Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor cornelia77 » 03 dec 2011 10:04

Galateia: Weten jullie trouwens hoe het komt dat het zo lang duurt voor jullie haar op kunnen halen?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 dec 2011 12:55

Ja. Maar dat is onmogelijk uit te leggen. Ik zal het samenvatten: veranderingen op ministeries en bureaus waar onze papieren gestempeld enzo moeten worden. Dat gaat op zijn Afrikaans. En duurt dus even. Een nasleep van de verkiezingen begin dit jaar. Uiterst frustrerend.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2011 17:21

Een ondergoed vraagje :)

Jurian draagt al tijden hemden maat 98/104 en daarbij boxershorts maat 86/92. Van de Hema. De hemden zijn dan lang genoeg om in de boxer te stoppen en met een luier eronder zitten de boxers ook goed.
Maar nu draagt hij overdag geen luiers meer, en zijn de boxers in maat 86/92 echt te wijd. Bij de pijpjes, maar ook bovenaan. Kleinere hebben ze bij de Hema niet.
Gewone onderbroekjes gaat wel net, maat 86/92, maar ik vind dat echt niet mooi :oops: Ik zoek dus boxershorts die strakker zijn of een nog kleinere maat, met bijpassende hemden die dus wel in maat 98 of 104 verkrijgbaar zijn. Iemand enig idee?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 dec 2011 18:37

Zoonlief heeft simpele boxers van de Zeeman. Ze zijn er in het lichtgrijs en in het wit. Volgens mij is de kleinste maat 92 en die heeft hij, want hij heeft geen billen, dus met zijn 4,5 jaren is dat nog steeds zijn maat. En toch, tot onze grote verbazing, zitten ze vrij goed. En zoonlief is echt modelletje spijker en ze sluiten onder zijn Afrikaanse bolle buikje. En ze gaan lang mee, deze heeft hij nu al minstens een jaar, ze gaan dus niet echt kapot, ofzo.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 dec 2011 18:51

Misschien is dat wel wat dan. Al heeft Jurian er ook 2 van de Zeeman (die vind ik trouwens veel mooier blijven dan die van de Hema), en die lubberen bij de pijpjes niet zo, maar zitten ook bovenaan te wijd. Hier ook zo'n spijker, net zaten ze samen in bad, Frederiek met haar lekkere spekbeentjes en dikke buikje, Jurian met zijn spillebeentjes en de ribben te tellen. Maar bij de Zeeman zal ik eens verder kijken. Thnx

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 03 dec 2011 21:09

Je hebt er verschillende. Maar uhm, dat weet manlief dan weer beter dan ik. En: die van zoonlief zijn al wat ouder, want hij heeft ze al best lang, dus wie weet zijn ze er niet meer. Maar goed: kijken kan geen kwaad.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 dec 2011 22:19

Hier ook Zeeman - boxers bij een mager mannetje, blijven goed hangen ;)

@AG: Timon gaat vanaf Januari naar school. 14 dec. heeft hij een wenochtendje. Afgelopen week hoorden we dat een vriendje van hem ook bij hem in de groep komt (er zijn 4 groepen 1/2, dus was nog even afwachten), dus Timon heeft er helemaal zin in! Maar eerst z'n verjaardag, daar is hij ook al helemaal vol van :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 03 dec 2011 22:34

kruitvat, anni rolfi. Mooi van elistan, maar wel duurder. Nu vind ik het aanbod boxers voor jongens vele malen groter dan voor meisjes. Daar heb je allemaal van die onmogelijke modelletjes wat totaal niet netjes past om ze kuis kan zitten staan en spelen als ze eens geen legging aan heeft of omdat die net nat is geworden oid.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 03 dec 2011 23:38

LauraC schreef:Word er helemaal broeds van :mrgreen:

:lol:
hoe staat het met jullie adoptie avontuur?
Laatst gewijzigd door Schipje op 03 dec 2011 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 03 dec 2011 23:40

Galateia schreef:Ja. Maar dat is onmogelijk uit te leggen. Ik zal het samenvatten: veranderingen op ministeries en bureaus waar onze papieren gestempeld enzo moeten worden. Dat gaat op zijn Afrikaans. En duurt dus even. Een nasleep van de verkiezingen begin dit jaar. Uiterst frustrerend.

niet leuk, sterkte!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 dec 2011 10:08

wat een mooi mannetje gempa! wat is hij al groot! hoe groot is hij?

galateia.. wat lijkt me dat wachten zooo slopend.. sterkte!!!

maak kennis met dokter Matteo :lol:

*verwijderd*
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 05 dec 2011 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 dec 2011 08:48

Geweldig tj :D

Hier zijn de cadeautjes weer binnen. Van ons kreeg Jurian uiteindelijk 5 cadeautjes, en van mijn ouders nog veel meer :shock: Ik vond het echt onnodig veel. Al waren het geen dure dingen, maar de hoeveelheid, hij wist amper wat hij ermee moest. Van mij hadden mijn ouders wat minder mogen kopen, maar oke ;)
Halverwege de avond kwamen twee Pieten, mijn 2 nichtjes wilden zo graag een keer Zwarte Piet zijn, en Jurian stond helemaal te trillen, hij schrok zo toen hij de deur opendeed. Maar het was wel geslaagd.
Grappig ook dat Jurian het meest blij was met zijn mondharmonica (een euro bij de Action ;) ), voor mij weer een bevestiging dat cadeautjes voor Sinterklaas helemaal niet zo enorm duur hoeven.
Zelfs Frederiek kreeg cadeautjes, terwijl wij zelf niks hadden gekocht voor haar :oops: ik vond dat onzin, ze snapt het toch niet. Maar ik ben wel blij met de kleertjes die ze van de Sint kreeg ;) Toch handig, de enige kleinkinderen in de familie ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 dec 2011 09:14

Hier geen sinterklaas gevierd Nina snapt er toch niks van en ze heeft speelgoed genoeg voor nu :lol:

MissF/Jannoek hoe zien jullie schema's er uit van drinken/eten/slapen overdag ben eigenlijk erg benieuwd heb soms het idee dat Nina erg weinig slaapt!

Als je Nina op de grond legt in de kamer gaat ze heel de kamer door :shock: Gaat allemaal wel erg snel zo maar wel erg leuk....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 dec 2011 10:14

Wat knap van Nina! Hier kan ik Frederiek nog niet op de grond leggen, na de kerstvakantie wel. Want ik weet nog dat Jurian kruipen vooral leerde toen hij op de (gladde) vloer kon liggen.

Hier ziet het schema als ik thuis ben er ongeveer zo uit:

09.00 eerste fles
11.00 slapen
12.30 wakker
13.00 fles
14.00 slapen
15.30 wakker
16.30 fles
17.00 soms nog even slapen
Anders om 18.00 ongeveer naar bed en dan 's avonds een keer een fles, maar daarna slaapt ze gewoon verder.

Het verschilt wel per dag, maar zo ongeveer is gemiddeld denk ik

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 dec 2011 10:48

@MissF Dan slaapt Frederiek nog best veel overdag Nina meestal niet (jammer genoeg :wink: ) Jullie hebben een fijn schema hier niet echt want het is zo verschillend! Volgens mij zit Nina ook weer in een sprong want ze slaapt overdag hooguit 3x 3kwartier erg weinig maar ja.
Ben je nog doorgegaan met fruit geven of niet?

Nina kruipt nog niet hoor maar ze schuift heel de kamer door en af en toe probeert ze wel in de kruip houding te gaan zitten maar lukt nog niet helemaal...

Terug naar “Archief”