Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor liefie » 11 sep 2009 11:23

Lenny schreef:
liefie schreef:

Ik zou het zelf niet doen omdat ik nu weet wat de gevolgen er van zijn :shock:

Kunnen zijn :wink: Het gaat niet bij iedereen fout, ken ook iemand die het zonder problems gedaan heeft tijdens zw. schap!

Klopt staat ook in mijn verhaaltje behalve in die laatste zin niet maar ja je weet gewoon niet wat er gebeurd en mijn haar is mijn alles :wink:

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 11 sep 2009 11:43

:wink: Dat snap ik ja, kan me van je trouwfoto's herinneren dat je prachtig haar hebt! Ik zou het zelf trouwens ook niet wagen hoor! Want ja je weet het gewoon niet... Ga een week of 2 voor de datum naar de kapper zodat het idd goed zit voor de kraamtijd!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 sep 2009 11:59

Ik zou geen permanent laten zetten tijdens mijn zwangerschap. De kapper raadt zelfs kleuren al af. Je haar reageert toch anders door hormomen. Ik merk het heel erg aan mijn eigen haar. Van mijzelf heb ik grove krullen tot op mijn schouder. Tijdens de zwangerschap van Hugo zakte mijn krul helemaal uit en kwam pas na mn zwangerschap weer terug. Tijdens deze zwangerschap heb ik echt pijpenkrullen gekregen. Ik vind het zelf wel leuk, hopelijk blijft het. :D
Laatst gewijzigd door ajl op 11 sep 2009 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 11 sep 2009 12:15

Dan wordt het een meisje ;/ :wink:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 sep 2009 12:32

haha.....iedereen in mijn omgeving blijft gissen. Onze families zijn er heilig van overtuigd dat het een jongen wordt. Op mijn werk een meisje. Toen ik vertelde dat ze het met 12 weken op de echo al konden zien wat het was, riep iedereen een jongen. Als ik mijn huidige kwaaltjes vergelijk met mijn vorige zwangerschap, roept iedereen een meisje!
Zo blijft het in evenwicht :lol:

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 11 sep 2009 14:44

Babbeltje, nog van harte gefeliciteerd met Lotte! Wat een prachtig meisje is het.. (zag ik op weblog van je schoonzus)

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 11 sep 2009 14:45

lijkt me lekker als je er uit bent met de namen ajl! Ik weet het nog steeds niet echt hoor... :roll:

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 7

Berichtdoor *Annette* » 11 sep 2009 15:37

vpk schreef:.....het heeft heel slecht gepakt. er heeft bijna geen krul ingezeten en het was er heel snel weer uit.. echt zonde van het geld! :?

Dan had je beter terug kunnen gaan, al neem ik aan dat als je net bevallen bent er niet aan moet denken om lange tijd bij de kapper
te zitten, maar soms pakt het niet in 1 keer gelijk en moeten ze een andere soort vloeistof gebruiken. Magoed dat was even offtopic.
Wat de toekomst brengen moge........

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 sep 2009 17:56

*Annette* schreef:
vpk schreef:.....het heeft heel slecht gepakt. er heeft bijna geen krul ingezeten en het was er heel snel weer uit.. echt zonde van het geld! :?

Dan had je beter terug kunnen gaan, al neem ik aan dat als je net bevallen bent er niet aan moet denken om lange tijd bij de kapper
te zitten, maar soms pakt het niet in 1 keer gelijk en moeten ze een andere soort vloeistof gebruiken. Magoed dat was even offtopic.

off topique-smile ja klopt.. maar ze hadden me er al voor gewaarschuwd dus ook een beetje dom van mijzelf :oops: . maar omdat het de keer ervoor wel heel goed had gepakt en bijna een jaar had gezeten wilde ik het wel wagen.. idd had ik er na de bevalling de eerste tijd echt helemaal mijn hoofd niet naar staan. en ze zeggen ook dat het slecht voor je haar is om het zo snel na elkaar te doen toch? Maargoed, binnenkort weer gewoon knippen en dan probeer ik het aan het eind van het jaar misschien nog wel een keer. off topique-smile
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 sep 2009 20:01

vpk schreef:
*Annette* schreef:

off topique-smile ja klopt.. maar ze hadden me er al voor gewaarschuwd dus ook een beetje dom van mijzelf :oops: . maar omdat het de keer ervoor wel heel goed had gepakt en bijna een jaar had gezeten wilde ik het wel wagen.. idd had ik er na de bevalling de eerste tijd echt helemaal mijn hoofd niet naar staan. en ze zeggen ook dat het slecht voor je haar is om het zo snel na elkaar te doen toch? Maargoed, binnenkort weer gewoon knippen en dan probeer ik het aan het eind van het jaar misschien nog wel een keer. off topique-smile

hier ook permanent gezet toen ik zwanger was, tzat pirma, net als anders, alleen me haar werd wat dunner. T kan zijn dat het minder pakt... of dat het juist wel heel goed is!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 sep 2009 22:49

Het vervelende is dat je dat niet van te voren weet :wink:

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 12 sep 2009 11:59

Dat zegt niks hoor over krullen en zwanger zijn of het een jongen of meisje is.
Een kennis van ons was ook zwanger, van een meisje en ze had voor de zwangerschap echt veel krullen, prachtig.
Tijdens de zwangerschap is het haar helemaal glad geworden en dat terwijl ze in verwachting was van een meisje.

elsb

Berichtdoor elsb » 12 sep 2009 15:14

liefje: ik heb ook permanent laten zetten tijdens mijn zwangerschap, ik was toen rond de 25 weken zwanger. Ze zeggen sowieso dat je het de eerste 3 maanden beter niet kunt doen...
Bij mij ging het prima, het zat er voor m'n gevoel zelfs beter in dan anders. Ik zou zeggen, probeer het gewoon! Het is in ieder geval niet schadelijk voor de baby, heb het toen aan de vk gevraagd.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 12 sep 2009 16:20

Waarom de eerste 3 maanden dan niet doen, terwijl het niet schadelijk voor de baby is?
Ben ik al wel gepasseerd maar doe het toch maar niet, volgende week hele dag bruiloft als het dan mislukt. #-o Volgens mij heb ik het bij Danique toen wel gedaan en zat het er ook wel goed in, maar vergeet alles! ](*,)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 15 sep 2009 10:03

Hoi prille zwangeren!

Ik ben mijn keukenkastjes aan het opruimen en kom nog ruim 2 strips foliumzuurtabletten tegen. Is er iemand die er blij mee is. Pb-en mag ook!

Terug naar “Archief”