De hersenscan is ook goed. De spiegel van mijn medicijnen in zijn bloed was ook negatief. Maar wat is het dan..........................? Nog steeds slecht drinken.
Haai: sterkte !! Elsb: Jullie mannetje heeft thuis ook sondevoeding gehad toch? Hoe was jullie ervaring? Mag ook via pb hoor
via www.imageshack.us verander dan wel de grootte van de foto en vink af dat je er geen lelijke balk er onder wil. Voor de rest vrij simpel dacht ik zo
Petra: fijn dat de uitslagen totnogtoe positief zijn, maar wel vervelend dat nog niet duidelijk is wat het dan wel is...
Bij Sylke is ook niet echt duidelijk geworden waar de benauwdheid nu vandaan kwam. Uit bloed - en slijmonderzoek bleek toch geen infectie. Gelukkig is het (nog) niet nodig haar neus weer te opereren, met andere medicijnen is de boel inmiddels weer wat meer open. Sinds vandaag ligt ze weer lekker hier vlakbij in het ziekenhuis, nadat ze toch nog een paar dagen op de IC in het Sophia heeft gelegen. Timon was ook weer helemaal blij zijn zusje weer te zien
Als het goed is zie je onder de foto op imageshack een aantal linken. Ik pak meestal de eerste. Selecteren, druk op control c. En plaats hem hier in je bericht met control v. Als het goed is werkt dat zo.
Even een vraagje: wie heeft er ervaring met een moederfiets? Ik wil straks wel lekker kunnen fietsen met Joëlle, maar is daar persé een moederfiets voor nodig? Wat vinden jullie? Nog even een foto van Joëlle.
Ik heb afgelopen zomer een moederfiets gekocht. Ik vind het persoonlijk erg fijn. Het voordeel is dat het wat stabieler is dan een gewone fiets. ik kan bijvoorbeeld Hugo in het zitje laten en onderwijl de fiets even loslaten. Hugo blijft dan gewoon zitten en het stuur valt niet opzij. Daarbij zit er wat meer ruimte tussen het zitje en het zadel, hetgeen met mijn uitdijende buik erg fijn is.
Wat niet wil zeggen dat je niet met een gewone fiets kunt fietsen, dat kan uiteraard ook prima. Ik ben zelf in ieder geval erg blij met mijn nieuwe fiets.
Ik heb een gewone fiets, en een fietsstoeltje achterop. Die heb ik per ongeluk gekocht, in de veronderstelling dat het een voorzitje was (via mp). Maar achterop gaat eigenlijk super. Als hij moe wordt kan hij lekker tegen me aanleunen, en hij vindt het prachtig. Daardoor dus ook geen last van moeilijk opstappen. Dus lekker een acherop stoeltje (alleen mag dat pas vanaf 9 kilo heel officieel, dat is Jurian dus nog niet, maar hij is al wel aardig lang, dus ik doe het wel)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Heb ook een gewone fiets met achterzitje. Gaat prima hoor! (Maar zou heeeel stiekem wel een moederfiets willen alleen al voor het feit dat ik de enige zou zijn die er 1 heeft )
Het mag zodra ze lang genoeg zelfstandig kunnen zitten. Er zijn volgens mij erg weinig kindjes die met 6 maanden al een tijd zelfstandig kunnen zitten. Het is ook erg vermoeiend, door alle indrukken die ze krijgen.
Jurian kan zelf gaan staan!
En nog een van onze kanjer:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Lidia schreef:Even een vraagje: wie heeft er ervaring met een moederfiets? Ik wil straks wel lekker kunnen fietsen met Joëlle, maar is daar persé een moederfiets voor nodig? Wat vinden jullie? Nog even een foto van Joëlle.
Ik ben dan wel geen moeder....dus trek je er niet teveel van aan. (ken je situatie ook niet )
Maar....volgens mijn vrouw (die dan weer wel moeder is) is een moeder fiets vooral erg makkelijk als je al een kleintje op het stuur hebt (uhmmm in een zitje he) en zelf alweer zwanger bent. Dan kun je middels zo'n moederfiets erg makkelijk op- en afstappen.
Hij die u roept is trouw en doet zijn belofte gestand. (1 Tessalonicenzen 5 vers 24)