Kan me zo voorstellen dat je echt tijd nodig hebt, voor je weer toe bent aan een relatie.
Vriendschap, echte vriendschap zou ik ook niet op het spel willen zetten.
Moderator: Moderafo's
jans1 schreef:Nou... omdat ie het 3 weken geleden heeft uitgemaakt.. Vandaar dat ik geen relatie heb
jans1 schreef:Nou... omdat ie het 3 weken geleden heeft uitgemaakt.. Vandaar dat ik geen relatie heb
jans1 schreef:Nou.. was eigenlijk al bijna in 1 klap genezen... Ben vooral boos op de manier waarop namelijk...
Of is dat nou heel erg normaal om een verkering via een telefoon uit te maken als je een volwassen vent bent?
jans1 schreef:Nou.. was eigenlijk al bijna in 1 klap genezen... Ben vooral boos op de manier waarop namelijk...
Of is dat nou heel erg normaal om een verkering via een telefoon uit te maken als je een volwassen vent bent?
Mortlach schreef:Niet bepaald... Hoe lang had je een relatie met die knakker?
Petra777 schreef:Dan heb je zeker wel recht op een fatsoenlijk gesprek met uitleg.
Petra777 schreef:ben het helemaal met je eens. Vind het wel heel laf op deze manier. Ook al twijfelde hij,
al zag je het ergens wel aankomen.. dat neemt op geen enkele manier weg dat hij het ook
had kunnen zeggen. Voor jou ook fijner, zodat je nog kon reageren op hem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten