Chienn schreef:Gaat het om mooi dan?
Het gaat er voor mij ook om dat ik haar mooi vind ja, want ik ben visueel ingesteld, maar het innerlijk is doorslaggevend.
Moderator: Moderafo's
Chienn schreef:Gaat het om mooi dan?
mohamed schreef:Wat leuk zeg een vrijgezellen topic, hier voel ik me als een vis in het water!
Wat vinden jullie van datingsites?
Petra777 schreef:Ik denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn en dat er heel veel mensen zullen zijn die zich een stuk beter voor zullen doen dan ze zijn.]/quote]
Net als in het echte leven eigenlijk...En eerlijk is eerlijk, in een relatie wil het oog ook wat/ fysieke aantrekkingskracht doet er wel toe.
Petra777 schreef:mohamed schreef:Wat leuk zeg een vrijgezellen topic, hier voel ik me als een vis in het water!
nu ik in mijn omgeving heel wat mensen daar een man of vrouw heb zien vinden, begin ik te overwegen me
ook maar eens aan te melden. Ik zag het altijd als iets voor wanhopige mensen, maar moet daar toch van terug komen. Die mensen uit mijn kennissenkring zou ik echt niet wanhopig noemen. Het schijnt helemaal bij deze tijd te horen, omdat veel mensen niet meer in een sociale context anderen tegen komen.
Ik denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn en dat er heel veel mensen zullen zijn die zich een stuk beter voor zullen doen dan ze zijn.
En eerlijk is eerlijk, in een relatie wil het oog ook wat/ fysieke aantrekkingskracht doet er wel toe.
Mortlach schreef:Eigenlijk zijn de enige problemen de volgende: De man-vrouw balans is vaak ver te zoeken
Mortlach schreef:Petra777 schreef:Ik denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn en dat er heel veel mensen zullen zijn die zich een stuk beter voor zullen doen dan ze zijn.]/quote]
Net als in het echte leven eigenlijk...En eerlijk is eerlijk, in een relatie wil het oog ook wat/ fysieke aantrekkingskracht doet er wel toe.
Als ik een meid/vrouw interessant en uitdagend vind, vind ik haar vanzelf ook mooi. Goed geregeld is dat.
Ik heb geen probleem met op een dating site staan. Via de site waar ik op sta heb ik al een aantal hele bijzondere contacten opgedaan. Niet dat het uitmondde in een relatie, maar toch.
Eigenlijk zijn de enige problemen de volgende: De man-vrouw balans is vaak ver te zoeken met als gevolg dat sommige mannen de hagelgeweer-techniek toepassen: hetzelfde een-regelige mailtje spammen aan alles wat zich kenbaar maakt als vrouw. Maar goed, aan de andere kant vallen dan de berichtjes die ik schrijf wel meer op in positieve zin.
Een ander probleem is dat ze te vaak op seks zijn gericht. Ik heb ook het idee dat er op sommige sites ook valse berichtjes worden gestuurd om je maar een betaald abonnement af te laten sluiten.
mohamed schreef:Petra777 schreef:mohamed schreef:Wat leuk zeg een vrijgezellen topic, hier voel ik me als een vis in het water!
nu ik in mijn omgeving heel wat mensen daar een man of vrouw heb zien vinden, begin ik te overwegen me
ook maar eens aan te melden. Ik zag het altijd als iets voor wanhopige mensen, maar moet daar toch van terug komen. Die mensen uit mijn kennissenkring zou ik echt niet wanhopig noemen. Het schijnt helemaal bij deze tijd te horen, omdat veel mensen niet meer in een sociale context anderen tegen komen.
Het heeft met wanhoop inderdaad niks (meer) te maken, maar de ervaring leert mij dat het doorgeslagen is naar de andere kant. Mensen zoeken veel meer een relatie die lijkt op een dienstverband dan ongebreidelde passie en blinde liefde. Als je in het echt iemand aantrekkelijk vindt staat die eerste indruk geheel los van wat men doet en heeft. En passieloze liefde knap ik vreselijk op af, dan ben ik nog liever vrijgezel.Ik denk wel dat je er voorzichtig mee moet zijn en dat er heel veel mensen zullen zijn die zich een stuk beter voor zullen doen dan ze zijn.
Dat is absoluut een feit en de verhoudingen tussen mannen en vrouwen zijn ook wel wat zoek op zulke sites, meisjes krijgen veel meer respons dan mannen.En eerlijk is eerlijk, in een relatie wil het oog ook wat/ fysieke aantrekkingskracht doet er wel toe.
Absoluut maar om te bepalen of die aantrekkingskracht er is zal je elkaar moeten zien in het echt, want niks is zo bedrieglijk als een foto.
Petra777 schreef:Ik heb zelf dus nog geen ervaring met datingsites, maar voor dat ik een dienstverband aanga met iemand, in plaats van een relatie vol passie en liefde, moet er nog heel wat water door de Ijssel stromen. Dan inderdaad maar liever niet.
Zo vreselijk is het ook weer niet om vrijgezel te zijn.
En inderdaad, om te weten of er een vonk is, moet je elkaar eerst ontmoeten. Komt bij dat je hoe dan ook op een gegeven moment wel moet gaan daten, anders heb je een wel heel merkwaardige relatie.
mohamed schreef:Dat is dus wel het risico met datingsites, een profiel wordt al snel een cv en ik bedank voor een verstandhouding. Wat ik heb is passie en vuur en dat is niet te koop en niet duur!![]()
Ja en als je elkaar leuk vindt over internet kun je maar beter z.s.m. wat afspreken zodat je ook geen illusies hoeft te koesteren, want in het echt kan het wel ontzettend tegenvallen! Ik spreek uit ervaring!
Petra777 schreef:mohamed schreef:Dat is dus wel het risico met datingsites, een profiel wordt al snel een cv en ik bedank voor een verstandhouding. Wat ik heb is passie en vuur en dat is niet te koop en niet duur!![]()
Ja en als je elkaar leuk vindt over internet kun je maar beter z.s.m. wat afspreken zodat je ook geen illusies hoeft te koesteren, want in het echt kan het wel ontzettend tegenvallen! Ik spreek uit ervaring!
Tja, maar het is denk ik onvermijdelijk dat je profiel een soort cv wordt. Dat hoeft overigens geen probleem te zijn. Zet gewoon in je cv/ profiel dat je passie zoekt. Je moet toch ergens mensen op gaan uitkiezen...? En vanuit een verstandhouding/ gedeelde interesse kan natuurlijk altijd iets moois komen.
Petra777 schreef:Als het op jouw manier zou kunnen, hoe zou je zo'n datingsite dan vorm willen geven?

christien schreef:Pff, en wie zoekt die 'verplichte' dates dan uit....
Dat lijkt me echt helemaal niks verplicht elke 2 weken moeten daten...totdat je de
ware gevonden hebt of...je er mee stopt
Petra777 schreef:Op zich niet zo'n hele gekke gedachte. En je hebt elke twee weken sowieso iets op je agenda staan. Je zou denken dat je dan snel iemand moet kunnen vinden.
Maar hoe doe je dat met het vrouwen overschot/ mannen tekort?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten