kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mei 2008 23:52

Gio, die bovenste vind ik de mooiste :) Net iets rustiger, mooier model m.i. en volgens mij ook makkelijker te combineren met kleding.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 28 mei 2008 23:53

Lijkt me wel gaaf :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mei 2008 08:59

Hippieblijhoofd schreef:Ik hou wel van dr. Martens. Daar kun je tenminste 4 jaar op lopen en ze zijn nog niet stuk.. ::))

9 jaar! :yahoooo: ;) :mrgreen:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 29 mei 2008 09:01

Mijn Timbalands zijn ook al 5 jaar oud. Zelfs de veters zijn nog nauwelijks versleten 8)

Duurkoop is goedkoop :P

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 29 mei 2008 09:07

rosalie83 schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Ik hou wel van dr. Martens. Daar kun je tenminste 4 jaar op lopen en ze zijn nog niet stuk.. ::))

Ik ben ook grote fan van de dr. Martens :D . Ze zitten ook echt goed!!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 mei 2008 10:49

Evelien schreef:
gempa schreef:
Marnix schreef:
gempa schreef:ik verafschuw nette mannenschoenen, helemaal als ze punten hebben,
en ja leve de all-stars regenboog-smile

Nou ja, ze kunnen best stoer zijn. Ligt er aan waar je ze bij draagt. Ik draag vaak skateschoenen als ik er wat sportiever bij loop, als ik er netjes bij loop vind ik dat soort schoenen er onder weer geen gezicht.

Ik vind mijn nette Dr. Martens wel mooi:

Afbeelding

oke deze vind ik ook wel leuk

omdat het merkje Dr.Martens op staat zeker...... :|

k vindt ze echt oerlelijk.

Ik zag het merk pas toen ik ze er uit had gepakt omdat ik ze mooi vond :)

De zool is trouwens niet zo geel, dat lijkt op de foto zo maar dat komt omdat ze daar bijlichten. Normaal is dat veel minder.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 29 mei 2008 11:03

rosalie83 schreef:

Heb ze ook 9 jaar gehad, maar toen waren ze echt te klein. Heel vervelend, want de laatste 3 jaar pasten ze eigenlijk niet meer maar ze zijn nog wel gewoon goed :(

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 29 mei 2008 11:28

Bij mij worden ze in de loop van de tijd juist te groot

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 29 mei 2008 12:59

Laarzen beste mensen? Het is geen mooi zonnig weer, maar wel warm. Ik loop nu met slippers aan. (Heeft ook te maken met wat flauw doen met klasgenoot) Maar gekeken naar hoe warm het is kan je zat slippers aan.
Leef je droom.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:09

Ik heb geen laarzen. Ik heb maat 40, en vanaf maat 40 wordt je geacht enorme dikke kuiten te hebben, of er ligt iets anders aan ten grondslag, maar dan worden die laarzen zo enorm wijd. Het gevolg is dat ik in de meeste laarzen met twee benen tegelijk pas. Ik heb nog nooit laarzen gevonden die aansluiten. Zelfs van die elastieke laarzen zakken naar beneden :?

1 keertje heb ik een paar aangehad in Parijs. Die zaten bijna goed. Maar die kostten dan ook 400 euro. Dus dat heb ik toen maar niet gedaan :(

Het is mijn grootste frustratie op kledinggebied. Ik wil gewoon mooie laarzen :|
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mei 2008 13:14

Mijn kuiten zijn juist altijd te dik voor laarzen :( Nu ben ik niet super-de-super dun of zo, maar ik vraag me dan altijd af: wat als je écht superdik bent? :|

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 29 mei 2008 13:15

Loucom schreef:Laarzen beste mensen? Het is geen mooi zonnig weer, maar wel warm. Ik loop nu met slippers aan. (Heeft ook te maken met wat flauw doen met klasgenoot) Maar gekeken naar hoe warm het is kan je zat slippers aan.
Dan mag je toch nog wel over laarzen praten..

In Nederland is het echt het een of het ander. Het ene moment (onder de 15 graden) loopt heel de bevolking met laarzen van Yetibont aan en het andere moment (boven de 15 graden) loopt men op achterlijke slippertjes.

Idem voor kleding, het ene moment lopen 'ze' met shawls om, waardoor je het gezicht niet eens kunt zien, het volgende moment is er 'wel iets meer' te zijn dan slechts een gezicht (nou ja, uitgezonderd de Alien-oog-zonnebrillen)..

Of ben ik nou de nerd :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 29 mei 2008 13:15

Mijn kuiten zijn bij maat 38 al te dun voor laarzen, ik kan me ook niet heugen dat ik een paar laarzen heb gehad die echt goed zaten. Ik zoek altijd wel iets uit met veters aan de voorkant, dan kun je ze vaak nog iets strakker rijgen zonder dat dat heel erg opvalt.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 29 mei 2008 13:16

Huh? Maar welke schoenmaat heb je dan?

Ik heb toch echt geen extreem dunne kuiten. Ok, mijn benen mogen er best wezen, dik zijn ze niet, maar ook niet extreme spillepoten, maar gewoon normaal.

Ik snap juist nooit die laarzen met zo'n extra elastiek: dan kan hij nog verder oprekken. Een keer zag ik laarzenoprekkers: kon je je laars erin zetten en hem nog wijder maken!

Ligt het gewoon aan de schoenmaat dan?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 29 mei 2008 13:17

Laarzen kopen is een ramp! Ik hou ook altijd genoeg ruimte over om nog iemand te laten meeliften. 2 jaar geleden heb ik passende laarzen gevonden, helemaal afgelopen :? . Je kunt ze ook laten vermaken bij de schoenmaker, kost ongeveer 30 euro geloof ik. Dan sluiten ze perfect!!

Terug naar “Archief”