Moderator: Moderafo's
DonWoozy schreef:En wat denk je van deze Mercedes S65 AMG
Denkertje21 schreef:Ben helemaal weg van de nieuwe Volvo XC60.
Komt pas de 2e helft van dit jaar naar Nederland, maar echt te gek!!!
DonWoozy schreef:En wat denk je van deze Mercedes S65 AMG
Het wordt vergeleken met de ECE-norm, voor een Golf 5 1.9 tdi is dat 5,5 ltr / 100 km.goshen schreef:Ik heb vandaag 470 km afgelegd in een VW Golf 1.9TDI met een gemiddeld brandstofverbruik van 4,8 liter diesel / 100 km. Dan doe ik het ook niet slecht denk ik![]()
Goed idee.Boekenlezer schreef:Dan vind ik de CL65 AMG altijd nog wat smaakvoller. Maar dergelijke wagens krijg je niet zonder je ziel aan de duivel te verkopen door een knieval voor de mammon. Iemand die zoiets koopt is óf een gruwelijke aso, óf heeft minstens een miljoen gedoneerd aan goede doelen. Want hoeveel mensen in arme landen zou je wel kunnen helpen met zo'n 100.000 euro (= het Nederlandse prijsverschil tussen de 63 AMG en de 65 AMG).
ik mag niet eens meedoen!!! De auto moet van 1997 of hoger zijn, ons is uit 1995. Heb meteen een mail gestuurd dat ik dat heel flauw vind...TheKeimpe schreef:Bij http://www.dezuinigsterijder.nl kwam ik op de 30e plaats binnen in de ranglijst. Vind ik niet slecht als je bedenkt dat er nu al 91 mensen in staan.
Maar het kan beter!
Doen er nog meer mensen mee?? Het kan nog 100 dagen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten