Moderator: Moderafo's
Alleen wil ik pers‚ een grijze laminaatvloer, en niet duur, maar ik kan het nergens vinden. Alles is grijs eiken ofzo. En ik wil gewoon echt grijs. Nu ligt er blauw met groen laminaat, dat wil ik, alleen dan in het grijs. Lekker nephout zeg maar.
Nouja, ik zoek wel verder.
Smurffie schreef:Toen ik stond te kwijlen bij de Xenos bij dat coole sloophouten bankje en ik Arjen belde of ik hem mocht kopen, mocht het niet eens![]()
![]()
Smurffie schreef:Hij vond het nu wel genoeg zeg maar (A) Hij weet alleen nog niet dat ik een 2,40 lang, smal tapijt hebt gekocht voor onder de salonkistenWas maar 15 euro, dus niet de moeite waard om te vermelden, hehe.
Smurffie schreef:Maar ik ga binnenkort mijn verzameling aan huisdecoratie eens bij elkaar zetten en foto's maken, krijg je een klein beetje een idee;/ Volgens mij kan ik onderhand zelf een winkel beginnen
MissF schreef:Alleen wil ik pers‚ een grijze laminaatvloer, en niet duur, maar ik kan het nergens vinden. Alles is grijs eiken ofzo. En ik wil gewoon echt grijs. Nu ligt er blauw met groen laminaat, dat wil ik, alleen dan in het grijs. Lekker nephout zeg maar.
ChupaChups schreef:MissF schreef:Alleen wil ik pers‚ een grijze laminaatvloer, en niet duur, maar ik kan het nergens vinden. Alles is grijs eiken ofzo. En ik wil gewoon echt grijs. Nu ligt er blauw met groen laminaat, dat wil ik, alleen dan in het grijs. Lekker nephout zeg maar.
haha, dit had ik kunnen posten.
Ben er ook naar op zoek, dus MissF : als je het gevonden hebt, laat ff weten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten