JHWH en Allah zijn dezelfde God

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 apr 2004 21:22

Yael schreef:Ja de USA kan best weleens dat beest uit de aarde zijn. Als je nu kijkt met die strenge eisen voordat je het land inmag. Irisscan, of foto, vingerafdruk enz. dat lijkt toch wel een beetje op het teken van het beest wat ook in Openbaring staat. Een moslim zei tegen mij dat volgens hun als Jezus terugkomt Hij dan de drie wereldreligies (Jodendom, Christendom en de Islam zou verenigen tot 1 godsdienst.) Dat doet Jezus natuurlijk niet, dit lijkt meer op de anti christ en niet op Jezus.

Dit vind ik dan weer een beetje oncontroleerbare inlegkunde. Die eisen hebben gewoon met veiligheid te maken. En waarom krijgen alleen mensen die amerika inwillen het teken van het beest? Zijn daar geen 'heiligen' bij en wordt de rest vd wereld vh. teken gevrijwaard?

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 27 apr 2004 21:40

he he ik heb niet gezegt dat het het teken van het beest is :!:

Ik hou alleen de ontwikkeling in de biologische indentificatie enz. goed in de gaten. de duivel is slim hoor :wink:

En het zou weldegelijk uit kunnen voortvloeien het teken van het beest.
Het is inderdaad voor de veiligheid. Wat in Amerika is, wordt al snel door ons overgenomen. Het is helemaal niet ondenkbaar, helemaal na het zien van de Minorty Report (als goed schrijf) met Tom Cruise. (in tegenstelling tot vroeger, kunnen we ons nu een voorstelling maken van het teken, en hebben we er de technologische kennis voor.)
Een controleerbare maatschappij, waar van hogerhand iedereen kan volgen. En omdat christen-gelovigen dit teken niet zullen aanvaarden zullen ze worden vervolgt en gedood. Degenen die het teken wel aanvaarden, zullen verloren gaan en is geen weg meer terug naar God.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 28 apr 2004 08:12

Beste Aragorn,

Je schreef:

@@Dit vind ik dan weer een beetje oncontroleerbare inlegkunde. Die eisen hebben gewoon met veiligheid te maken. En waarom krijgen alleen mensen die amerika in willen het teken van het beest? Zijn daar geen 'heiligen' bij en wordt de rest vd wereld vh. teken gevrijwaard?@@

De gehele wereld is het slachtoffer van dat teken, dat de Here in Openbaring 13 aangeeft. We worden allemaal slaven van de Beesten. Het zij economisch ( ongehoorde prijsstijgingen, beperking in het kopen of verkopen) het zij religieus (opleggen van beperkingen en door electronische controle, afhankelijk maken van één religieus systeem) Ook het Derde Rijk was gebaseerd op deze Heidense zonnecultus., alsook het Rijk van Nero en Constatijn.

Aangaande de "veiligheid" en de "bescherming". Als we nu naar Saudie Arabië en Syrië kijken en horen en zien wat de USA daarover te zeggen heeft; in het verleden en nu. Het feit dat daar - als in een soort vervolgserie- nu ook, aanslagen plaats vinden. Zou het dan niet kunnen zijn dat de Glorie en Overwinning, op grond van chaos, door de Beesten zelf in gang wordt gezet! En dat de mensen, door de verwerping van Gods wet, zelf het slachtoffer zijn van hun eigen daden en keuzes. Satan werkt alleen daar met geweld, waar hij macht heeft op grond van zijn (eigen) wetten en Gods wet ontbreekt (de geboden dus): Liberté, Egalité e Fraternité of te wel: Human Right filisofie en grondvesten van -menselijke- democratie.

Valt het Rijk van de democratie dan niet onder de Mytrra, de Zonnegodin, die ook basis is van de Franse Revolutie en door Satan in de Nieuwe Wereld op grond van Amerikaanse democratiesche regelgeving, voortgezet wordt? (Door de hoorn als het Lam, maar sprekende als de Draak -de tweede hoorn)

Immers, SATAN is de Overste van deze Wereld. Hij maakt deze wereld, op grond van Gods wetten, tot zijn Rijk, omdat de mensen Gods wetten verwerpen en niet na -willen- leven.

Is het dan ook niet te rechtvaardigen dat in de voormalige DDR of de Sovjet Unie exact dezelfde maatregelen werden getrroffen, als nu de "veiligheids" maatregelen van de USA. Wie een degelijke studie daarvan maakt, azal zien dat God er op wijst dat er geen enkel land terwereeld of Koning der aarde "volmaakt" is, maar steeds weer hetzelfde liedje ten gehore brengt.!

Is het normaal dat Amerikaanse Overheidsambtenaren, een studentenhuis in Nederland invallen, omdat "hun" belangen geschaad worden.

Waarom was het dan "onrechtvaardig" dat Deutsche SS manschaften, een studentenhuis in Amsterdam binnenvielen, omdat er "Ordnug" ontbrak en "Terrorismus"en hun belangen geschaad werd; de Heilstaat benadeelde?

Hoe zal men aankijken als straks Amerika, als een dief in de nacht de wereld zal doen opschrikken als alle verbindingen (vliegvelden) gesloten zullen worden omdat de USA een "geweldig" plan heeft omwille van de veiligeheid, maar in feite een overval zal blijken te zijn (zoals Openbaring 13 ons omschrijft). Zijn de "amerkanene" dan nog steeds onze vrienden, of zijn het de "Deutsche Blitzkrieg" equivalenten van de 21 eeuw?

Ik kan me nog herinneren dat de echtgenote van een Amerikaanse Admiraal eens zei: "Its all German" toen in een interview haar werd gevraagd waaraan haar man ten onder was gegaan, toen zij onrtdekte dat hij, sinds de Vietnamoorlog spioneerde voor de CIA. De man kon de omstandigheden waarin hij en de opdrachten die hij kreeg, niet mneer kon verdragen (drankprobleem) Wel eens gehoord van het "Paperclip" project? Hieruit bleek dat de werkwijze en de hierarchische structuur haar grondslag vond in de Duitse militaire manier van werken (SD).

Dus waar hebben we het over. Is Amerika boven alle verdenkingen verheven? Of is de grootste macht, waar niemand iets tegen kan inbrengen, per definitie een dictatuur? Mijn broer woont al een aantal jaren in Boston Mass. USA. Zon paradijs is het echt niet, maar om de moed er in te houden, is het de Government er alles aangelegen de "consumptiemaatschappiij" in volle Glorie aan de wereld op te leggen, of het Nu Microfsoft is of MacDonalds ........men ONTKOMT er niet aan. Het is geen "fun" meer, maar pure magie en opgedrongen 'democratie'.
Welaan, ook democratie kan dus benauwen.

En zo is het ook met hun macht. Hun macht en militaire optreden is niet allen pure "democratie" in een gedefinieerde vorm op te leggen aan de "wateren" (landen) maar loopt parallel met de Geestelijke Hoer die ook(aan de wateren) landen der wereld knabbeld. Hiermee doet dus de USA wat Rome wil. Het Geestelijke dat in de praktijk wordt gebracht.

Zo werkte het bij Satan maar zo werkt het ook bij Jezus.

Aangaande de USA en Rome als de 2 Beesten (politiek-religieuze oorlogvoerende machten) dit:

Openbaring 12:12
@@Wee de aarde en de zee (mensenmassa). want de Duivel is tot u nedergedaald in grote grimmigheid, wetende dat hij weinig tijd heeft@@

en.....aangaande de Bisschop van rome, de Troon van Satan op aarde

Openbaring 13

1 Ik zag een beest uit de zee opkomen, dat tien horens en zeven koppen had. Op elk van zijn horens stond een kroon en op zijn koppen stonden beledigingen tegen God.
2 Het beest dat ik zag, leek op een luipaard, maar had de poten van een beer en de muil van een leeuw. [color=darkred]De draak gaf het beest zijn kracht en gezag, heel zijn grote macht.
3 Het leek of één van zijn koppen dodelijk gewond was, maar de wond genas. De hele wereld liep vol verbazing achter het beest aan. Alle mensen vielen op de knieën en vereerden de draak, omdat hij het beest zo'n grote macht had gegeven. 4 Zij aanbaden ook het beest zelf en zeiden: "Wie is met het beest te vergelijken? Wie kan het tegen hem opnemen?"
5 Het beest mocht met grote woorden God beledigen, 42 maanden lang.

6 En hij deed zijn muil open en braakte de grofste beledigingen uit tegen God, tegen Zijn naam, tegen Zijn tempel en tegen allen die in de hemel woonden.

7 Het beest mocht oorlog voeren tegen het volk van God en het overwinnen. Hij kreeg macht over alle landen en volken.8 Alle mensen op aarde zullen hem aanbidden, behalve de mensen die al sinds het ontstaan van de wereld vermeld worden in het levensboek, het boek van het Lam, dat geslacht is.[/color]

aangaande de USA

11 Ik zag een ander beest. Dat kwam niet uit de zee, maar uit de aarde.12 Het had twee horens, net als het Lam, maar het sprak als de draak. Het trad namens het eerste beest op en oefende dezelfde macht uit. Het dwong de aarde en haar bewoners het eerste beest te aanbidden; het beest dat van zijn dodelijke wond genezen was.

(1798 einde van de macht van Rome. Ogenschijlijk! Als verraad tegenover de Joden en de Christenen, ondergronds ging haar macht gewoon uit naar de Koningen der aarde)

13 Dat tweede beest deed buitengewone dingen; het liet voor de ogen van de mensen zelfs vuur uit de hemel regenen.

14 Door de opmerkelijke dingen [b]die het tweede beest onder de ogen van het eerste beest deed, werden de bewoners van de aarde misleid.)[/b] (Rome controleert de USA en de "wateren' landen der wereld.Het kreeg hen zover een standbeeld te maken van het beest, dat ondanks zijn dodelijke wond was blijven leven.(Vrede en democratie -lees de laatste berichten hierover hier:http://www.rorate.com/rorate/scripts/nws_show.php?id=6765)

15 Het tweede beest kreeg zelfs macht om het standbeeld te laten leven, zodat het kon spreken [b]en iedereen kon dwingen het te aanbidden[/b], . Wie dat niet deed, werd gedood.

16 Het tweede beest had iedereen in zijn macht; klein en groot, rijk en arm, vrij en slaaf. Iedereen moest een merkteken op zijn rechterhand of voorhoofd hebben. (Jezus verzegeld Zijn volk -ook- aan het voorhoofd met een Zegel)
17 Wie dat teken niet had, kon niets kopen of verkopen. Dat teken moest de naam of het nummer van het beest zijn.

