Berichtdoor xsidd » 05 aug 2014 16:02
@Jvanslooten
Ik ben zelf ook als kind naar de Ger.Gem geweest, en er werd inderdaad heel weinig gepreekt uit openbaring.
Dus dat Mealbug het vanaf die zijde belicht, is het inderdaad waar mijns inziens.
En wat is jou bron dan? Kijk je vanuit evangelische kerken, of andere kerken, gemeenten, of genootschappen?
Het kan toch dat jullie beiden gelijk hebben? Dat Mealbug inderdaad de Ger.gem zou nemen, klopt. Maar als jij vanuit een andere richting kijkt, en daaruit word wel regelmatig gepreekt uit openbaring heb ook jij gelijk!
Ik wil vrede, en nee ik ben het ook niet altijd eens met Mealbug, bijvoorbeeld over profeten invulling in deze tijd, maar ik respecteer hem in zijn visie, ook al zie ik het zelf anders.
En ik meen dat we elkaar behoren te respecteren, en er word ook opgeroepen om de vrede na te jagen.
Mealbug,
Er staan ook preken van Ds.Vreugdenhil op prekenweb. Met plezier en belangstelling luister ik naar deze dominee uit de Ger.Gem. Hij staat nu in Houten, maar hij lijkt nog frissen en opgewekter als in Vlissingen, waar hij eerst stond.
Laatst gewijzigd door
xsidd op 05 aug 2014 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.