Moderator: Moderafo's
Lorijntje schreef:een van de eisen die ik stel: hij moet niet al te veel tijd van me willenWant heb zoooooooooveel te doen haha
En ook niet willen trouwen binnen een kort aantal jaar. En al helemaal niet het idee hebben dat vrouwen thuis moeten zitten bij de kinderen en niet mogen werken!!
Lalage schreef:Lorijntje: als je een paar jaar verkering hebt, word je gek van al dat gereis en gelogeer enzo, dan wil je wel trouwen hoor... (tenzij je gaat samenwonen zonder te trouwen, dat scheelt ook een hoop tijd)
Lorijntje schreef:een van de eisen die ik stel: hij moet niet al te veel tijd van me willenWant heb zoooooooooveel te doen haha
En ook niet willen trouwen binnen een kort aantal jaar. En al helemaal niet het idee hebben dat vrouwen thuis moeten zitten bij de kinderen en niet mogen werken!!
Lalage schreef:nu weer on topic: hebben jullie je vriend(in)/man/vrouw ook een beetje geselecteerd op het feit dat hij/zij hetzelfde denkt over later kinderen krijgen en de taakverdeling?
Lalage schreef:
nu weer on topic: hebben jullie je vriend(in)/man/vrouw ook een beetje geselecteerd op het feit dat hij/zij hetzelfde denkt over later kinderen krijgen en de taakverdeling?
Lalage schreef:Daphne: misschien is het ook meer iets dat je later bespreekt, maar iig wel voor je gaat trouwen![]()
goed we gaan wel weer on topic, tralalaaaaaa (ik geloof dat ik hier maar weg moet gaan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten