Serenity schreef:nou ze kunnen natuurlijk altijd nog commando-eenheden op pad sturen om de katusja-trucks op te blazen, de opslagplaatsen te saboteren en...
maar dat soort dingen kunnen ze zelf veel beter bedenken, en het feit dat ze dat niet gedaan hebben (althans, ik heb het niet in het nieuws gezien) is een teken dat het misschien niet de meest gewenste manier is.
Dan is
dit je blijkbaar ontgaan?
Mrsokkie:
Wat mij opvalt is dat er zo nu en dan doorschemert dat mensen hier wel heel erg likkebaardend toekijken hoe de joden (toch het lievelingetje van God) op geheel oud-testamentische wijze huis aan het houden zijn onder de arabieren (de "vijand").
Ken je deze?
The angels come to God after He has finished with creation and ask why He has favored the Jews so heavily. They say, "You've given them a land of milk and honey, of olives, barley, dates and pomegranates.
They have Nobel Prize winners, artists and scientists.
Their greatest minds contribute to the media, the banks and world politics. Is this fair?"
God responds, "You're right. But wait till you see the neighbors I gave them."
Verders overdrijf je behoorlijk door te suggereren dat men likkebaarden naar dit conflict kijkt. Je wordt er nou niet bepaald vrolijk van.
Dat ze dat op Oud Testamentische wijze doen raakt kan noch wal.
En zo is het begrip weer ver te zoeken op dit forum; begrip voor de burgerslachtoffers van Libanon bij groep A, en begrip voor de onmogelijke positie van Israel bij groep B.
Blijkbaar is het niet mogelijk dat iemand van groep B ook meegevoel heeft met de burger(slachtoffers) van Libanon?
Net alsof het 1 het ander uitsluit.
Raido:
Er zijn alleen mensen die geloven dat deze staat Israel speciaal is..
Is er dan nog een andere staat Israel dan?
Joden zijn Gods Volk
Israel wonen vooral Joden
Dus de staat Israel is Gods Staat?
Israel zou dan specialere zijn etcetra.
Gelden Gods Verbonden dan niet meer die Hij met Israel gesloten heeft?
Nah daar heb ik het dus niet op, ik ben ietwat antizionistisch.
Tja.