reizen op zondag

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 26 sep 2008 16:01

Race406 schreef:
CGK<3 schreef:Haha mijn vader kwam laatst een ouderling van een behoudende gemeente tegen op zondag in het vliegtuig van Chicago naar Amsterdam, daar was die ouderling niet zo blij mee...

hysterisch-smile

BTW: Wat deed jouw vader op zondag in het vliegtuig dan? [-X :mrgreen:
Als professor mag dat :wink:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 26 sep 2008 18:57

Ben het met GerdienB eens dat je je principes voor jezelf maakt.
Maar de mens is snel geneigd met het bekende vingertje naar anderen te wijzen.
En al wijs ik dan niet letterlijk [-X ik betrap mezelf ook wel op zulke gedachten.
AfbeeldingAfbeelding

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 26 sep 2008 19:36

Het probleem van menig mens is, dat ze veelal van een leefregel een leerregel maken.
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 26 sep 2008 19:42

Heidebloem schreef:Ben het met GerdienB eens dat je je principes voor jezelf maakt.
Maar de mens is snel geneigd met het bekende vingertje naar anderen te wijzen.
En al wijs ik dan niet letterlijk [-X ik betrap mezelf ook wel op zulke gedachten.

kortom een leerregel, wat voor de beleider ook een leefregel zou moeten zijn. Maar het is makkelijker de ander de leer op te leggen dan er zelf naar te leven ..............

Al ben ik een grote pleiter van beide op den zondag
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 03 okt 2008 10:16

jans1 schreef:
Lalage schreef:
jans1 schreef:Wel met de auto naar de kerk, terwijl dat eigenlijk ook niet eens nodig is bij ons :wink:

Met de auto reizen terwijl je ook kan lopen of fietsen vind ik veel zondiger dan op zondag reizen... Dat heb ik dan weer meegekregen van mijn ouders.

Daarom ga ik zelf nogal eens lopen of fietsen.. gelijk een stukje beweging wat ik door de weeks mis.. :wink:

Vroeger als ik bij m'n vriend was. Al woonden mensen 500m verderop, pakte ze de auto! Het leek wel een grote autoshow. En dan gewoon bij hen in de tuin planten, ondanks bordjes :shock: En boos worden als ze erop aangesproken werden... echt raar!
Thuis waren (en zijn we nu) we voor lopen of fietsen, mits het te doen is uiteraard.

PS. Jans1: Dit kwam in me op toen ik je posting las, maar totaal niet bedoeld om je te veroordelen ofzoiets. Moest er alleen weer aan denken :wink:

Terug naar “Archief”