Ausweis of Identiteitskaart; Electronisch of "op de persoon". Democratische dictatuur of gedefinieerde beperkingen op grond van de Heilstaat (USA) die zich door een ieder en elk voelt aangevallen (parallel met de motivaties van de Leiders van het Derde Rijk)
Its all German.

Vrienden voor het leven: Het 1e en 2e Beest:

http://www.katholieknederland.nl/actual ... 384986.htm
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 11 mei 2004 09:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 28 apr 2004 11:42

Om even over na te denken:

Beste forumleden,

Graag wil ik even persoonlijk reageren m.b.t. de postings waarin de Geschiedenis aangaande Daniël en Openbaring zo uitgebreid, door mij, aangehaald en /of geciteerd worden. Hou u vast, het is een flinke lap.

De reden waarom ik de RKK als politiek-religieuze wereldstaat centraal stel, in dit onderhavige geval is het feit dat Rome een "set-up" heeft gearrangeerd om het Middem-Oosten aan haar te binden.
Zoals wij weten is Jeruzalem een Rooms-Katholieke bolwerk geworden en is het geen Joods deel meer. Rome als 1e Beest, heeft haar religieus-politiek belang allang zeker gesteld en het is ook niet opmerkelijk dat vlak bij haar "Christuskerk" ook de Moskee staat, als vertegenwoordiging van de 3 Religies (Godsdiensten?) die de fundamentele basis vormen voor het oprichten van een One World Order.

Dat er een oorlog woedt in het Midden-Oosten is niet te verbazen. Net zoals Jezus in het Hemelse Jeruzalem zijn volk zal verzamelem, zal Satan zij volk verzanelen in Babylon, als centrum van het begin. Een nieuwe start. Geen wonder dat God deze wereld dan ook een Groot Babylon vind.

En aanzien van de omschrijving die Abouker gaf aangaande de haardracht van de monnikken wijst slechts en alleen op een RK gegeven. Want Abouker geeft, naast een omschrijving van de geestelijke staat ( zij is een school van Satan) ook aan dat zij met kronen bekleed zijn. Hier duidt Satan dus aan dat hij ook daarin God naar de "Kroon steekt" omdat wij allen, die het Hemels Jeruzalem zullen bewonen; kronen uitgedeeld krijgen. De almacht van Satan vinden we terug in de Tyatara van de Paus, wiens almacht aangegeven wordt uit de 3 lagen waaruit deze, speciale kroon is opgebouwd. Meer informatie over de zonnecultus en verwijzingen naar de 666 fundamenten van de kerk van Rome kunt u vinden op: http://www.tagnet.org/llt/sm06.htm

En als u meer wilt weten over de wijze waarop Rome en de USA daadwerkelijk samen werken, dan adviseer ik u deze site eens te bekijken:http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDF

en als u wil weten wat de essentie is van de hierboven aangehaalde site, dan moet u eens hier kennis proberen te vergaren.

http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20BHC.PDF

Het zijn niet de sites waaruit ik kennis put, wel heb ik ontdekt dat ze mijn opgedane ervaring met de Heiland, door de Heilige Geest en de kennis der profetie, over de laatste 23 jaar, bewijzen, alhoewel ik mij er terdege van bewust ben, dat ook deze sites werk van mensen zijn.

Daarom vetrouw ik alleen op de Heilige Geest en het voorbeeld van Jezus als volmaakt mens. Dat sommige malen de zaken dan, door de bevestiging, aan mij bewezen worden, zegt mij dan meerv over de oprechte en volmaakte werking van Gods plan en Heilige Geest, dan over mij zelf.

Voordat u wellicht hier zelf nog meer studie over willen doen en raadplegen, adviseer ik u eerst grondig Openbaring 13 te lezen en Daniël 2,7 en 12.

Waarom de RKK kerk belang heeft bij het Midden Oosten en waarom zij ook de initiators zijn van de Islam:

Wat is Rome:

In de Bijbel kunnen we lezen dat de Troon van Satan gevestigd is op de stad met de 7 heuvelen. (Openbaringen 17)
Eén van de heuvelen werd dus zijn hoofdkwartier (Geestelijke). Zijn profetische of te wel burgerlijke hoofdkwartier staat in Washington, the Pentagon= Plaats vanwaar uit ik regeer. De penta= 5 is een getal dat tot Satan behoort.

Vaticanus "de plaats van aanbidding de Slang waar de Satanische tempel van Janus stond. De grote valse religie was het RK, genaamd:

Openbaring 17
5 Op haar voorhoofd stond een geheime naam geschreven: "Het grote Babylon, de moeder van alle hoeren en van alle gruwelijkheden in de wereld."

De wortels van de Islam zijn terug te voeren tot een bron de Zamzam en de schat van de Kaaba. De offergaven die perlgrims aanm de Zamzam brachten werd in de Zamzam geworpen en bestond uit zand, zo het verdween in de bron. Jaren later Adb Al-Mauttalib kreeg visioenen waar hij de bron en de schatten kon vinden. Hijn werd e held van Mekka en werd verheven tot de grootvader van Mohammed.

Daarvoor echter was Augustinus tot Bisschop gewijdt van Noord Africa en was succesvol bij het winnen van de Arabieren tot het "Christendom" het RK, soms hele stammen tegelijkertijd.

Dit was nu de basis van het idee om een Arabische 'profeet' in het leven te roepen.
Zowel de vader als moeder van Mohammed stierven en er bleef, uiteindelijk alleen een oom over, die over Mohammed waakte en hem opvoedde. En RK monnik hoorde van hem en gaf deze oom opdracht om Mohammed terug te brengen naar zijn geboorteplaats en hem af te schermen van de Joden (tegen hun Evangelie). De monnik dreigde als de oom die belofte brak, de duivel over hem en Mohammed een vloek zou iutspreken en hen het leven lastig zou maken.

Hiermee had de monnik (Rome) het vuur aan de basis gelegd voor toekomstige Joden, te worden vervolgd door de navolgers van Mohammed.

Het Vaticaan was uit op de bezetting van Jeruzalem omwille van hun religieuze grootheid maar was, in eerste instantie geblokeerd door de Joden. En ander probleem waren de "trouwe Christenen" die Gods wet trachten na te volgen en door de Heilige Geest geleid werden. Ook hier kreeg Rome eerst geen vat op.

We zien dus, tot zover dat Gods wet van levensbelang is voor de trouwe navolger van Christus.

Hoe dan ook, het Vaticaan moest een "wapen" bedenken om de macht in zowel Jeruzalem als de gehele Arabische wereld te verwerven, teneinde haar "opdracht van God' te kunnen volvoeren. Daarom moest zij dat wapen gebruiken om zowel de Joden en de Christenen er toe te brengen de Rooms Katholieke Cathechsimus te aanvaardeb.

In een boek (ik dacht: " Die Zwei Staten Rom's") legt Augustinus uit dat Rome de Leider is over de zondige wereld alswel de wereld die zij, in naam van God, zal (her-)scheppen. Natuurlijk behoren wij beter te weten.

Noord Afrika in aanschoiuw te nemen, was het duidelijk dat er heel wat mensenwerk aan te pas moest komen om haar onredelijke werk te kunnen doen. Enkele belangrijke Arabieren waren reeds Katholiek en werden dan ook gebruikt om de RK kerk vaste voet te geven in Afrika. Tevens werden deze Arabieren gebruikt als spion om de ontwikkelingen nauwkeurig door te seinen naar het Vaticaan en weerstandgroepen te vormen tegen hen die Rome niet wilden navolgen.

Ze wilden uit die trouwe groep Arabieren een "Mesias" voor de Arabieren creëren en man met charisma die in staat was alle niet-catholieke Arabieren te verenigen onder het banier van Rome, ondanks hun "afwijkende" geloofsrichting.

Hier zien we dus datgene waar Openbaring 13 op wijst in een One World Order verband. Het lijkt alsof Rome vooroefend!

Toen St Augustinus dus ten tonele kwam kende hij alle plannen al en begon op een eenvoudig emanier, als een soort "CIA" agent te polsen en uit te voeren. Onder leiding van Satans engelen, werkte hij gestaan aan de plannen van de grote Misleider.

Cardinaal Bea vertelde ons deze geschiedenis; In zeer welgestelde dame die trouw was aan de Kerk van Rome speelde een enorm belangrijke rol in dit gebeuren. Zij was een weduwe met de naam Khadsijah. Zij gaf veel van haar eigendommen aan de kerk en was diegene die een brilliante man vond, die gebruikt kon worden door het Vaticaan, om een nieuwe religie in de wereld te brengen en werd (dan ) zo de Messias voor de kinderen van Ismaël

Nu had Kadsijah een een neef met de naam Waraquah die ook een trouwe Rooms Katholieke gelovige was. Deze man werd door het Vaticaan gebruikt in de niet al te eerbiedwaardigste rol van adviseur van Mohammed. Mohammed kwam ernorm onder de druk van deze neef te staan en werd zeer beinvloed door de denkbeelden van de RKK. Vele leraars werden door Rome gezonden om Mohammed voor te bereiden op zijn "Profetenschap". Mohammed bestudeerde de werken van St Augustinus die hem feitelijk voorbereidde op "zijn grote roeping".

Ondertussen verspreidden de Arabieren over het gehele Noord Afrika, het bericvht van de spoedige komst van een Messias voor hen.

Tijdens de studies die Moheammed moest ondergaan werd hem verteld dat:

De enige serieuze vijanden voor hem de Joden en de Christenen waren, en dat alleen de Rooms Katholieke kerk en leet de enige ware was.
Langzaam maar zeker "kreeg Mohammed visioenen" dan wel "openbaringen" en zijn vrouw's Katholieke neef Wraquah interepeteerde hem de woorden van de "profetie" die hij in visioenen ontving. Vandaar komt dus de Koran.

De carriëre van Mohammed begon in het 5e jaar van zijn missie werden zijn navolgers vervolgd, omdat zij de Kaaba en haar beelden niet meer wilden aanbidden. Er werd dus een middel gevonden om de ene zonne-cuiltrus met de andere te verruilen en op basis daarvan werd de Islam versrpeid, want Mohammed raadde de vervolgden aan te vluchten naar Abysinnië waar Negus, de Rooms Katholieke Koning hen aannam omdat de ideeën rond de Maagd Maria nagenoeg gelijk waren aan die van de Kerk van Rome.

