géén gezicht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten