Je hebt groot gelijk!
Als ik het ook zo warm had als jij zou ik ook weinig tot niks meer doen

Moderator: Moderafo's

). Wat een rotwerk.
 ). Wat een rotwerk.

NIET geslapen dus.. jaha... 4 uurtjes. Straks maar ff proberen wat slaap in te halen, een kast uit te mesten, was in de droger, stofzuiger er doorheen, dweilen (misschien) en dan houd ik het voor gezien!
  NIET geslapen dus.. jaha... 4 uurtjes. Straks maar ff proberen wat slaap in te halen, een kast uit te mesten, was in de droger, stofzuiger er doorheen, dweilen (misschien) en dan houd ik het voor gezien!kwebbel schreef:ik doe zowiso weinig nu want ik moet nog 2 nachtjes werken en ik ben al 2 uur opNIET geslapen dus.. jaha... 4 uurtjes. Straks maar ff proberen wat slaap in te halen, een kast uit te mesten, was in de droger, stofzuiger er doorheen, dweilen (misschien) en dan houd ik het voor gezien!
 . Ik vind het eigenlijk wel aardig wat!
 . Ik vind het eigenlijk wel aardig wat!

heb de keuken uitgemest... alle bedden afgehaald. al 2 wassen gedraaid en opgehangen.. was opgevouwen... afgewassen.. eten gekookt (jaja warm eten!).. gras gemaaid... en nog gepoetst..
  heb de keuken uitgemest... alle bedden afgehaald. al 2 wassen gedraaid en opgehangen.. was opgevouwen... afgewassen.. eten gekookt (jaja warm eten!).. gras gemaaid... en nog gepoetst..
 Matteo in bed gestopt... Milan moet zich maar ff vermaken...
  Matteo in bed gestopt... Milan moet zich maar ff vermaken...tsja ben nu eenmaal bezig altijdajl schreef:kwebbel schreef:ik doe zowiso weinig nu want ik moet nog 2 nachtjes werken en ik ben al 2 uur opNIET geslapen dus.. jaha... 4 uurtjes. Straks maar ff proberen wat slaap in te halen, een kast uit te mesten, was in de droger, stofzuiger er doorheen, dweilen (misschien) en dan houd ik het voor gezien!
En dat noemt ze weinig doen, tijdens een nachtdienst nog wel. Ik vind het eigenlijk wel aardig wat!
 het valt wel mee hoor! Normaal als ik een dag vrij ben dan doe ik dit:
  het valt wel mee hoor! Normaal als ik een dag vrij ben dan doe ik dit:
 mijn slaap haal ik altijd wel in
  mijn slaap haal ik altijd wel inkirsten schreef:Ik haat verhuizen met dit weer. Het is echt zwaar vervelend om heel de dag zwaar werk te doen, dozen sjouwen, schoonmaken, trap op trap af. Ik ben het spuugzat. (ik moest even mijn frustratie kwijt)

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 91 gasten