Ook hier zien we dus dat Rome een gedefinie137rde vorm van haar Geestelijke Gezag toloreert, zoals ook de USA een gedefieërde vorm van democratie toloreert, zoalsn beide Machten maar aanbeden worden.

De Maagd Maria werd vereerd en de geschiedenis bewijst ons dat voordat de Islam opgericht werd de Sabeanen in Arabië de maan-god die getrouwd was met de zonne-god aanbaden. Uit deze twee werden 3 dochters geboren en werden door de gehele Arabische wereld aanbeden als de "Dochters van Allah". Een afbeelding in Hazar te Palestina in 1950. toont Allah , zittende op een troon met een afbeelding van de maan op zijn borst. Mohammed claimde het visioen dat daaraan ten grondslag lag en waar Allah hem mededeelde dat hij " de boodschapper van Allah" in de wereld was.
Hiermee begon zijn werk en hij ontving vele boodschappen en visioenen.

De Islam kreeg daarna een enorme invloed in de gehele Arabische wereld, vlak nadat Mohammed was overleden. De Nomaden Arabieren formeerden legers in de naam van Allah en zijn profeet. Veel van Mohammeds geschriften zijn in de Koran geplaatst velen niet. Heilige en invloedrijke mannen, [color=brown]Ayatollah's
, beheren nu de erfenis van het Islamitische geloof. Het wrede en geweldadige karakter van deze religie is de basis van haar bestaan. Zeker als we het (zouden) kunnen zien op wiens basis het is gelegd. Ismaël. En zo zoekt Satan steeds weer slachtoffers en fundamenten om zijn One World Order op te richten. Paralleel aan de oprichting van Gods Koninkrijk, en dat maakte het onderscheid voor vele zoekenden oprechte mensen, zo moeilijk.

De Paus reageerde snel op de successen van Mohammed, Hij gaf de Generaals van de Arabische Staten de Arabische wereld snel onder controle te brengen Immers als de Paus de Vertegenwoorediger was van God op aarde, dan moest hij ook als een profeet te werk gaan.

In ruil voor allerlei belangen en diensten, funanciëerde Rome de Islamitisch Arabische legers om de Noord Afrikaanse Staten te overwinnen.

De opdracht was:

1 Breng al de Christenen en Joden om.

2.Bescherm de Monnikken van St Augustinus en de Rooms Katholieke gelovigen.

3. Overwin Jeruzalem voor "Zijne Heiligheid" in het Vaticaan.

Joden, Christenen werden afgeslacht en Jeruzalem viel in haar handen. Rooms katholieken zijn nooit aangevallen en vervolgd ook niet hun kerken en beelden, gedurende die tijd.

Maar toen de Paus om Jerualem vroeg, was hij verbaasd dat zij (de Islamieten) hem dat weigerden. De Arabisxche Generaals waren niet van plan om zich door de Paus te laten intimideren, zij hadden nu hun eigen agenda. Onder de leiding van Waraqauh, schreef Mohammed dat Abraham Ismaël had geofferd. De Bijbel leert ons dat Izaak was het 'geofferd'., maar Mohammad verwijderde Izaak's naam en plaatste daarvoor de naam van Ismaël. Zo was dan de Islam één van de belangrijkste ( op "dezelfde" Bijbel) Godsdiensten gerechtvaardigd.
En in verbazing gaan dan alle "trouwe" Christenen het Beest achterna!
Zij menen dat Allah de zelfde God is als God de Almachtige Vader.
Wat een misleiding!

Kardinaal Bea vertelde dat de Moslims én de Rooms Katholieke waarheid er zullen voor zorgen dat de Waarheid aangaande Christus, voor deze mensen, zal worden verborgen in een mystieke waas van Suprematie en Overmacht.

Zo misleid Satan dan de Christenen van deze wereld door de Cathechismus van de RK kerk, als maatstaf van hun geloof te maken, waarbij de RKK de grenzen stelt en het Geloof "beschermt" en zo heeft Satan miljoenen mensen in de Afrikaans-Arabische landen de beperking opgelegd, door voor hen Ishmaël als fundament van hun geloof te openbaren, waarvan wij weten dat Izaak de 'geliefde" was bij onze Hemelse Schepper en van waaruit de "Waarheid" verder gestalte kon krijgen, in de harten van de zoekende mensen in die tijd en voor ons een troost kan zijn. Ook bij Kain en Abel werden ons twee wegen getoond, naar God toe en van God af!

En zo werd dan de "Moeder van God" een enorm succes, door de verschijning in 1917 te Fatima. Zij was de aanleiding van de politieke veranderingen in Portugal en haar verschijning drong zelfs door tot de politieke tonelen van Rusland en werd er een "Novenas Fatima" door Jezuiten gecreëerd teneinde in Noord Afrika de public relations voor en in de Moslimwereld te te zijn.

Paus XII gaf orders aan NAZI Duitsland om Rusland te bezetten en het Rooms Katholiek te maken, door een schijn van Orthodoxe Religieuze aanschijn. Deze Paus, die als enige een visioen kreeg aangaande Maria, maakte van haar een succesvolle bron van misleiding over de gehele wereld. Haar verschijningen vinden overal plaats. En vanuit de verschijning in Fatima in 1917 is er nu een cultus ontstaan, die het de politici van de grote der aarde, haar als fundament en handvest te gebruiken om hun politieke besluiten en overleggingen, deels af te willen laten hangen van de zonne-cultus van het oude Babylon.

Toegepaste bronnen: A. Rivera (former Jezuit)
A. de Ligne (Apocalypses)
Bijbel (NBG)
Eigen ervaringen met God

Openbaring 14

6 Ik zag een andere engel in het midden van de hemel vliegen. Hij had een blijvende boodschap bij zich, die hij aan ieder op aarde bekend moest maken: Aan alle volken, stammen en taalgroepen.
7 Hij riep: "Heb ontzag voor God; eer Hem, want de tijd is gekomen dat Hij recht zal spreken. Aanbid Hem, Die de hemel en de aarde, de zee en de waterbronnen gemaakt heeft."8 Er kwam een tweede engel, die zei: "Gevallen! Gevallen is het grote Babylon, dat alle volken van de wijn van haar woeste ontucht heeft laten drinken."

Een nadenker als we de situatie in de Arabische wereld nu bekijken en vooral Irak, de bakermat van de zonnecultus en de Grootspraak tegen de Allerhoogste (Babel)

De Bijbel leert ons dat de Heilige Geest ons alles zal openbaren wat nodig is om gered te kunnen woren. Hij leert ons ook dat hij naar de toestand van ons hart (verstand) kijkt. Onze Heiland wijst er ook echter op dat menselijke politieke en religieuze systemen ons ten gronde richten. Dat is niet iets van vandaag, maar dat is iets wat in het Paradijs er voor zorgde dat de zonde de wereld binnenkwam. De Beesten van Openbaringen zijn Machten en systemen. God laat zien dat zij die zich verwijderen van Zijn wet, het Koninkrijk niet kunnen bewonen.
Daarom is het des te meer van belang dat we kennis nemen van de gevaren die ons parten kunnen spelen.

Op de scheidslijn van het verleden en het heden speelt zich een drama af in het Midden-Oosten. Allemaal zijn of worden we er , ongewild, erbij betrokken. Want beslist niet ondekbaar is het, dat we getuigen zijnvan de laatste menselijke meningsverschillen die kunnen leiden tot bovennatuurlijke machten die de Leiding op deze aarde zullen overnemen, Helaas maar waar is, dat het Satan zal zijn.

Maar we hoeven niet te vrezen als we Gods leiding vragen en leren ervaren, op grond van een veilige en Hemelse wet! Alleen dan zullen we ontkomen aan de gruwelen en de plagen die ons te wachten staan en die we, zonder de hulp van onze Hemelse Koning niet kunnen overwinnen.

Niets dat wij, als mensen, doen kan in het volmaakte voorbeeld van onze Heiland staan. Maar Hij ziet ons aan als volmaakt, als wij slechts proberen Hem alleen na te volgen in Zijn wet en op grond van Zijn geboden, die vanuit de Hemel ons zijn aangereikt; elk mens kan ze toepassen! Geen enkele kerk of denominatie zal een volmaakte gemeente of het Koninkrijk der hemelen op deze aarde kunnen vestigen.

Ook Rome niet, alhoewel zij denkt dat zij dat wel kan. Zij houdt zichzelf een worst voor, zonder erbij te kunnen, zij houdt de wereld een schaduw voor, van een achtergrond die niet van Onze Heiland is of kan zijn. Hij komt op de wolken des Hemels
, niet de Bisschop van Rome, noch Maria, de aardse moeder van Jezus, vanuit haar graf.
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 28 apr 2004 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 28 apr 2004 12:06

Beste Boudewijn,

Hoor jij bij de begenadigde mensen waarvan Joel spreekt in Joel 2 vrs 28 tot 32.

Het klinkt geloofwaardig wat je zegt. Maar hoe zie je dan de rol van Verenigd Europa? Dat heeft toch weer heel veel weg van het Oud Romeins rijk? En de Euro.
Ik vindt het moeilijk de USA als beest uit de aarde te zien. Bush is toch een christen :| (Maar ja dat zegt natuurlijk ook niet zoveel. :mrgreen: )

Zelf zie ik vooral de Islam als de anti-christ. 8)

Je hebt in iedergeval interresante dingen gezegt. :wink:

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 28 apr 2004 12:24

Dank voor he reactie:

Lees nu nog eens in Openbaringen 13, wat de Beesten (geweld voerende machten) voorstellen.

Over het Beest uit de aarde: Het doet zich voor als het Lam (Godsdienstvrijheid) maar spreekt als de Draak (maar spreekt een vals Evangelie-) tot de wereld.

Als ik mij zou moeten voegen tot "een volk" dan, zou dat zijn: Openbaring 12:14. Maar zie dat altijd in relatie van een interepetatie, omdat de Messias nog moet verschijnen, en dan pas alles duidelijk en "Waarheidsgetrouw" zal zijn. Niet allen die zeggen "Here..Here" zullen het Koninkrijk beerven! Wel is het juist als we Openbaring 12:14 kunnen terugvoeren naar dat ene vers in Galaten 3:29

Galaten 3
29 Als u een deel van Christus bent, bent u ook kinderen van Abraham en dan is wat God hem beloofde, ook voor u..

Maar omdat ik een mens ben van deze trijd (Daniël) wijs ik op de beloften in Openbaringen omdat daar ook de mensen bij horen die nog zullen kiezenb, voordat de genadetijd afgelopen is.

Niet de Islam (op zich) is de Anti-Christ. De Anti- Christ is die macht die zich toe eigend geboden en wetten te veranderen en het anderen (ook denominaties) oplegt door dwang en misleiding. En ook dat kun je alleen vinden in Openbaring 13. Daar staat niets over de Islam. Dat kun je weer vinden in Hoofdstuk 9 m.b.t. de 5e bazuin.
ALLEN zullen deel worden van de misleiding. Daarom spreekt Jezus altijd over een Geestelijk Israël en over Overblijfselen uit de verbonden die hij met mensen sluit.

Nikodemus was een man, waar Jezus tegen zei, dat hij het menselijke invullen van de wet en de geboden moest nalaten en, in een Geestelijke relatie een inwoner moest worden van het Hemels Koninkrijk. Alleen op die grond kon hij dat Koninkrijk ook zien (Joh 3). Welaan, er is dus niets veranderd. Want juist door gebed en het belijden van zonden en het navolgen van de wet, zijn we in staat om het Hemels Koninkrijk aan ons hart te ervaren en het onderscheid te zien tussen wat juist is en wat vals wordt voorgehouden.

Frans
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Frans » 03 mei 2004 15:13

Hoe kunnen de God van de bijbel en de God van de koran nou dezelfde God zijn?
Dat kan niet.
De God van de Koran zegt immers ik heb geen zoon.

Jezus Christus is volgens de Koran niet meer dan een goede man, een profeet.

wat natuurlijk een raar verhaal is opzich.
Want als de Jezus volgens hen maar een profeet is, dan was zijn leven en zijn doen en laten een grote leugen.

Dus nee, We spreken hier absoluut NIET over dezelfde God.

Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Want die mensen zijn als moslim geboren (meestal) en wij (vaak) in een christelijk gezin.

Tja, das pech voor hun, of hoe gaan we daarmee om??

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

opmerking Isa (koran) vs Jezus (Bijbel)

Berichtdoor Yael » 03 mei 2004 16:31

En Isa is helemaal niet dezelfde als Jezus. (Isa naam van Jezus in de koran.) Alleen de Jezus zoals de Bijbel Hem beschrijft is de ware Messias, van God gezonden. Isa is een valse Jezus. zoals Jezus Zelf zegt dat er onder Zijn naam zullen komen, valse christussen maar dat we die niet moeten geloven.

Vin

Berichtdoor Vin » 03 mei 2004 18:37

Yael schreef:Een controleerbare maatschappij, waar van hogerhand iedereen kan volgen. En omdat christen-gelovigen dit teken niet zullen aanvaarden zullen ze worden vervolgt en gedood. Degenen die het teken wel aanvaarden, zullen verloren gaan en is geen weg meer terug naar God.

De christenen lijken 'veiligheidsmaatregelen' juist het makkelijkst van allemaal te slikken. Kijk alleen maar naar de christen Bush die ze allemaal doorduwt.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 03 mei 2004 20:39

[De christenen lijken 'veiligheidsmaatregelen' juist het makkelijkst van allemaal te slikken. Kijk alleen maar naar de christen Bush die ze allemaal doorduwt.[/quote]

Dan is dus de vraag hoe christelijk Bush is en of hij van deze profetie op de hoogte is. Het staat er zwart op wit in de Bijbel wie dit teken neemt is verloren. Openbaring 13.

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 03 mei 2004 21:00

Bush is op een onrechtmatige manier gekozen. Iedereen schijnt dat even te zijn vergeten. Hij is, buiten de grondwet om, gekozen door het Hoger Gerechtshof. Daardoor is hij ook op geen enkele wet te veroordelen.

Bush is dus hetv eerste Staatshoofd, dat nog moetvwachten op een 'Geestelijk fundament' (namelijk Rome) om -dan pas- zijn daden en wetten op te kunnen leggen aan de wereld (OPemnbaring 13)> Daarom kan niemand hem -of sijn regering iets daadwerkelijk in de weg stellen, om gewoon door te gaan, waarmee hij bezig is.
Maar dan is het te laat. Bush doetv al wat Rome zegt en Rome draagt de Leiders der wewreld op te doen wat zij zegt te doen. Omdat er nog geen geestelijk aspect aan verbonden is, "volgt iedereen in verbazing' beide beesten uit Openbarin 13 na! Pas lals zij hun ware aard zulen laten zien, in Geestelijk en Burgerwetgeveind opzicht, dan is het te laat.
Dat is nu precies waar Jezus voor waarschuwt. Als wij de wet van Zijn Hemelsrrijk niet willen aannemen, zullenw e op een andere wet (namelijk die van de ongerechtigheid) worden geoordeeld.

De routekaart van Satan, om deze wereld één te maken, zut beter in elkaar dan de ROUTE 66 planner!

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 03 mei 2004 21:10

Yael:

Yael schreef:
Een controleerbare maatschappij, waar van hogerhand iedereen kan volgen. En omdat christen-gelovigen dit teken niet zullen aanvaarden zullen ze worden vervolgt en gedood. Degenen die het teken wel aanvaarden, zullen verloren gaan en is geen weg meer terug naar God.

