Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor jeepeecee » 21 dec 2010 20:36

wat een leuk nieuws! schipje, van harte gefeliciteerd, dat de zwangerschap maar voorspoedig mag verlopen en dat jullie te Zijner tijd een mooi kindje mogen ontvangen!
Afbeelding

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 21 dec 2010 20:38

Van harte gefeliciteerd, Schipje, man en Lenthe, met dit mooie nieuws!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 dec 2010 21:06

Wat leuk weer een zwangere erbij!

@Schipje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Vervelend dat je je zo akelig voelt hopelijk wordt het snel wat minder.

Ik ben de laatste dagen niet misselijk meer geweest gelukkig. Volgende week weer op controle bij de verloskundige ben benieuwd of ze weer zegt zullen we nog even naar jullie kindje kijken maar ga er niet van uit al heb ik nu elke controle nog een echo gehad.
Morgen een 2 drukke diensten draaien ben benieuwd hoe dat gaat want voel het wel goed aan mijn buik als ik veel moet lopen en weinig kan uitrusten maar zal wel goed komen daarna weer 2 dagen vrij.

Hoe is het met alle andere zwangere?

@Jannoek Spannend de 20 weken echo!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 21 dec 2010 21:34

Lidia schreef:Schipje, gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 21 dec 2010 21:35

Schipje, gefeliciteerd!

Liefie, doe je wel een beetje rustig aan joh...

Hier gaat t prima, morgen weer naar de VK, zal wel weer een lekker vlot bezoekje worden, weinig te klagen gelukkig :D
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 21 dec 2010 21:54

Schipje, man en Lenthe, van harte gefeliciteerd en sterkte met je misselijkheid.
Even voor het lijstje, wanneer ben je uitgerekend?

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 21 dec 2010 22:09

Schipje: Gefeliciteerd!

Heel herkenbaar, ik ben ook vreselijk ziek/beroerd geweest ook aan de primperan en emesafene. Moeilijk he, t was bij ons gelukkig de eerste en had je verder niks rond lopen, al hoe wel t ook wel voor afleiding zorgt. Wordt je dr niet depri van?Sterkte dr mee!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 dec 2010 22:46

Hier nog steeds misselijk, de hele dag door, en ik ben het flink zat nu. Ik ben sowieso heel weinig met zwanger zijn bezig, omdat ik al zo'n peutertje rond heb lopen, dus het gaat ook wel snel zo :D Maar als ik dan weer misselijk ben, dan baal ik een beetje. Het mag nu wel eens over zijn.
Maargoed, het blijft voor een prachtig doel :D
Ik heb van de week 2 blikken verf gekocht. Bij de Karwei hadden ze grote blikken verf in allerlei 'rare kleuren' zoals mijn man zei toen hij thuis kwam van de Karwei, en ik moest er echt even kijken zei hij. 2 euro per blik. De babykamer wordt taupe/wit en als het kindje er is, dan wil ik dus lichtroze of lichtblauw erbij, met mooie lijstjes enzo. Nu was de verf zo goedkoop, dus heb ik 1 blik babyroze en 1 blik babyblauw, en ik word elke keer toch weer helemaal gelukkig als ik het zie :D ben zo benieuwd naar ons kindje op die momenten :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 dec 2010 22:55

Over misselijkheid gesproken, ik ben ook al jaren misselijk (zeker een dag of 5 achter elkaar en dan zakt het weer voor een week of 2 en dan komt het weer opzetten) maar k ben niet zwanger. Kan me wel voorstellen dat je dat zat wordt op een gegeven moment.

Schipje gefeliciteerd!.

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 21 dec 2010 23:08

Gefeliciteerd Schipje, wat leuk :) Hoop dat de misselijkheid snel voorbij is (en bij de andere zwangeren ook natuurlijk!).
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 dec 2010 08:12

@ Liefie: Ik voel me gelukkig erg goed momenteel! Wel nog steeds verkouden, maar daar wen je best aan ;-)
Ook begint het slecht slapen te komen... ik kan echt niet meer op m'n rug liggen, maar draai in m'n slaap steeds op m'n rug en dan wordt ik steeds wakker. Ach ja, ook dat is voor het goede doel ;-)

En ik heb 's avonds enorme kolommen van benen :mrgreen: hou veel vocht vast... Maar ja, ook dat hoort er bij! Heb er weinig last van!

Ben wel een beetje zenuwachtig voor vanmiddag... je weet nooit wat ze aantreffen ofzo...

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 22 dec 2010 08:59

@ Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!! :D

@ MissF: wat leuk zeg, ben benieuwd welke kleur het gaat worden :wink: k'denk zomaar dat het rose zal zijn :lol:

@ Jannoek: logisch dat je zenuwachtig bent, hopelijk mag alles goed zijn!

Tip tegen vocht vast houden: drink s'morgens en s'avonds 1 kop Brandnetelthee,
dit werkte bij mij ontzettend goed, (verschil met vorige zwangerschap 5 kilo :shock: )
je moet wel meer naar de wc :wink:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 22 dec 2010 09:42

Spannend Jannoek, de 20 weken echo!
Hoop dat jullie een prachtig gezond kindje mogen zien.

Liefie: Wat lastig dat je tijdens je werk toch wel last van je buik ed begint te krijgen.
Is natuurlijk ook wel logisch maar lastig is het wel.
Gelukkig heb je zo weer 2 dagen vrij :D

Evelien: Ik kan je de hand schudden, ben nog nooit 1 sec zwanger geweest, maar al jaren haast elke dag misselijk, puur spanning...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 22 dec 2010 11:09

Gefeliciteerd, Schipje! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst, hopelijk gaan de kwaaltjes snel over!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 22 dec 2010 11:13

Allemaal hartelijk bedankt voor de hartverwamende felicitaties! :8>

@Tuinfluiter en Evelien: Wat raar is dat! Dat is bijzonder, het lijkt me verschrikkelijk om zo vaak misselijk te zijn! Tjonge wat doet jullie 'situatie' toch veel met je lichaam! Want ik ben ook weleens heel misselijk voor een sollicitatie bijvoorbeeld zulk soort dingen. Jullie leven dus altijd in zo'n soort spanning! Hier een bloemetje! 8>) 8>)

@Petra: je bent de eerste die ik 'tegenkom' die ook deze combi heeft geslikt! Ja af en toe voel ik me wel depri en het huilen staat me regelmatig nader dan het lachen maar deze week is het echt iets beter dus daar ben ik heel erg dankbaar voor! Ik heb de hele week nog niet overgegeven! Er is een heel groot voordeel aan: als je je zo voelt dan besef je pas hoe 'welgelukzalig' een gezond voelend lijf is! :wink: Gister heb ik 1 pil overgeslagen (want heb last van bijwerkingen van primperan) s middags en vanmiddag probeer ik dat weer, aan het eind van de middag neem ik er dan weer 1.

@Memmem:
Ik ben 13 juli uitgerekend. 13 juni is Lenthe jarig dus vond het wel een grappige datum!
Waar en hoe kan ik dat lijstje vinden?

Terug naar “Archief”