Spreeuw schreef:Samenwerking kan goed zijn, we kunnen elkaar helpen.
Juist als we niet in de EU zitten kunnen we elkaar helpen. Dan helpt 'samenwerking' pas niet als we een pot nat zijn.
Moderator: Moderafo's
Spreeuw schreef:Samenwerking kan goed zijn, we kunnen elkaar helpen.
benefietdiner schreef:Juist als we niet in de EU zitten kunnen we elkaar helpen. Dan helpt 'samenwerking' pas niet als we een pot nat zijn.
Spreeuw schreef:Nou nou. Gore volksverkrachters?
Stalin-vererend? Welke PvdA'er zegt dat hij/zij Stalin vereert?
P.S.: Op welke manier verschilt het vereren van Stalin met het vereren van Maria?
Rozijn schreef:Ik ga stemmen, vrijwel zeker op de SGP.
Waar het in Europa nu precies om draait is mij niet echt helemaal duidelijk, ik heb het meeste vertrouwen in de SGP-politici, dus krijgen zij mijn stem.
Faramir schreef:Ik denk dat ik maar CDA ga stemmen. Wie is de eerste katholiek op de CDA lijst?
Arco schreef:Onze staatsomroep en haar commerciële tegenhanger zwijgen in alle talen...
Katlheen schreef:UKIP een rechtse gore partij? Poe poe, dat zijn ferme woorden.
Spreeuw schreef:Ja hoor, ik ga stemmen.
Europese verkiezingen leven wel in ons land, maar minder dan landelijke verkiezingen.
Uit gewoonte, maar ook omdat ik iets in de EU zie. Samenwerking kan goed zijn, we kunnen elkaar helpen.
Katlheen schreef:Mag ik je er even op wijzen dat men in de UK het begrip "politiek links correct zijn" tot werkelijk grote hoogte heeft weten te brengen? Wat je daar in de media leest is zelden neutraal ten aanzien van UKIP of überhaupt partijen/mensen die een kritische houding ten aanzien van Europa hebben. Het politiek correcte denken onder Paars 1 en 2 is nog kinderspel daarbij.
Maar goed, wat is uw christelijke stemadvies?
Wim2600 schreef:...zolang je dat met je eigen geweten kan rijmen.
Katlheen schreef:Ach, waar kan je inderdaad nog op stemmen. Hier in Nederland is het al net zo erg. VVD66 is 1 pot nat (hoe meer naar Europa, hoe liever, want wij hebben maar 1 credo: weg met ons).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten