Dit hoort niet echt in het topic 'Ergernissen'
Mods. willen jullie dit topic opsplitsen?
Moderators: johannes1, Moderafo's
Bambi schreef:Dit hoort niet echt in het topic 'Ergernissen'
Mods. willen jullie dit topic opsplitsen?
Anoniem_89 schreef:Ik erger me er wel aan..
Kvinna schreef:(...)Oftewel: wat een koldertopic. De zoveelste.
Wat komt er nog? Voorbehoedsmiddelen. Mag IVF etc. En zegt de apostel Paulus over de legging? En zo door, en zo door. Al die oude koeien worden opgedregd.
De knikker toch hoop ik?Boerin schreef:Ruzies om een knikker van wie ie is, werkelijk, ik heb het kreng over het balkon heen gesmeten.
Kvinna schreef:Mijn ergernis is, dat Spreeuw helemaal niet een antwoord wil op deze vragen, maar dat hij (ik denk dat Spreeuw een hij is) gewoon discussie wil óm de discussie. Iemand die zich oprecht afvraagt wat de bijbel zegt over ambtskleding of iets dergelijks, kan dat natuurlijk vragen. Maar dit spervuur van vragen is zo'n kolder. Bovendien zijn het platgetreden paadjes, deze discussies zijn al zo vaak gevoerd. Mag de dominee wel een korte broek aan op vakantie. Of wacht, mág dominee wel op vakantie eigenlijk? En mag zijn vrouw haar haar laten knippen? Want hij heeft natuurlijk een vrouw, want een ongetrouwde dominee, mag dat eigenlijk wel?
Enzovoorts, enzovoorts.
Mensen, het is mooi weer. Pak de fiets of ga straks lunchwandelen, hang de was buiten, geniet er van en laat dit forum toch lekker met rust tot na het avondeten.
Ayla schreef:Mijn ergernis van vandaag: mijn (islamitische) moeder belde mij vandaag heel lief dat er een christelijk programma op tv was. 'In de voetstappen van Paulus.' Ze zei dat ze het keek en ik het vast ook interessant vond. Ik dacht 'YES! Ze kijkt een christelijk programma! Misschien doet het wat met haar!'
Zodra ik echter de zender op had staan hoorde ik allerlei (onware!) dingen beweerd worden die Moslims juist gebruiken om aan te tonen dat het christendom niet waar is. Zoals: 'Paulus paste de boodschap van het evangelie aan' en 'Paulus wilde zoveel mogelijk mensen bekeren, om de regels gaf hij niet'. Aargh!
mohamed schreef:Ja ik weet dat moslims een hekel aan Paulus hebben en sommige ultra messias belijdende joden delen hun opvattingen over de heilige apostel.
Bambi schreef:Ach meis, wat vervelend, weer een domper.
Maar geef de moed en de hoop niet op, God kan alle wegen gebruiken om haar te raken.
mohamed schreef:Ja ik weet dat moslims een hekel aan Paulus hebben en sommige ultra messias belijdende joden delen hun opvattingen over de heilige apostel.
Ayla schreef:Ja dat snap ik, maar in een christelijk programma door een christelijk iemand (heb de presentator gegoogled) verwacht je dat niet! Nu gaat mijn moeder al helemaal in dat soort verhalen geloven!
Ze was namelijk oprecht geïnteresseerd, het was niet bedoeld als 'kijk ik heb gelijk'.
mohamed schreef:Heb je ook een link naar de betreffende aflevering? Nu maak je me wel nieuwsgierig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten