Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boerin
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor Boerin » 10 mar 2014 10:02

Faramir schreef:Ik kreeg vroeger bewust nooit speelgoed waar batterijen in zaten. Ik ben niets tekort gekomen.

Goeie ouwe tijd toen je nog gewoon leuk speelgoed kon kopen wat je direct kon gebruiken zonder technisch te hoeven zijn. Eerst had ie al een camera gehad van m'n ouders wat ik dus ook niet snap, die doet het ook niet, als er een kaart in zit moet ie eruit en haal ik 'm eruit dan zegt ie dat ie er weer in moet. Dus ik dacht: Ach wat sneu, nou dan halen we nu vast een nieuw cadeau, hij is pas vandaag jarig eigenlijk, maar ja, die deed het dus ook niet. Z'n broertje kreeg ook wat, die heeft het zelf maar in elkaar gezet, want daar snapte ik ook geen hout van. Nou ja, nog even, dan kan ik ze vragen om m'n technische klussen op te knappen, want aan mij hebben ze niks op dat gebied. Ze zullen wel snel zelfstandig worden. :lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2014 10:05

Boerin schreef:Goeie ouwe tijd toen je nog gewoon leuk speelgoed kon kopen wat je direct kon gebruiken zonder technisch te hoeven zijn. Eerst had ie al een camera gehad van m'n ouders wat ik dus ook niet snap, die doet het ook niet, als er een kaart in zit moet ie eruit en haal ik 'm eruit dan zegt ie dat ie er weer in moet. Dus ik dacht: Ach wat sneu, nou dan halen we nu vast een nieuw cadeau, hij is pas vandaag jarig eigenlijk, maar ja, die deed het dus ook niet. Z'n broertje kreeg ook wat, die heeft het zelf maar in elkaar gezet, want daar snapte ik ook geen hout van. Nou ja, nog even, dan kan ik ze vragen om m'n technische klussen op te knappen, want aan mij hebben ze niks op dat gebied. Ze zullen wel snel zelfstandig worden. :lol:

Dat oude speelgoed bestaat nog steeds hoor!
Lego/Duplo, Playmobil, autootjes en de ouderwetse blokkendoos vallen bij veel jongetjes (je had het over je zoontje) nog steeds in de smaak!

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 mar 2014 10:08

Vooral Lego is voor jongetjes prachtig speelgoed, het daagt ze meer uit dan Playmobiel.

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 10 mar 2014 10:10

Ook voor jongentjes van boven de 30 is lego leuk speelgoed :)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2014 10:12

Rozijn schreef:Ook voor jongentjes van boven de 30 is lego leuk speelgoed :)

Wij hebben zelfs een doos technisch lego op de zaak staan, om bepaalde mechanische constructies me te kunnen uitproberen.
Zeker de eerste week dat die doos er stond moest er heel veel uitgeprobeerd worden...

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 10 mar 2014 10:48

Zaterdagavond stond de lego van onze jongens er nog... Een uurtje later stond er een kerkje in romaanse stijl :)

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2014 11:08

Rozijn schreef:Zaterdagavond stond de lego van onze jongens er nog... Een uurtje later stond er een kerkje in romaanse stijl :)

Jammer dat dit bij "ergernissen" staat.
Aan lego ergeren we ons juist niet blijkt maar weer...

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 10 mar 2014 12:06

Nee, Lego is leuk! Als het lukt om foto's te plaatsen kunnen we wel een LEGOtopic maken.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 10 mar 2014 12:15

StillAwake schreef:Jammer dat dit bij "ergernissen" staat.
Aan lego ergeren we ons juist niet blijkt maar weer...

We zijn gewoon oplossingsgericht bezig. :wink: Niemand ergert zich meer, want we zijn te druk bezig met lego. Lijkt me leuk een LEGO-topic, ik kan al die dingen voor kinderen van 5 tot 12 in elkaar zetten, vind ik zo knap van mezelf. :D
Zach91

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2014 12:31

Boerin schreef:We zijn gewoon oplossingsgericht bezig. :wink: Niemand ergert zich meer, want we zijn te druk bezig met lego. Lijkt me leuk een LEGO-topic, ik kan al die dingen voor kinderen van 5 tot 12 in elkaar zetten, vind ik zo knap van mezelf. :D

Nou, dan starten we een lego-topic toch?
Wat heb jij vandaag gemaakt...?
Ik mag mijn zoontjes steeds minder vaak helpen...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mar 2014 12:32

mona schreef:Al vanaf vrijdag zitten we in het gestamp van carnavalskrakers, van het dorp naast ons.... ](*,)
Ik ben er ondertussen wel klaar mee!
Stel je voor dat onze kerk 5 zondagen een kwartier extra de kerkklok zou luiden, wat zou daar een commotie door ontstaan!

Dat hoor ik nog liever dan elke vrijdag dat gekrijs uit de minaret, of op zondag de kerkklokken (hoeft voor mij ook niet, doet gewoon zeer aan m'n oren).

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 10 mar 2014 14:07

Hoe het lol topic soms om zeep geholpen wordt. ](*,)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 19 mar 2014 21:22

laat maar
Zach91

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 mar 2014 15:27

Als je je ook zo ergert aan al die mensen die maar met een mobiel aan hun oor geplakt lijken te zijn, is hier een effectieve oplossing:

Hee, schat, hoe laat spreken we af? Halfzeven? Zeven?”, vraagt een man aan de telefoon. “Laten we zeven doen”, zegt de man die net bij hem is gaan staan met zijn eigen telefoon. ‘Cell phone crashing’, noemt Amerikaan Greg Benson het: doen alsof jij de persoon bent die iemand anders naast je aan de lijn heeft. En Benson is er bijzonder goed in.
Benson heeft het al vaker gedaan voor het YouTube-kanaal MediocreFilms, op verschillende locaties. De recentste: Disneyland.

Man op bankje: “Kom naar Main Street.”
Benson: “Ja, precies daar op Main Street.”
Man op bankje: “Ja, naar dat grote ronde ding waar Walt Disney Mickey Mouse’ hand vasthoudt”.
Benson: “Maar niet op een rare manier, toch?”

Flauw? Een beetje. Maar vermakelijk is het wel, vooral vanwege Bensons toewijding en het feit dat hij zo goed als de hele tijd overtuigend blijft volhouden echt een telefoongesprek te voeren.

nrc.nl

Lijkt mij wel lachen :lol:

Ruth2
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ruth2 » 31 mar 2014 18:18

Het is weer barbecueweer ](*,)

Terug naar “Slow Chat”