schaapje schreef:Ja van Gravo heb ik zeker mooie stukken gelezen, hij kan de dingen goed verwoorden, en zeer poëtisch vertellen. Toch zijn het maar mooie woorden, de de Waarheid niet bevatten, want bij alles wat in de Bijbel staat stelt hij vraagtekens.
Als je niet in de maagdelijke geboorte van de Here Jezus gelooft en in Zijn opstanding ui de dood, hebben al die mooie woorden weinig inhoud, ... dat is mijn mening.
Bedankt voor je reactie Schaapje,
Ik ben niet erg actief op Refoweb (omdat ik daarover een mening heb, maar dat gaat wel heel off-topic denk ik dus die hou ik even voor me) dus ik weet van veel mensen niet welke stukjes ik eraan moet koppelen.
Kvind het wel 'eng' om te oordelen over iemand anders of over de mening van iemand anders en ook ben ik er huiverig voor om het kind met het badwater weg te gooien... Niet dat ik impliceer dat jij dat nu doet maar het zou mogelijk zo kunnen zijn (hup, hand maar weer in eigen boezem want mss doe ik nu wel precies hetzelfde).
Wat ik denk is dat de woorden van iemand die dan misschien niet het 'ware geloof' heeft, toch voor een ander een verrijking kunnen zijn. Zelfs iemand die loochend dat God bestaat kan gebruikt worden om iemand tot Hem te leiden. Maar dat is dan weer mijn mening

En dan zijn we perongeluk toch weer off-topic gegaan.. Laten we verdergaan met het onderwerp van dit topic!