Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor ajl » 17 aug 2011 13:23

@ schipje Hier hetzelfde hoor. Ook een erg pittig meisje dat precies weet wat ze wil. En ze wil vooral zelf eten. IN het begin had ik er moeite mee dat zij en de hele vloer onder zaten, terwijl zij zelf ontzettend hard haar best deed om te eten. Als wij haar wilden helpen, was het oorlog. Ik heb mij erbij neer gelegd dat zij en de vloer onder zit, al gaat het wel steeds beter. Dan maar dweilen elke avond.

Verder probeer ik ook altijd zittend te eten met de kids en fruit van een schaaltje. Alhoewel ze pas samen een appeltje van de fruitschaal hadden gepakt en dat gezellig samen aan het eten waren. De vloer plakte ervan, maar ze zaten genoeglijk samen te eten, dat ik net gedaan heb of ik niets zag.

@ ppm wel pittg hoor zo'n ondernemend mannetje!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 aug 2011 16:12

wat een pittig mannetje ppm! hier ook zo'n exemplaar :wink: Milan en Matteo waren er niks bij :mrgreen:

filmpje van hoe Manoël zich normaal verplaatst :lol: :mrgreen:

http://youtu.be/cF9fnu5pbAA

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 17 aug 2011 17:45

ajl schreef:@ schipje Hier hetzelfde hoor. Ook een erg pittig meisje dat precies weet wat ze wil. En ze wil vooral zelf eten. IN het begin had ik er moeite mee dat zij en de hele vloer onder zaten, terwijl zij zelf ontzettend hard haar best deed om te eten. Als wij haar wilden helpen, was het oorlog. Ik heb mij erbij neer gelegd dat zij en de vloer onder zit, al gaat het wel steeds beter. Dan maar dweilen elke avond.

Alsof je het over Sylke hebt... Hier gaat het net zo :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 aug 2011 18:57

Morgen mogen we eindelijk met Michael naar de oogarts om te kijken wat er aan zijn ogen gedaan kan worden. Morgen wordt het allemaal opgemeten enzo en dan hebben we vrijdag een afspraak om het door te bespreken. De laatste paar weken is het enorm slecht gesteld ook met zijn scheelkijken. Soms lijkt het wel alsof hij blind is, zo slecht kan hij op je focussen als je praat. Hoop echt dat er heeeel snel wat gedaan kan worden!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 17 aug 2011 19:02

Nou, LauraC, dat wordt dan inderdaad wel eens tijd! Wat zielig, zeg. Dan zal hij ook wel hoofdpijn hebben? :?
Zoonlief hier keek heel lichtjes scheel af en toe en nu hij een bril draagt, zien we dat echt nooit meer. Hopelijk geldt voor M. hetzelfde!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 aug 2011 19:18

ooh dat zou fijn zijn!! Misschien wordt hij dan ook wel wat rustiger :lol:

Tja.. kwa ervaringen rondom enorm ondernemend gedrag kan ik hjier ook wel terecht! geloof dat ik alle verhalen van lauraC maar ga uitprinten en doorlezen, dan weet ik wat me nog te wachten kan staan! :) Soms ook wel erg leuk....

Peuk is idd erg giftig, op deze een jarige leeftijd is een halve sigaret tot een hele zeer tot zeer erg schadelijk. Onder de 1 cm valt de schade mee, dat is ws misselijkheid tot enorm braken. Of giga diarree, en dat hebben we dus al gehad, maar hijw as ook al aan de diarree, dus jah. Het zal er wel uit zijn.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 aug 2011 19:44

Hopelijk is het er nu idd allemaal uit ppm! Enne, wat verhalen betreft, kan je ook wel het eea pb-en hoor :mrgreen:
@galateia: ja, hoofdpijn heeft hij denk ik wel af en toe. En vermoeide ogen. Heb even een fotootje opgezocht van hoe hij er vaak uitziet:
Als hij op de laptop iets aan het kijken is, is het vaak nog veel erger.
Laatst gewijzigd door LauraC op 24 aug 2011 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 aug 2011 20:22

oooh enorm jah!! hopelijk kunnenz e er wat an doen. moet hij niet plakken? of is het geen lui oog?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 aug 2011 20:38

paprikameisje2 schreef:oooh enorm jah!! hopelijk kunnenz e er wat an doen. moet hij niet plakken? of is het geen lui oog?

Zelfs dat weten we niet :roll: :?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 aug 2011 21:04

ow.. dan weet je idd niet veel. Als het wel een lui oog is, moet je zo vroeg mogelik plakken. Zoontje van me vriendin is net een jaar en plakt al, of een poging tot, alles wordt er weer afgepeuterd.

TJ: Wat leuk!! julia kroop precies op dezelfde manier!:) en reken maar dat ze hard kon!!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 aug 2011 21:27

paprikameisje2 schreef:ow.. dan weet je idd niet veel. Als het wel een lui oog is, moet je zo vroeg mogelik plakken. Zoontje van me vriendin is net een jaar en plakt al, of een poging tot, alles wordt er weer afgepeuterd.

Daarom ben ik best een beetje p*ssig dat we al 8 weken op een afspraak wachten. Nou ja, morgen is het zover ;)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 17 aug 2011 21:38

Fijn Laura, eindelijk de afspraak!

Heeft iemand hier toevallig nog zo'n Kandeel popje, die niet wordt gebruikt?
Kleur wit met rode en oranje stippen.
Je krijgt ze bij de verloskundige. Hier tenminste...

Ik zou er erg blij mee zijn.
Femke is er gek op, kan wel een reserve gebruiken.:D

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 17 aug 2011 22:04

Ik heb er wel een liggen AG, hij heeft wel een paar keer bij haar in de wieg gelegen, dus niet helemaal splinternieuw meer... Laat maar weten!
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 aug 2011 08:15

@Laura, wat balen zeg dat je zolang heb moeten wachten. Hebben ze bij jullie geen oogtesten die gedaan worden bij een bepaalde leeftijd? Sterkte vandaag.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 18 aug 2011 08:32

Afbeelding

FF weer een fotootje van Thirsa :-)

Terug naar “Archief”