Zwanger deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Zwanger deel 7

Berichtdoor Lalage » 25 nov 2009 17:47

pol schreef:Ideen te over, maar blauwe glazuur waar haal je die of hoe maak je die?

met blauwe voedingskleurstof en poedersuiker

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 25 nov 2009 20:45

@Pol... sorry.. heb zelf amper tijd;-)
Heb met Anna Sofie haar verjaarag wel een iglo met pinguins en sneeuwpoppen gemaakt.
Vind het leuk om te doen.

Je kunt zoiets maken hoor, kost gewoon tijd maar wel leuk.
Time flies when you have none!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 25 nov 2009 21:23

effe helemaal offtopic hoor, maar heb nu even geen zin in kraamfeest want we hebben net te horen gekregen dat mijn vader iets kwaadaardigs aan zijn urinewegen enz heeft. Verder weet hij niks want hij moet maandag naar het ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Maar zelf heeft hij totaal de moed verloren.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 25 nov 2009 21:44

Zo, wat heftig Pol! Ik kan me voorstellen dat je hoofd dan even helemaal niet staat naar feestvieren. Sterkte!!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 25 nov 2009 21:50

Pol, sterkte meid! Je vader is toch al meer erg ziek geweest? Tjonge jonge wat emotioneel, helemaal net na een bevalling.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 nov 2009 22:42

Wowh, Pol dat is heftig zeg. Sterkte met alles he. *hug*

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 nov 2009 08:27

Veel sterkte Pol!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 nov 2009 08:49

Sterkte! Wat een zorg ineens, sjonge.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 26 nov 2009 12:24

nou hier even hoe het met mij gaat:

eigenlijk wel goed, ieder geval geen aanval meer gehad. vanochtend wel naar neuroloog geweest voor de uitslag van de eeg. was niet zo heel veel op te zien volgens de neuroloog alleen vanuit welk stukje hersenen de aanval 'waarschijnlijk' is gekomen. meer kon hij er ook nog niet van zeggen. als ik bevallen ben gaan ze een mri maken, om te kijken of ze daar wijzer uit worden.

verders zitten we regelmatig in ziekenhuis omdat bij controles bij de verlskundige al een paar keer de bloeddruk te hoog was, ze nemen nu geen risico en sturen me dan gelijk weer door naar ziekenhuis voor ctg, bloedonderzoek enz enz.
gelukkkig zijn die elke keer goed, gyneacoloog heeft nu wel gezegd als ze je nu nog keer doorsturen blijf je hier onder controle, dat heen en weer rennen krijg je ook een punthoofd van!

zo heel verhaal, maar verders gaat het wel goed hoor! is aftellen, en ben echt nieuwsgierig wat er nu in mijn buik groeit!!!! kan niet wachten om het te zien :P
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 26 nov 2009 13:04

@ Pol: sterkte hoor meid!

@ Jeepeecee: allemaal wel heftig hoor! Succes en ook genieten hoor!!!
Time flies when you have none!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 26 nov 2009 13:25

@Pol: heel veel sterkte zeg!

@Jeepeecee: Gelukkig geen aanval meer gehad! Hopen dat het zo blijft! Wij zijn met jou nieuwsgierig hoor!

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor elvira (gast) » 26 nov 2009 14:35

@Pol: heel veel sterkte!
@jpc: fijn dat het goed met je gaat! Alleen vervelend met alle onderzoeken enzo. Hoop iig dat er snel duidelijkheid voor je komt!
liefs, elvira

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 26 nov 2009 15:35

@ Pol: heel veel sterkte in alle omstandigheden! hopelijk mogen de uitslagen van je vader meevallen!

net bij de vk geweest, moet morgen voor groei echo daar ze het kindje klein schatten 2500gr en ze niet veel vruchtwater voelt. ik vind dit zelf erg spannend en hoop dat alles goed is! ik ken in mijn omgeving mensen die hun kindje hebben verloren doordat het te weinig vruchtwater had en daardoor te laat geboren was

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 26 nov 2009 20:48

Kamille, hopelijk valt het morgen mee, mocht dat niet zo zijn ben je iig 37 weken en zullen ze wel gelijk plannen om de bevalling in te gaan leiden.

Jeepeecee, spannend allemaal. sterkte met de laatste loodjes!

Pol, heftig meid, heel veel sterkte, hopelijk slaan alle behandelingen goed aan bij je vader. Heb je aanstaand weekend het kraamfeest?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 26 nov 2009 22:00

Spannend kamille en jpc. Veel sterkte ermee hoor!

Mijn pa moet vlg wk voor nader onderzoek naar het ziekenhuis. Er zit iets op zijn linkse nier en uitzaaiingen naar zijn milt. Verder weten ze nog niet goed ,maar dat horen we vlg wk wel .Hij is heel erg moe, lusteloos, weinig eetlust enz.
Je knalt zo wel van je roze babywolk af hoor. Harm is natuurlijk nog maar net 3 weken oud en dan zon bericht is eigenlijk net teveel want je bent zelf ook nog niet helemaal de oude. Ik was blij dat ik al best redelijk mijn draai gevonden hebt, en nu weet je even niet hoe je het allemaal moet doen.
Het kraamfeest is 12-12 dus we hebben nog de tijd, maar er hangt nu wel een domper over hoor. Verzetten is ook wat en niet houden is ook weer wat dus we kijken het nog even aan.

Terug naar “Archief”