Bovendien hoef ik zijn bolus ook niet te ruiken :-&
Neen, dank u

Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Het is precies zoals ik het zeg. Moet je gaan bevallen. Weet je wat veel vrouwen dan eerst kwijt raken terwijl ze aan het persen zijn? POEP!
joepie schreef:Het is precies zoals ik het zeg. Moet je gaan bevallen. Weet je wat veel vrouwen dan eerst kwijt raken terwijl ze aan het persen zijn? POEP!
.
jvwingerden56 schreef:wilde je zeggen dat het iets onnatuurlijks is?
een bevalling gebeurd dagelijks! en egt niet iedereen krijgt een klisma
Mariamagdalena schreef:joepie schreef:Het is precies zoals ik het zeg. Moet je gaan bevallen. Weet je wat veel vrouwen dan eerst kwijt raken terwijl ze aan het persen zijn? POEP!
.
Dat hoeft helemaal niet, je moet gewoon zorgen dat je eerst ontlasting hebt gehad. Of in een ziekenhuis krijg je eerst een klisma.
Bij 4 kinderen heb ik ze nog nooit in de poep gekregen. Wel eens een piepklein konijnenkeuteltje ontsnapt, maar dat kon de zuster gewoon snel wegpakken.
En ga ff lekker over een bevalling praten, zeg.
Dat is gewoon ook heel erg goor.
Ik snap niet dat mensen dat filmen.
Kunnen ze lekker met de familie het bloedbad van de bevalling gaan bekijken.
Nee, lekker is anders.
Als de baby in badje is geweest en de mama gewassen, dan voel je je pas beter.
Als er iets onsmakelijks is dan is het wel een bevalling!
En dan al die hechtingen, eet u smakelijk!
En gelukkig heb ik zulke piepkleine dunne blonde korte haartjes op mijn benen, dat ik die niet hoef te scheren, omdat je ze niet ziet.
Dat vind ik ook een onsmakelijk gezicht, een vrouw die haar benen of bikinilijn scheert, bah!!!!!!!!
Ongegeneerd.
Maar sommige mensen generen zich nergens voor.
joepie schreef:Ben tenslotte kraamverzorgster en doe heel wat bevallingen. Vind er niks vies aan, en nog minder om je te generen.
Maar dat ik me zou moeten schamen voor man en kinderen vind ik echt te ver gaan.
Doe jij zeker ook het licht uit als je gemeenschap hebt met elkaar.
Bah, wat smerig eigenlijk. Gemeenschap hebben. Gewoon onfatsoenlijk.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 64 gasten