als ik voor een hele week boodschappen in huis haal kan ik de helft weggooien.... het is nooit zeker of wij thuis eten of buiten de deur en of m'n man thuis eet. Ik haal voor twee dagen in huis.
En samen boodschappen doen nee, de supermarkten zitten hier om de hoek dus ik loop of fiets ff naar de winkel (nu lopen).
Heel af en toe doen we samen boodschappen.
Wat ik vooral irritant vindt zijn die straatnieuwsverkopers (een pool/roemeen) bij de ingang..... Bij ons is de super de Boer een C1000 geworden dus er hingen allemaal mooie ballonnen, gaatie die gast ze kapot maken met z'n sigaret (gruwel).
En in de stad heb je er ook zo'n 1, die loopt de hele dag mensen een straatnieuws te verpatsen en als z'n kranten op heeft gaatie drugs halen.
Ik ben absoluut niet anti buitenlanders of zwervers. Maar ik krijg de indruk dat het allemaal om drugs gaat. En wat ze allemaal wel niet toegestopt krijgen van jan en alleman.

Geld (zonder een krantje te willen hebben) en eten van de winkeliers.
En tuurlijk er zijn ook eerlijke straatnieuwsverkopers, maar het worden er steeds meer en ook weer steeds meer verschillende krantjes.