Een opmerking: Christenen volgen de RKK na!
Geestelijke Joden, zullen worden vervolgd. NIET de Christenen!
Immers:

01 Rome moemt zich een Christelijke kerk alsmede allen die "het Beedl van Christus" navolgen.

02. Jezus zelf spreekt helemaal niet over Christenen. Hij spreekt over
Geestelijke navolgers: Geestelijke Hoden: Zij die Christus in zijn gerechtigheid (als Joodse Rabbi) navolgen. Zijn houden niet de wet, maar voeren de wet uit! Aan Mikodemus vertelt hij namelijk precies het zelfde. Als Schriftgeleerde zegt JEzus tegen Hem:

Zijt Gij een Leraar Israëls? VOorwaar als gij niet opnieuw geboren wordt, zult gij het Koninkrijk der hemelem niet -kunnen- zien.

Dus, er is hier sprake van een Geestelijk Jodendom.

Vele dictatoren vervolgden de Joden, omdat deze dictatoren een zichtbaar geloof (Heidendom en afgoderij) navolgden.
Dat was in overeenstemming met het "zichtbare" Jodendom (en Schriftuurlijk)

De Geestelijke Joden zullen straks vervolgd worden, omdat Satan in zowel Geestelijk alswel Burgerwetgevend, zijn Rijk zal openbaren en oprichten (Openbaring 13). Gods Geestelijke Volk komt dan tegenover Satans Geestelijke volk te staan. Doordat het Geestelijke begrip van
(de boom) van Goed en Kwaad dan "zichtbaar" worden, door dat zowel Jezus als Satan "voor de Waarheid" uit moeten komen, zal de strijd dus op het vlak van de (Geestelijke-) verschillen voortgezet worden. Bokken en Schapen: 2 wetten de Geboden van een Hemelse -eeuwige-Grondwet en de geboden van een Aardse Leider.
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 11 mei 2004 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 04 mei 2004 11:00

Op zich geen oninteressante verhalen van mr. Boudewijn. Ik heb alleen het gevoel dat Openbaringen op ieder moment in de geschiedenis wel een keer toepasbaar is op een opkomende macht (land of religie).

Want waarom is het Duitsland uit de Tweede Wereldoorlog het tweede Beest niet? Je geeft namelijk wel aan dat de VS overeenkomsten heeft met het Derde Rijk. Of is het tweede Beest in 1945 "geknecht", maar staat hij nu weer in de gedaante van de VS op...?

Maar zo gaat het toch oneindig door in de geschiedenis? (een kwade macht staat op (en kan dus gezien worden als het Beest) en wordt uiteindelijk weer "geknecht".)

Boudewijn

Berichtdoor Boudewijn » 04 mei 2004 12:28

Beste Vito,

Dank voor je reactie! Je opmerking is maar, ten dele juist. Op zich zien wij, als wereldse mensen 'alles' op een bepaald moment gebeuren. Ook denken wij dan, dat het steeds verbetert, of beter wordt. De éne machthebber is nog niet van het toneel verdwenen of de andere staat al weer op. Ook kerkelijke organisaties beloven dat. Nu is het zo dat deze wereld beherts wordt door het 'kwaad'. Jezus zegt dat er in deze wereld niets goeds is. Geen mens, is zelfs goed.
En aan de hand van de laatste berichten, maar ook vooral de historie weten we dat ook de Amerikanen niet zo best zijn.

Maar waar spreekt de Profetie over. Steeds weer, sloot de Almachtige Vader een nieuw verbond af en steeds, weer, bleef er een Overblijfsel over. Er moet dus een bepaalde (af-)loop zijn, zowel in de wereld als in het Bijbelse gebeuren. Er komt dus ook een eind aan de genade, de genadetijd en dus ook de wereld.

Gevallen, geballen is...het Grote Babylon.

Ondanks alles wat we vandaag de dag meemaken; de strijd die de wereld voert in Irak, is alles tevergeefs. De wereld bereidt zich voor op een oorlog tegen de Allerhoogste. Dat wat in Openbaring 13 zo duidelijk naar voren komt, vindt nu plaats. Rome en Washington voeren een gezamelijke strijd om de wereld straks te domineren. Het gaat er niet om dat we strijden, slachtoffers vallen, maar om de One World Order, definitief in de wereld te brengen, zoals ook Jezus zich een volk verzameld, om straks het Hemelse Jeruzalem te kunnen betreden en vervolgens, na 1000 jaren, terug te keren en deze aarde in een oogwenk te herscheppen in een Paradijs en deel te laten zijn van een volmaakt plan en volmaakt leven in een volmaakte wereld, die zijn weerga en diepten niet kent, en wij dus nog van afgesloten zijn.

2 Rijken Hemels en aards
2 Zonen Hemels en aards
2 Tronen Hemels en aards

2 kenmerken een :

- Merkteken -aardse Leider (ZON dag aanbidding)
-Zegel- Hemelse Leider (SABBAT, geheiligde- dag van rust met de Heiland).

Het aardse (Satan) zal verdwijnen (Beeld van Nebukadnessar) en het Hemelse zal eeuwig bestaan, we worden weer één met de andere werelden die zich nu nog ver van on vandaan bevinden (Job)
Laatst gewijzigd door Boudewijn op 04 mei 2004 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2004 12:29

Ach ja, het blijven leuke lezenswaardigheden voor als de Donald Duck te laat bezorgd wordt.... :mrgreen:

Terug naar “Archief”